Advertentie:

Sign in to follow this  
RomyJoosten

Hallo

Recommended Posts

Hallo mijn naam is Romy Joosten ik ben nieuw op het forum

 

Ben zelf begonnen met workouts elk uur

Zou graag advies willen of wat ik doe wel effectief is?

 

Ik doe elk uur

 

50 x wall push ups ( Omdat gewone push ups niet willen lukken )

50 x crunches

50 x schuine crunches

50 x squads

50 x op mijn ene zijde liggen en mijn linkerbeen omhoog en omlaag en 50 x het andere rechterbeen

 

ik ben hiermee sinds 26 augustus begonnen uit mijzelf dit waren oefeningen die ik uit mijn hoofd maar gewoon ben gaan doen

 

ik weet alleen niet of dit effect zal hebben op mijn gewicht ?

 

Ik verblijf zelf in een ziekenhuis op moment en kan alleen op de slaapkamer de workouts doen ik heb eigenlijk alleen een yoga mat op de kamer geen attributen om mee te sporten dat mag ook niet hier in het ziekenhuis

 

Dus tips en adviezen zijn heel erg welkom als iemand weet wat bijvoorbeeld nog effectiever zou kunnen zijn voor mij

 

Vriendelijke groet, Romy Marylou Amber Joosten

Edited by RomyJoosten
aanpassen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hallo,

 

Allereerste is er niks mis met je motivatie aangezien je in het ziekenhuis verblijft en je toch van alles wilt doen voor een beter fysiek ben je al verder dan 75% van Nederland die gewoon thuis is en al met moeite van de bank komt.

 

Terugkomen op wat je vraag is, is niet helemaal een duidelijk antwoord op aangezien wij je doel niet weten. 

 

Als je elk uur die workout routine doet verbrand je door de dag heen in ieder geval genoeg calorieën ipv stil in bed liggen dus dat heb je al gewonnen maar nogmaals als je wat duidelijker kan/wilt zijn in wat je doel is kunnen we er wat verder op in gaan.

 

Beterschap iig en hopelijk mag je snel naar huis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors