Advertentie:

Goud

Verloor motivatie door weegschaal

Recommended Posts

Heb altijd getraind en gedieet maar in 2019 nam ik t heel serieus met gekke resultaten. ( zie foto )

2 jaar later ben weer bijna 10kg aangekomen.

Ik wilde ff extreem doen en beginnen met 1800 kcal per dag ( 180-200 gr eiwit ) want wilde gwn snel wat kwijt.

Eerste 1,5 kilo zo kwijt natuurlijk. Maar nu schommel ik de hele tijd tussen 87,9 en 87,4. Steeds op en neer. Terwijl ik me gewoon goed houd aan mn calorieen tellen. Ik weeg alles. En doe 10 - 15 min cardio na mn training. Train 4 x per week.

Wrm gebeurd dit? Kwil niet nu 1700 gaan eten

inCollage_20210530_232540685.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Als je geen gewicht verliest zit je waarschijnlijk te hoog in je kcal. 10 min cardio doet nagenoeg niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?

 

Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?

 

Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 10-10-2022 at 18:15 zei George:

Goedenavond ! Weet je, als je geïnteresseerd bent in dit onderwerp, dan lijkt het me dat je misschien moet gast spreker inhuren die misschien wel in staat zijn om u te helpen uitzoeken jezelf en begrijpen waar je moet bewegen in je carrière. Probeer dit onderwerp daar in meer detail te bestuderen.

Jij moet gewoon heel snel

naar een ander forum gaan knul. 

Hai,

zoiezo nette prestatie Heb je daar neegzet! Respect. 
Dat vastlopen Nu al is bijdehand ja. Ik heb dat zelf ook gehad. Toen heb ik me kcal langzaam gewoon verhoogd zo van: ik ga gewoon ff opvoeren en begin over twee maanden opnieuw met een frisse mindset. T mooie was dat ik na t opvoeren van me

kcal juist droger ben geeindigd. Ik klapte er achteraf gezien te snel en te hard in. Dat ging heel even snel goed en toen liep t

razendsnel vast. Ik zeg erbij dat ik

toen door blesurres ca 8 weken de gym

sporadisch hebt bezocht en me

eten in die weken ook crap was. Lette niet op. 
door uiteraard wat spierverlies en aanpassing van metabolisme werkte me hele lijf even anders. 
Je kan dus Ff een break inlassen en zeg 2200kcal gaan eten. Je zal dan beter kunnen trainen wat wellicht het hele spul weer goed activeerd. 
 

mvg Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    •   Yes, ook waar. Alles wat we nemen is ergens ook een belasting voor ons lichaam.
    •   Het zit echt in mijn lower traps. Die achter mijn schouderblad zit. Bovenste traps waren wel hard en deden zeer bij aanraking maar had daar geen last van. Dat komt puur door de onderste.   Want het maakt niet uit in welke positie, ontspannen of gespannen dezelfde mate van pijn is aamwezig. Hetzelfde zeurende gevoel. Alsof er gewoon een knoop in zit.   Kwa oefeningen doe ik het nog "rustig" aan. Bij zowat elke oefening weet ik dat ik nog iets meer kg kan pakken. Of iets meer reps. Wat ik denk is dat ik het met de shrugs geforceerd heb. Maar de andere keren blijft me dan een raadsel.   Ik ga morgen weer trainen en dan zie ik wel of het minder of meer word. 
    • Hoe ik het lees en met ervaring van mensen om mij heen klinkt het eerder als pijntje in je schouder wat uitstraalt naar je traps en je daar de pijn voelt. Schouders zijn enorm blessure gevoelig. Je kan je hele trainingschema eens doorlopen en kijken bij welke oefeningen je wat last krijgt tijdens of erna. Kijken naar je lichaamspositie etc of je alles gewoon correct uitvoert. Als dat allemaal goed zit mss even je schouders niet trainen of zo veel mogelijk ontwijken. Kijken of het minder word daarvan. Het kan uiteraard ook overbelasting zijn omdat je lange tijd niet getraind hebt en nu misschien te hard weer bent begonnen. Is lastig te zeggen van een afstand haha
  • Sponsors