Advertentie:

Traveller040

RAD 140 cyle + log

Recommended Posts

Op 28-7-2021 at 19:57 zei Corst:

Hi, ik wilde ook een kuur gaan doen,.maar nu lees ik overal dat agressie omhoog gaat, nu weet ik van mezelf dat ik wel eens verkeerd kan reageren,  geen geweld of zo maar snel mijn mondje klaar, aan gezien ik getrouwd ben met 2 kinderen wil ik dus geen extra confrontaties in het gezin. Hoe erg is dus die agressie die ik lees en wat voor effect heeft Rad op iemand die ook HRT neemt..

Gr

Corst

Hee kerel,

Ik heb geen ervaring met HRT dan wel in combinatie met iets dus daar kan ik niks over zeggen. Ik merkte na een paar weken wel dat ik iets sneller aangebrand was of wat korter lontje had (ik ben nogal temperamentvol van mijn eigen) maar heb dit niet als storend ervaren. Ik heb hier de afgelopen 2 geen "last" meer van gehad. Dus bij mij is dat wat sneller aangebrand zijn etc weer weggegaan. Ongeveer 2 weken gemerkt dus ik zou zeggen dat het verwaarloosbaar is maar ieder reageert er anders op of kijkt er anders tegenaan 

Advertentie:

Op 28-7-2021 at 19:57 zei Corst:

Hi, ik wilde ook een kuur gaan doen,.maar nu lees ik overal dat agressie omhoog gaat, nu weet ik van mezelf dat ik wel eens verkeerd kan reageren,  geen geweld of zo maar snel mijn mondje klaar, aan gezien ik getrouwd ben met 2 kinderen wil ik dus geen extra confrontaties in het gezin. Hoe erg is dus die agressie die ik lees en wat voor effect heeft Rad op iemand die ook HRT neemt..

Gr

Corst

Hey man, hoef je je helemaal 0.0 zorgen om te maken. ALS mensen ergens schrijven dat ze aggressief worden van SARMs, nemen ze geen SARMs maar gewoon wat anders. "Goedkope troep" is nooit wat je wilt, you pay for what you get.

Geen enkele zorgen, als je een correcte bron hebt voor je SARMs, hoef je niet bang te zijn voor dit soort bijwerkingen. :) die hebben ze niet. Anabole steroïden kunnen die WEL hebben.

12 uur geleden zei Bald_and_tattoos:

Ik wil je graag bedanken voor dit topic en alle opvolging die je geeft. Ik doe momenteel research over het hele topic sarms waar rad natuurlijk 1 van is. Nergens vind ik duidelijkere info over cycle als deze post. Mijn dank daar voor voor je openheid en eerlijkheid. Zit al weer te wachte op je volgende update 💪🏻 En ben echt enorm benieuwd naar het eindresultaat! Lekker bezig 💪🏻 Dankzij dit topic ook maar een account hier aan gemaakt. 

Hey kerel, welkom. Als er vragen zijn over SARMs, heb ik een aantal sticky topics en zelfs flimpjes gemaakt! Kijk die en alles zal je duidelijk worden. Groeten!

• Like 1

Wat ik een beetje mis hier, zijn de before en after cijfers van je gewichten, zowel bw en in de gym met oefeningen en de before en after foto's van je lichaam. 

Voor de rest lekker bezig. 

22 uur geleden zei Wess1988:

Wat ik een beetje mis hier, zijn de before en after cijfers van je gewichten, zowel bw en in de gym met oefeningen en de before en after foto's van je lichaam. 

Niet iedereen is comfortabel met foto's maken van zichzelf en het op internet plaatsen. Maar dat ter zijde is hij ook nog lang niet klaar met zijn kuur. 

Ik heb nooit foto's geplaatst en zal ik ook niet doen. :P maar ik begon op 1m67 met 65 kg en heb in de afgelopen 6 jaar met SARMs en anabolica 19 kg gewonnen. (Hetzelfde vetpercentage als wanneer ik 65 woog)

Dat moet qua resultaten ook voldoende zeggen bijvoorbeeld? Als iemand maar gains gemaakt heeft en niet omhoog geschoten is in vet, zeg ik: "Cycle geslaagd!!"

• Like 1

Op 31-7-2021 at 20:02 zei Wess1988:

In mijn eerste bericht heb ik aangegeven dat mijn gewicht rond de 80 kg schommelt en aangegeven dat ik tijdens de lockdown in het buitenland verbleef. Daar wel kunnen trainen in een gym maar niet optimaal dus vind dit dan ook geen goede vergelijking cijfers. Mijn idee is om bij mijn laatste update dus aan het einde van de cycle het merendeel van mijn compound oefeningen de cijfers van einde lgd cycle en deze cycle te vergelijken. Ik zal dan dus mijn gewicht + compounds die ik beide cycles deed delen en vergelijken. Dit geeft denk ik ee. Duidelijker beeld van de progressie dan de cijfers dan aan het begin van deze cycle. 

Paar simpele redenen daarvoor. Half jaar niet optimaal kunnen trainen zoals ik met de lgd cycle wel kon doen, maanden voor deze cycle een goede strenge cut gedaan waarbij je dus sws wat kracht etc verliest. De lgd cycle een bulk gedaan net zoals met deze cycle alleen deze een lean bulk en bij de lgd een bulk. 

Foto's deel ik niet, hou ze uiteraard wel zelf bij voor progressie dit i.v.m. privé. Ik heb nogal wat persoonlijke tattoo's etc en hoewel mensen dicht om mij heen weten van de cycles etc hoeft het ook geen uithang bord te worden en je weet nooit wie hier meeleest 😉.

Update volgt morgen of woensdag. Nog geen tijd voor gehad

• Like 2

Update week 9:

Na een deload week en een gezellig en fijn weekend met de familie weg te zijn geweest weer de focus op het dagelijks leven en de gym. Ondanks de deload niet echt nodig was lichamelijk merk ik wel dat het bevorderend was voor mijn mindset en motivatie. Dit vertaalde zich dan ook terug in de gym. Omdat ik me goed en sterk voelde deze week mijn max rep testen. Dit bleek de juiste keuze want ik zette een PR op de incline bench press (1X127.5kg), op de barbell bench press na maanden niet te doen (1X150kg) en op de weighted pull ups (1X30kg). Kortom erg blij mee dus. 

Mijn beste vriendin ging vaak mee naar de gym op zondag met mij maar zij verbleef het afgelopen half jaar in het buitenland dus ging nu weer voor het eerst mee en het eerste wat ze vroeg was of ik "ergens aan zat" omdat ik echt stuk groter leek dan toen ze wegging en ivm de vasculariteit overal. Ik zie het maar als een compliment voor het harde werken en zie zelf ook in de spiegel dat ik stuk groter oog en tegelijk droger.

Update week 10:

De goede lijn doorgetrokken van de vorige week in de gym. Trainingen gaan lekker, motivatie is heel hoog (dit met name te danken aan de resultaten). In het prive leven loopt alles soepel en dit vertaald zich dan ook terug naar de gym. Als ik een minpuntje mag noemen is dat ik de laatste tijd wat meer van mijn eetschema af wijk zoals hier en daar ijsje etc waardoor mijn gewicht wat harder stijgt dan ik zou willen maar dit zie ik (nog) terug in de spiegel dus ik neem het maar voor lief. Genieten is ook belangrijk. 

Nog 2 weekjes en dan zit de cycle er weer op. Tijd vliegt voorbij en zou willen dat de cycle nog 12 weken voort zou duren haha. Wat ik in deze weken wel heb geleerd is dat dit niet mijn laatste rad cycle is geweest. Ben zeer tevreden over de LGD cycle en zou deze zeker aanbevelen maar als ik zou moeten kiezen tussen RAD of LGD zou ik voor RAD kiezen omdat ik merk en zie dat dit op mijn persoonlijk beter werkt en beter resultaat geeft. Dit kan bij een ander juist andersom zijn dus bind je niet teveel vast op mijn resultaten.

Na mijn cycle van 12 weken ben ik nog 1 week in Nederland waarna ik lekker voor 5 weken op vakantie ga. Ik neem de clomid dus mee op vakantie en maak mijn pct cycle op vakantie af. Als ik hiervan terug ben laat ik mijn bloedwaardes testen. Ook al voel ik me top en heb ik nergens last vind ik het belangrijk om dit alles te checken. 

Ik zal bij update van week 12 de progressie aangeven op een aantal oefeningen en mijn gewicht etc

Fijn weekend

• Like 3

Fuck man, klinkt erg goed. Super dat je het zo gedetailleerd aangeeft allemaal.

Ook mooi dat andere mensen het zien en vragen "of je ergens aan zit". Dat is DE manier om zeker te weten dat het niet tussen je oren zit en dat je dus groeit als een bloemkool! ;)

Goed om te lezen, en een hele fijne vakantie alvast!

hallo, ik ben nieuw op dit forum. wilde graag in contact komen met Shorty. ik sport zowat mijn hele leven, en wilde graag wat info over RAD140. ik hoor wel of je mij verder kunt helpen. wellicht in een prive chat. alvast bedankt. mvg Marcus.

Excuses voor de late update. Slecht nieuws gehad in privé kringen dus even andere dingen aan mijn hoofd.

Update van week 11 laat ik even achterwege dit omdat deze hetzelfde is verlopen als de voorgaande. Gister mijn kuur afgerond en vandaag begonnen aan de pct. 

De update over de cycle, toenames op oefeningen gewicht etc krijgen jullie nog tegoed van mij. Ik vertrek eind van de week op vakantie dus wil de tijd in het vliegtuig een groot deel gebruiken om de gehele cycle te beoordelen etc dus die zien jullie vanzelf wel verschijnen de komende tijd

4 uur geleden zei Traveller040:

Excuses voor de late update. Slecht nieuws gehad in privé kringen dus even andere dingen aan mijn hoofd.

Update van week 11 laat ik even achterwege dit omdat deze hetzelfde is verlopen als de voorgaande. Gister mijn kuur afgerond en vandaag begonnen aan de pct. 

De update over de cycle, toenames op oefeningen gewicht etc krijgen jullie nog tegoed van mij. Ik vertrek eind van de week op vakantie dus wil de tijd in het vliegtuig een groot deel gebruiken om de gehele cycle te beoordelen etc dus die zien jullie vanzelf wel verschijnen de komende tijd

Dat is vervelend kerel, neem je tijd we zien het wel verschijnen! 

Rad cycle conclusie en beleving:

Stats begin van de cycle

Gewicht = 80.3 kg

Vetpercentage = 9/9.5% (net na een cut)

Gewicht = 86.1 kg

Vetpercentage: 10.5/11 % 

Al met al zeer tevreden hiermee. Voornamelijk clean gains gemaakt. Uiteraard wel wat vet erbij gekregen maar dit mooi binnen te perken gehouden met het doel wat ik voor ogen had. Cycle niet perfect kunnen doen maar wat is perfect? Of ik er mss nog iets meer uit had kunnen halen? Ja dat denk ik wel maar dan had ik een aantal dingen moeten laten en dat vind ik het niet waard. Al met al zeer tevreden en ik ben benieuwd hoeveel ik hiervan vasthoud. Op vakantie blijf ik rond onderhoud met voeding en als ik terug ben weer door lean bulken dus verwacht meeste gains wel te behouden.

Stats in de gym na de lgd cycle (betere vergelijking vind ik dan begin van de cycle ivm redenen benoemd in de begin post) maar ik zal ook mijn begin stats van begin cycle posten na een half jaar lockdown waar ik wel kon trainen in gym maar niet optimaal (zie begin post)

Begin rad cycle:

Incline bench press: 6X95

Leg press met free weights: 6X 360

Weighted pull ups: 5X12.5kg

Machine chest press: 12X 90kg

Shoulder press: 4X 55kg

Eind lgd cycle:

Incline bench press: 1X 117.5kg  4X 107.5kg

Leg press met free weights: 5X 420kg

Weighted pull ups: 6X 20kg aan schijven eraan Machine chest press: 12x 95kg

Barbell shoulder press: 6X 65kg

Stats na de rad cycle:

Incline bench press: 1X 131kg 4X 118kg

Leg press met free weights: 4X 480kg

Weighted pullups: 5X 27.5kg aan schijven eraan

Machine chest press: 15x 100kg (maximale stack)

Barbell shoulder press: 5X 72.5kg

Van begin tot eind genoten van de cycle. Zoals bij eerdere sarm cycle duurt het altijd een dag of 10-12 voor je het echt begint te merken in je prestaties maar eenmaal daar ga het echt lekker. Nergens geen last van gehad tijdens de cycle (hier en daar een wat korter lontje maar dit kan ik niet direct linken aan de rad omdat er ook andere dingen speelden die dat kunnen veroorzaken) sterker nog in merkte dat mijn slaap beter was tijdens de cycle en die is normaal al prima. Ik hield mezelf makkelijker aan mijn eetschema op hier en daar sociale gelegenheden na maar als je al lang traint kan je dit alles prima combineren zonder "schade" op te lopen.

Wat mij het meeste aansprak zijn de kracht gains op rad en het gemak waarmee je de sets doorloopt. Ook op lgd had ik dit maar merk zelf dat dit bij mij bij rad meer was. (Kan uiteraard bij een ander niet zo zijn). Wat verder op viel is dat veel meer mensen mij aanspraken of ik iets gebruikte of hoe ik opeens zo kan groeien en kracht en aanzicht. De reden dat dit bij lgd minder was kan uiteraard deels liggen dat ik deze in de winter deed en dus meer kleren aanhad. Wat dnk ik ook meespeelt is dat de gains van rad "clean" zijn en bij lgd hier ook vocht bij zit. Dit merkte ik uiteraard ook op de weegschaal. Ik kwam ongeveer 2x zoveel aan op lgd dan op rad. Ook het beeld in de spiegel veranderde met de week in positieve zin. Ik zag duidelijk dat voornamelijk mijn traps,schouders en borst stuk groter waren en bleven groeien door de cycle heen.

Waar ik zelf ook van kan genieten is de vasculariteit tijdens de cycle. Aderen komen naar boven op plekken waar je niet eens wist waar ze liepen. Niet iedereen ervaart dit als prettig maar ik hou er van. Nu post cycle is dit helaas wel wat minder geworden maar meer dan voor de cycle.

De verhalen die je soms over rad voorbij zie komen kloppen naar mijn mening totaal niet. 99% van de tijd zullen deze mensen geen rad hebben gebruikt maar een bij elkaar geraapt zooitje van pro hormonen en dergelijke. Hierdoor krijgt rad maar eigenlijk sarms in het algemeen een slechte naam. Ik vind het ook jammer dat er nog te weinig echt goed onderzoek is naar sarms of in ieder geval te weinig duidelijk onderzoek is die voor iedereen te begrijpen is. Na 3 cycles te hebben gedraaid met uiteraard een nakuur geven bloedonderzoek etc aan dat alles goed en gezond is en sommige dingen zoals testosteron beter zijn dan voor de cycles.

verder hoop ik dat mensen hebben genoten van deze log en er ook wat uit kunnen halen als ze hieraan willen beginnen of al cycles hebben gehad en zich hierin vinden. Voor mij is rad tot nu toe de meest geslaagde cycle en ik weet voor 99% zeker dat ik nogmaals een rad cycle ga draaien misschien als stack of nog een keer als solo. Time will tell maar wat ik wel weet is dat ik nog niet klaar ben met sarms.

Als ik nog iets mis, zeg het gerust of als je nog vragen hebt ben je altijd welkom.

• Like 3

Dat zijn mooie cijfers. Goed om te lezen dat het zo goed bevallen is, zonder bijwerkingen! Hoop dat je je gains behoud en dat als je nog een keer een cycle doet, dat je dan weer hier ons op de hoogte houd!

• Like 1

Op 13/6/2021 at 18:37 zei Shorty:

Heel beknopt! Tof om te lezen dat het fantastisch gaat :)

Met ECHTE SARMs heb je geen bijwerkingen (afgezien van bijvoorbeeld S4, maar die zit niet in je kuur) dus die komen als het goed is niet :)

Keep pushing forward!

Groeten!

Hey Shorty,

Kunt u mij via bericht op weg helpen naar goeie shop ? Ik lees dat er veel rommel op de markt is, en ik heb al 2x slecht gevaren met fake shops.

Thanks!

23 minuten geleden zei Pieter1234:

Hey Shorty,

Kunt u mij via bericht op weg helpen naar goeie shop ? Ik lees dat er veel rommel op de markt is, en ik heb al 2x slecht gevaren met fake shops.

Thanks!

Je hebt er eentje!

Om even te reageren op de voltooide log, heel erg bedankt @Traveller040. Heel specifiek beschreven en ook vooral alles is aan bod geweest! 

Hier hebben mensen iets aan als ze eventueel RAD-140 willen proberen. Dan weten ze naar welke werking en effecten ze moeten zoeken en welke dingen ze ook vooral NIET zullen ervaren. (Zoals de bijwerkingen die er niet horen te zijn inderdaad!)

Tot de volgende?!

• Like 1

Deze log was zeer interessant om te lezen, ikzelf ga ook met een rad cycle beginnen aangezien dit mijn eerste cycle ooit is start ik met 10mg 8weken lang gevolgd door 4weken enclomiphene en mk 677.

ikzelf heb mijn sarms online besteld ze zouden het laten testen door een ander bedrijf. ik lees wel dat er hier veel mee gescammed word online. Zelf ben ik van Belgie en vroeg me af of iemand toch een goede bron heeft liefst online webwinkel :P

Op 8-9-2021 at 19:20 zei nexfin:

Deze log was zeer interessant om te lezen, ikzelf ga ook met een rad cycle beginnen aangezien dit mijn eerste cycle ooit is start ik met 10mg 8weken lang gevolgd door 4weken enclomiphene en mk 677.

ikzelf heb mijn sarms online besteld ze zouden het laten testen door een ander bedrijf. ik lees wel dat er hier veel mee gescammed word online. Zelf ben ik van Belgie en vroeg me af of iemand toch een goede bron heeft liefst online webwinkel :P

Die bron heb ik wel voor je. Shoot me a message.

En om maar meteen hard te zijn:

8 weken is niet voldoende, 12 weken is wat je nodig hebt om blijvende gains te maken... plus daarbij komt dat 10mg niets voor je gaat doen. Dus dat wordt weggooien van geld als dat je plan is.

Daarbij ook nog eens dat je nu geen flauw idee hebt van wat je koopt, want je hebt het op een of andere shady webshop gekocht die je beloofd dat ie ze laat testen :P een testje is gefaked in 5 minuten, dus daar kan je ook niet van op aan... wees alsjeblieft voorzichtig met dit soort "SARMs". Ik garandeer je dat dit geen SARMs zijn. :(

• Like 1

Er komt sowieso nog een volgende cycle. Deze cycle ging echt lekker en heerlijk van genoten. Ook hier op vakantie krijg ik veel complimenten over mijn fysiek en de bijhorende vragen. 

Uiteraard is mijn eetschema hier wat anders dan thuis als je moet werken etc en ik weeg hier niks af maar door de jaren heen weet je ongeveer wel welke porties wat zijn etc. Mijn fysiek is iig niet op achteruit gegaan. Mijn vriendin vind me nog iets droger dan toen we gingen zelfs. Ik beweeg hier veel (ongeveer 20k stappen per dag) en pak de gym nog 4 a 5 dagen mee. Wat me opvalt is dat de  vasculariteit van de cycle nog steeds volop aanwezig is dus dat is top.De nakuur zit er nu trouwens ook op. 

Ik ben nog zo'n 3.5 week in het buitenland. Ik heb een aantal dagen na mijn thuiskomt een bloedonderzoek afspraak dus laat dan nog weten hoe die is verlopen. Kijkend naar hoe ik me voel verwacht ik hier wederom niks geks

Ik ben in ieder geval alweer aan het kijken wat de volgende cycle word. 

Planning op dit moment is even een aantal maanden off en ronde het nieuwe jaar weer een nieuwe cycle te starten. Ik heb dus nog wel even om te kijken wat het word.

Edited by Traveller040

Op 15-9-2021 at 08:37 zei Shorty:

Die bron heb ik wel voor je. Shoot me a message.

En om maar meteen hard te zijn:

8 weken is niet voldoende, 12 weken is wat je nodig hebt om blijvende gains te maken... plus daarbij komt dat 10mg niets voor je gaat doen. Dus dat wordt weggooien van geld als dat je plan is.

Daarbij ook nog eens dat je nu geen flauw idee hebt van wat je koopt, want je hebt het op een of andere shady webshop gekocht die je beloofd dat ie ze laat testen :P een testje is gefaked in 5 minuten, dus daar kan je ook niet van op aan... wees alsjeblieft voorzichtig met dit soort "SARMs". Ik garandeer je dat dit geen SARMs zijn. :(

Beste shorty, ik heb een aantal forums gelezen wat betreft SARM's en vooral RAD-140. Ik zelf wil eigenlijk graag een kuur gaan starten en ben mij hier verder flink in het verdiepen. Gezien de kennis die je bezit zou ik graag het daar over willen hebben namelijk. Ik train al ruim 4 jaar naturel maar weet niet wat ik als eerste kuur precies wil doen en hoe ik dit ga doen. Ook wil ik dit zo voorzichtig mogelijk doen. Mijn lichaam is mijn tempel wat ik zo goed mogelijk wil onderhouden. Elke vorm van kennis zou super gewaardeerd zijn. 

Mvg, Hendrik

Op 16-9-2021 at 22:08 zei Hendrik:

Beste shorty, ik heb een aantal forums gelezen wat betreft SARM's en vooral RAD-140. Ik zelf wil eigenlijk graag een kuur gaan starten en ben mij hier verder flink in het verdiepen. Gezien de kennis die je bezit zou ik graag het daar over willen hebben namelijk. Ik train al ruim 4 jaar naturel maar weet niet wat ik als eerste kuur precies wil doen en hoe ik dit ga doen. Ook wil ik dit zo voorzichtig mogelijk doen. Mijn lichaam is mijn tempel wat ik zo goed mogelijk wil onderhouden. Elke vorm van kennis zou super gewaardeerd zijn. 

Mvg, Hendrik

Je hebt een berichtje kerel!

Mooie gedetailleerde log, hier hebben mensen wat aan :)
Ik ga zelf binnenkort starten met een RAD140 cycle. Mijn eerste cycle dus ben benieuwd.
Hoe was je bloedonderzoek trouwens uitgevallen? Was alles in orde?

Op 24-11-2021 at 18:26 zei BuurmanWum:

Mooie gedetailleerde log, hier hebben mensen wat aan :)
Ik ga zelf binnenkort starten met een RAD140 cycle. Mijn eerste cycle dus ben benieuwd.
Hoe was je bloedonderzoek trouwens uitgevallen? Was alles in orde?

Lekker man ben benieuwd naar je bevindingen. Indien ze morgen sportscholen niet dichtgooien begin ik maandag ook weer met een nieuwe rad cycle.

Bloedonderzoek was prima in orde, alle waardes nagenoeg gelijk aan voor de cycle.

23 uur geleden zei Traveller040:

Lekker man ben benieuwd naar je bevindingen. Indien ze morgen sportscholen niet dichtgooien begin ik maandag ook weer met een nieuwe rad cycle.

Bloedonderzoek was prima in orde, alle waardes nagenoeg gelijk aan voor de cycle.

Ja ik wilde ook maandag gaan beginnen, ik sport altijd 's middags dus voor nu kan ik gewoon nog dagelijks sporten, maar ben toch ook bang voor wat de toekomst gaat brengen. Wie weet gooien ze over 3/4 weken wel alsnog alles dicht en dan ben je voor saus begonnen met je cycle... 

11 uur geleden zei BuurmanWum:

Ja ik wilde ook maandag gaan beginnen, ik sport altijd 's middags dus voor nu kan ik gewoon nog dagelijks sporten, maar ben toch ook bang voor wat de toekomst gaat brengen. Wie weet gooien ze over 3/4 weken wel alsnog alles dicht en dan ben je voor saus begonnen met je cycle... 

Dat is iets wat je voor jezelf moet bepalen. Niemand kan in de toekomst kijken. Je kan ook een cycle beginnen en in week 3 een blessure, ongeluk en nog 1001 redenen hebben waardoor je tijd niet optimaal kan trainen en je dan achteraf ook voor saus bent begonnen. Dus is iets wat je voor jezelf moet afwegen