Advertentie:

Wayne

Cycle LGD 12 weken

Recommended Posts

Hi allemaal,

 

Vandaag 02-07-2021 ben ik begonnen met mijn Cycle LGD 10mg. Ik heb een PCT voor na de Cycle.

 

Ik ga jullie hier op de hoogte houden van mijn ervaring van week tot week.

 

momenteel 78,8 Kg met 16% vet ik train om de dag 3 a 4 keer per week.

 

Volgende week mijn eerste update.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Eerste week zit erop! Kracht in de gym neemt enorm toe en tot nu toe geen bijwerkingen :-) Mijn volgende weging is over 3 weken dan weet ik wat het me heeft opgeleverd kwa spiergroei. 

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe gaat ie verder nu man? De weging is pas over een tijdje, maar hoe zit het met je kracht en looks? :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook benieuwd naar de resultaten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey mensen,

 

Ik heb even gewacht met de update, Omdat ik gisteren de afspraak bij de Nefroloog had en daar heb ik mijn bloedwaarden laten testen. Mijn nierfunctie is ongewijzigd gelukkig. Het is voor mij behoorlijk spannend wat Sarms met me doen i.v.m de transplantatie nier, But so far so good ;-)

 

Ik merk echter wel dat ik niet veel sterker wordt (kan ook komen omdat ik maar 2300 Kcal nuttig in de cut. Uiterlijk veranderd wel beetje bij beetje vooral de schouders komen er nu langzaam maar zeker beetje uit. (zie foto's ). Mensen om mij heen zien ook duidelijk het verschil met 3 maanden geleden. 

 

Ik heb tussendoor een meting gedaan en daar kwam uit dat ik 1% vet ben gezakt en 0.8kg spier erbij weer in 2 weken.

 

Mijn trainer zegt dat ik na de weging in de bulk kan, Maar zit nog 15% vet volgens de weegschaal zijn beredenering was dat als je meer spier hebt je het vet er dan bij de volgende cut er makkelijker af krijgt zijn jullie het daar mee eens? Ik zat zelf aan een lean bulk te denken met de eerste stap +300 Kcal i.p.v meteen van 2300 Kcal naar 3000 Kcal te springen.

 

Tot zover de update.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Edited by Wayne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen. 

Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
 

Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
 

en dit is nu:

 

 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Barry,

 

resultaat is indrukwekkend de middelvingers wat minder :D. Ik neem het advies aan en ga over in Bulken. Heb jij een echte bulk gedaan of in stappen van 300 kcal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2300 is jouw cut? Dan kan je ook naar 2600 en daarop weer gains maken. Meteen zomaar naar 3000 is wat roekeloos in mijn optiek.

 

Als je zinloos vet aan wilt zetten, kan je dat doen inderdaad. Maar lean bulken is dan een betere optie!

 

2300 in je cut, stoppen met cutten. Je base line opzoeken. (Dat zal ergens rond de 2500 of zo zijn gok ik, maar dat moet je testen.) Daarna weet je die, dan ga je dus 250 a 300 kcal erboven zitten als "lean bulk".

 

DAT doe je dan tot je geen gram meer aankomt per week. (Weeg jezelf alsjeblieft niet elke dag... maar gewoon 1 keer per week) en dan pas ga je weer 200 kcal omhoog. Zo lean bulk je ;)

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 uur geleden zei Shorty:

2300 is jouw cut? Dan kan je ook naar 2600 en daarop weer gains maken. Meteen zomaar naar 3000 is wat roekeloos in mijn optiek.

 

Als je zinloos vet aan wilt zetten, kan je dat doen inderdaad. Maar lean bulken is dan een betere optie!

 

2300 in je cut, stoppen met cutten. Je base line opzoeken. (Dat zal ergens rond de 2500 of zo zijn gok ik, maar dat moet je testen.) Daarna weet je die, dan ga je dus 250 a 300 kcal erboven zitten als "lean bulk".

 

DAT doe je dan tot je geen gram meer aankomt per week. (Weeg jezelf alsjeblieft niet elke dag... maar gewoon 1 keer per week) en dan pas ga je weer 200 kcal omhoog. Zo lean bulk je ;)

 

Groeten!

Bedankt voor de tip :-) ik zit momenteel op 2600 kcal sinds vorige week donderdag even kijken hoe dat gaat idd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reverse dieting is zwaar ontkracht in de wetenschappelijke bewijsvoering. Deze blog legt het ook goed uit, maar als je de onderzoeken induikt tonen ze allemaal geen verschil aan. Het werkt eerder zelfs negatief, omdat je jouw spieropbouwfase nu hindert aan het begin. 

https://rippedbody.com/reverse-dieting/

Ook het advies van 1x per week wegen zou ik absoluut niet doen. Jezelf iedere ochtend wegen kost geen zak moeite. Zo kan je betrouwbaar je weekgemiddelde berekenen. Ikzelf weeg makkelijk binnen een week 94 of 96kg. Beetje lullig als je dan net twee outliers qua meting hebt en op basis daarvan je voeding gaat bepalen. 

Of je moet er obsessief van worden, maar ikzelf kijk nooit naar mijn dagelijkse gewicht. Krijg het standaard per mail op maandag te zien wat de gemiddelde verhouding is ten opzichte van de week ervoor. Zo hoef ik er nooit mee bezig te zijn, maar krijg ik wel betrouwbare data voor zero moeite. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei MiTrenZ:

Reverse dieting is zwaar ontkracht in de wetenschappelijke bewijsvoering. Deze blog legt het ook goed uit, maar als je de onderzoeken induikt tonen ze allemaal geen verschil aan. Het werkt eerder zelfs negatief, omdat je jouw spieropbouwfase nu hindert aan het begin. 

https://rippedbody.com/reverse-dieting/

Ook het advies van 1x per week wegen zou ik absoluut niet doen. Jezelf iedere ochtend wegen kost geen zak moeite. Zo kan je betrouwbaar je weekgemiddelde berekenen. Ikzelf weeg makkelijk binnen een week 94 of 96kg. Beetje lullig als je dan net twee outliers qua meting hebt en op basis daarvan je voeding gaat bepalen. 

Of je moet er obsessief van worden, maar ikzelf kijk nooit naar mijn dagelijkse gewicht. Krijg het standaard per mail op maandag te zien wat de gemiddelde verhouding is ten opzichte van de week ervoor. Zo hoef ik er nooit mee bezig te zijn, maar krijg ik wel betrouwbare data voor zero moeite. 

 

Hey gozer, jezelf 1x per week wegen is betrouwbaarder dan jezelf 7 keer wegen. 100%.

 

Waarom? Omdat je lichaam letterlijk KILO'S fluctueert dagelijks. Jij weegt de ene ochtend 94 en ik vertel je dat je de volgende ochtend makkelijk ineens 1.5 kg meer weegt. Of juist minder. Zo werkt het met elektrolyten balans, maar ook 100 gram koolhydraten meer of minder, maakt een enorm verschil. Aan 100 gram koolhydraten hangen namelijk 200 gram water moleculen. Dat wil zeggen dat als je 1 dag 100 gram koolhydraten eet die jij de dag ervoor niet at, gebeuren er 2 dingen... je komt aan in de hoeveelheid eten, want dat wordt letterlijk gewicht aan STRONT in je darmen, PLUS nog de 2 a 300 gram aan water. 

 

Dus jij staat op en denkt dan ineens "holy shit ik heb een halve kilo gains in 1 dag!" 

 

NOPE. Gewoon kak en water.

En de moraal van het verhaal? Met 1x per week wegen ben je die fluctuaties kwijt van 6 dagen waar je niets mee kan. Plus je zet in een dag geen resultaten neer, afvallen of aankomen. Dat zie je pas na meerdere dagen, zeg maar gerust een week.

 

En over obsessief gesproken... als je jezelf elke dag weegt, kijk dat is dus een obsessief gedragspunt. :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn persoonlijke mening is dat dit persoonsgebonden is of je elke dag weegt of 1x per week. Denk dat je sowieso fout bezig bent als je je teveel focust op alleen het cijfertje wat de weegschaal aangeeft en je daar al je resultaten op baseert zonder dat je wekelijkse metingen doet van omtrekken etc. Zoals shorty al zegt kan je gewicht enorm verschillen van dag tot dag door verschillende redenen. Ik persoonlijk vind het wel fijner om elke dag te wegen maar neem die dagelijkse weging alleen mee om het week gemiddelde te berekenen en til mezelf niet zo aan dat de ene dag kilo verschil is met de ander. Als je al langer bezig bent weet je zelf ook wel dat wanneer je flinke maaltijd met veel koolhydaten/zout etc hebt gehad dat de dag erna de weegschaal stuk hoger aan kan geven zonder dat dit echt extra gewicht is.

 

Ik zou zeggen zoek uit wat jij fijner vind. 1x per week op zelfde moment of dagelijks op hetzelfde moment. Ik heb beide geprobeerd en vind elke dag fijner juist omdat je dan leert en ervaart hoe die schommelingen zijn en waar ze door komen. De ander vind 1x per week fijner en werkt net zo goed. Denk zelf dat het weinig uitmaakt zolang je maar niet alleen van de weegschaal uitgaat maar je ook jezelf meet etc. Meten is weten 🧐

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey even weer een update.

 

Ik eet momenteel iets meer dan ik nodig heb en kom er goed van aan! laatste keer weging 81,5 voor dat ik mijn voeding aan paste bleef ik steken op 77kg en ook om mij heen hoor van vrienden dat ze vinden dat het niet normaal snel gaat :D. Ook vroeg iemand me "heb je soms een kuurtje gehad" hehe altijd goede indicatie dat er iets gebeurd. Wel komt er ook iets vet terug op de buik, Maar dat mag de pret zeker niet drukken.

 

Ik wil iedereen en vooral Shorty bedanken voor de goede tips ik ga zeker door! 

 

Geen bijwerkingen tot dusver.

Edited by Wayne
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now