Advertentie:

Robindm

Pré workout

Recommended Posts

Voor de gebruikers van pre workout. 

Wat is jullie favoriet en waarom? 

Ikzelf kies meestal voor jack3d. Het geeft me een boost en zorgt er voor dat ik toch het meeste uit mijn workout kan halen. 

Advertentie:

Ik gebruik de ripped pre workout van body en fit deze geeft me wat extra energie tijdens het trainen, het lijkt of ik langer kan trainen.

Ik heb de van de action ook wel geprobeerd maar heb niet het idee dat die wat doet

Mix het volgende met 1,5 liter water 

Pure Go Hard - is een pre workout

Pure amino Xtreme - intra workout

Pure creatine 

Olimp carboNox - mix van snelle en langzame koolhydraten

IK ga hier goed plus een hoop energie.

maar wil niet zeggen dat een andere er goed op ga. Kwestie van proberen

5 uur geleden zei Jeroen:

Ik heb de van de action ook wel geprobeerd maar heb niet het idee dat die wat doet

@Jeroen, 😂😂 heb de creatine van action gebruikt om eens te proberen, voor mij gevoel deed het niets.

Hoi ik ben nieuw hier en Ik gebruik de pre workout,  eiwit en creatine van deze club Cbdensport
Merk gewoon dat je net wat langer door kan na de pre workout!

Heb altijd al cbd olie gebruikt en het mooie van deze producten is dat dit erbij in zit.
Ik ben sinds mijn ongeval cbd gaan gebruiken voor herstel en merk gewoon dat ik sneller herstel na het trainen.

Even een oud topic omhoog ik gebruik elke keer sporten pre workout met caffeine nu is mijn bloeddruk hoog en is het verstandig om een vervanging te zoeken.

Ik ga lekker op pre workout met dmaa maar die kan ik niet vinden zonder caffeine 

Weet iemand nog waar ik dmaa kan komen dan kan ik eventueel zelf pre workout maken