Advertentie:

Goud

Verloor motivatie door weegschaal

Recommended Posts

Heb altijd getraind en gedieet maar in 2019 nam ik t heel serieus met gekke resultaten. ( zie foto )

2 jaar later ben weer bijna 10kg aangekomen.

Ik wilde ff extreem doen en beginnen met 1800 kcal per dag ( 180-200 gr eiwit ) want wilde gwn snel wat kwijt.

Eerste 1,5 kilo zo kwijt natuurlijk. Maar nu schommel ik de hele tijd tussen 87,9 en 87,4. Steeds op en neer. Terwijl ik me gewoon goed houd aan mn calorieen tellen. Ik weeg alles. En doe 10 - 15 min cardio na mn training. Train 4 x per week.

Wrm gebeurd dit? Kwil niet nu 1700 gaan eten

inCollage_20210530_232540685.jpg

Advertentie:

Als je geen gewicht verliest zit je waarschijnlijk te hoog in je kcal. 10 min cardio doet nagenoeg niets.

Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?

Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?

Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
ik zou uithongeren op 1800 kcal. 

Op 10-10-2022 at 18:15 zei George:

Goedenavond ! Weet je, als je geïnteresseerd bent in dit onderwerp, dan lijkt het me dat je misschien moet gast spreker inhuren die misschien wel in staat zijn om u te helpen uitzoeken jezelf en begrijpen waar je moet bewegen in je carrière. Probeer dit onderwerp daar in meer detail te bestuderen.

Jij moet gewoon heel snel

naar een ander forum gaan knul. 

Hai,

zoiezo nette prestatie Heb je daar neegzet! Respect. 
Dat vastlopen Nu al is bijdehand ja. Ik heb dat zelf ook gehad. Toen heb ik me kcal langzaam gewoon verhoogd zo van: ik ga gewoon ff opvoeren en begin over twee maanden opnieuw met een frisse mindset. T mooie was dat ik na t opvoeren van me

kcal juist droger ben geeindigd. Ik klapte er achteraf gezien te snel en te hard in. Dat ging heel even snel goed en toen liep t

razendsnel vast. Ik zeg erbij dat ik

toen door blesurres ca 8 weken de gym

sporadisch hebt bezocht en me

eten in die weken ook crap was. Lette niet op. 
door uiteraard wat spierverlies en aanpassing van metabolisme werkte me hele lijf even anders. 
Je kan dus Ff een break inlassen en zeg 2200kcal gaan eten. Je zal dan beter kunnen trainen wat wellicht het hele spul weer goed activeerd. 

mvg Sander