Advertentie:

Sign in to follow this  
RomyJoosten

Hallo

Recommended Posts

Hallo mijn naam is Romy Joosten ik ben nieuw op het forum

Ben zelf begonnen met workouts elk uur

Zou graag advies willen of wat ik doe wel effectief is?

Ik doe elk uur

50 x wall push ups ( Omdat gewone push ups niet willen lukken )

50 x crunches

50 x schuine crunches

50 x squads

50 x op mijn ene zijde liggen en mijn linkerbeen omhoog en omlaag en 50 x het andere rechterbeen

ik ben hiermee sinds 26 augustus begonnen uit mijzelf dit waren oefeningen die ik uit mijn hoofd maar gewoon ben gaan doen

ik weet alleen niet of dit effect zal hebben op mijn gewicht ?

Ik verblijf zelf in een ziekenhuis op moment en kan alleen op de slaapkamer de workouts doen ik heb eigenlijk alleen een yoga mat op de kamer geen attributen om mee te sporten dat mag ook niet hier in het ziekenhuis

Dus tips en adviezen zijn heel erg welkom als iemand weet wat bijvoorbeeld nog effectiever zou kunnen zijn voor mij

Vriendelijke groet, Romy Marylou Amber Joosten

Edited by RomyJoosten
aanpassen

Advertentie:

Hallo,

Allereerste is er niks mis met je motivatie aangezien je in het ziekenhuis verblijft en je toch van alles wilt doen voor een beter fysiek ben je al verder dan 75% van Nederland die gewoon thuis is en al met moeite van de bank komt.

Terugkomen op wat je vraag is, is niet helemaal een duidelijk antwoord op aangezien wij je doel niet weten. 

Als je elk uur die workout routine doet verbrand je door de dag heen in ieder geval genoeg calorieën ipv stil in bed liggen dus dat heb je al gewonnen maar nogmaals als je wat duidelijker kan/wilt zijn in wat je doel is kunnen we er wat verder op in gaan.

Beterschap iig en hopelijk mag je snel naar huis