Advertentie:

Recommended Posts

Hallo, ik heb een vraag. Ik ben nu voor de eerste keer aan het droogtrainen alleen ik snap er niet zoveel van. Ik heb mijn caloriebehoefte voor droogtrainen berekend op 2100 maar zit inmiddels op 2000. Ik ben 173-174cm en 21 jaar en weeg nu 65kg. Ik ben in 2.5 maand tijd ongeveer 7 kilo afgevallen. Opzich prima alleen nu val ik niet meer af althans mijn vet wordt niet minder vooral aan de zijkanten van mijn lichaam en mijn buik. Nu weet ik dat dat super traag gaat maar heb het idee dat ik helemaal niks eraf train. Ik sport nu alsnog 5x in de week bij de sportschool  en in doe ongeveer 3x in de week hit training voor 10 min. Kan ik nog iets veranderen of gaat het zo prima? + ik had nog een vraag. Ik ben nu 173cm en gelukkig ook ik best lang voor mijn lengte. Mensen denken niet meteen wat een kleintje als ze mij zien. Maar ik ben bang als ik te breed wordt dat ik dan breder wordt dan dat ik lang ben als jullie begrijpen wat ik bedoel. Sommige mensen in de sportschool die 165cm zijn en super gespierd vind ik echt niet mooi + ik voetbal op betaald niveau en het zou zonde zijn om mijn postuur nog meer te veranderen aangezien ik daardoor juist goed kan voetballen.  Is er een maximum in hoeverre je breed kan worden? En als ik nu van schouder tot schouder een afmeting doe kan het zijn dat die afmeting als maar toeneemt naarmate ik zwaarder ga sporten? Je hebt spelers zoals c.ronaldo en depay die super gespierd zijn en afgetraind alleen niet breder worden en dat wil ik ook. Ik ben nu al best breed en het moet niet erger worden anders ga ik minder presteren in het voetbal geeft mijn trainer ook aan. 

 

Dus samenvattend:

vraag 1) doe ik alles goed met droogtrainen en waar moet ik op letten zo niet?

vraag 2) als ik nu een afmeting doe van schouder tot schouder wordt die afmeting als maar breder en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik gespierder wordt zoals memphis depay maar niet mijn postuur verlies wat ik nu heb (ik ben al redelijk breed)

Alvast bedankt!

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors