Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Lying leg curls (hamstrings)

Recommended Posts

Ga met je buik op het apparaat liggen, pak vervolgens met je handen het handvat beet om je goed vast te kunnen houden zodat je meer kracht kunt zetten met je benen. Buik je knieën en probeer vervolgens bijna je billen te raken. Deze beweging omhoog mag vloeiend gaan. Laat vervolgens het gewicht met ge gecontroleerde langzame beweging weer zakken voor het meeste resultaat.

 

leg curls.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik pak deze ook elke week, heerlijke oefening. Je merkt dat je met deadliften ook meer kracht en soepelheid ontwikkelt in je hamstrings. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Bedankt voor de duidelijke reactie, Peter met staafdiagram en alles er bij.
    • Je hebt helemaal geen suikers (of koolhydraten in het algemeen) nodig om proteine synthese te stimuleren. Dus best een eiwitpoeder zonder toegevoegde koolhydraten kiezen. De idee achter toevoeging van suikers is dat deze een grotere Insuline secretie zou bevorderen welke op hun beurt volgens de bro-sience proteine synthese zou verhogen. Dit is echter al aangetoond dat dit niet het geval is. Zie afbeelding hieronder. Een kanttekening hierbij is dat suprafysiologische toediening van Insuline dit wel doet.   
    • Heb je ook geraffineerde suikers nodig voor de opname van eiwitten ? De zoete brol die ze toevoegen aan de meeste ewitshakes zijn toch niet noodzakelijk ? Zou wat zijn een kleine korting voor de leden van krachtforum. Ben helemaal mee.  
  • Sponsors