Advertentie:

Sign in to follow this  
Axelusedtobeobese

Nieuw in deze wereld

Recommended Posts

Dag iedereen,

Ik ben momenteel 25 jaar en heb de afgelopen 23 jaar als een dikkertje rond gelopen. 

Ik ben sinds 2019 met mijn 178cm en 104 kg naar 62 kg gegaan op natuurlijke wijze. Momenteel weeg ik 72 kg en ga ik 14 uren per week naar de gym, ik hou mij zeer strict aan mijn voeding maar helaas ga ik niet vooruit. 

Ik zou graag aan een kuur primobolan beginnen maar wilde weten wat jullie ervaring is omtrent het online aankopen. 

Alvast bedankt . 

• Upvote 1

Advertentie:

Welkom en gefeliciteerd met je resultaat! Zeer indrukwekkende cijfers. 

Helaas weer een lid die naar de anabolen wilt grijpen. Ik raad het af want er valt nog veel meer uit te halen op natuurlijke basis. 

Als je niet vooruit gaat kan dat aan meerderen dingen liggen. 

Denk aan voeding, oefeningen, rust, aanleg enz. 

Ik lees dat je 14uren per week in de gym bent. Dat is 2 uur per dag, wanneer was je van plan om je rust te pakken? (je groeit in je rust). 

Tevens ben ik ook wel benieuwd naar je schema. 

Alvast bedankt voor uw interesse in mijn bericht.

Mijn bericht was wat kort door de bocht en werd eerder in opvliegend getypt. 

Ik ben nu enkele jaren hard aan het werk met het doel comfortabel te zijn als ik op het strand zonder t shirt moet lopen. Helaas ben ik dat nog steeds niet.  

Ik train maandag tot zaterdag gedurende 2 tot 2,5uur. 

Iedere training start ik met 10 minuten cardio en geef ik iedere spiergroep die ik hieronder benoem 4x7 + telkens 1 opwarming met min mogelijk gewicht. 

Voor het trainen gebruik ik enkele scoops pre workout.

Ik ben zeer gevoelig aan het opnemen van vetten en suikers.

Ik drink 1 33cl cola bij het avondeten anders water. 

Ik eet gemiddeld 1800kcal per dag. 

Dag 1: borst, schouder, triceps 

Dag 2: rug  biceps

Dag 3: benen

Dag 4 borst, schouder, triceps

Dag 5: rug, biceps 

Dag 6: benen

Dag 7 rust 

Het gaat bij 2 dingen wat ik hierboven zie fout, je traint ten eerste meer op kracht dan op massa. Probeer in jou geval eens een paar maandjes op de 12 tot 15 rep range te trainen. 

Verder is er verschil tussen trainen en echt trainen. Omdat je 3 spiergroepen op een dag pakt denk ik namelijk niet dat je nog "fit" genoeg bent op het eind van je training voor progressieve overload. 

Ten derde ga je met 2.5 uur trainen per dag, en slechts 1800 kcal eten echt nooit genoeg voeding binnen krijgen. 

Mijn tips dus in het kort:

-focus op een fatsoenlijk trainingschema met 1 a 2 spiergroepen per dag max. 

-focus leggen op meer herhalingen

-een goed voeding schema maken, nee voeding maakt je niet dik als je dit op de juiste manier doet.

Wanneer je bovenstaande stappen optimaliseerd ga je nog zoveel meer uit je natuurlijke potentie halen. :)