Advertentie:

Robindm

Pré workout

Recommended Posts

Voor de gebruikers van pre workout. 

 

Wat is jullie favoriet en waarom? 

 

Ikzelf kies meestal voor jack3d. Het geeft me een boost en zorgt er voor dat ik toch het meeste uit mijn workout kan halen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik gebruik de ripped pre workout van body en fit deze geeft me wat extra energie tijdens het trainen, het lijkt of ik langer kan trainen.

Ik heb de van de action ook wel geprobeerd maar heb niet het idee dat die wat doet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mix het volgende met 1,5 liter water 

Pure Go Hard - is een pre workout

Pure amino Xtreme - intra workout

Pure creatine 

Olimp carboNox - mix van snelle en langzame koolhydraten


IK ga hier goed plus een hoop energie.

maar wil niet zeggen dat een andere er goed op ga. Kwestie van proberen

5 uur geleden zei Jeroen:

Ik heb de van de action ook wel geprobeerd maar heb niet het idee dat die wat doet

@Jeroen, 😂😂 heb de creatine van action gebruikt om eens te proberen, voor mij gevoel deed het niets.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ik ben nieuw hier en Ik gebruik de pre workout,  eiwit en creatine van deze club Cbdensport
Merk gewoon dat je net wat langer door kan na de pre workout!

Heb altijd al cbd olie gebruikt en het mooie van deze producten is dat dit erbij in zit.
Ik ben sinds mijn ongeval cbd gaan gebruiken voor herstel en merk gewoon dat ik sneller herstel na het trainen.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors