Advertentie:

Sign in to follow this  
JvbM

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo allen,

 

Even voorstellen. Ik ben Jolanda, 31 jaar. Vorig jaar juli bevallen van mijn 2de en 3de kindje. De tweeling zwangerschap heeft veel van mijn lichaam gevraagd. Bekkeninstabiliteit en diastase.

Om goed te herstellen flink wat oefeningen toen gekregen van de fysiotherapeut. En deze steeds verder uit kunnen bouwen.

Toen ik zover was dat ik weer naar de sportschool mocht kwam de 2de lockdown.

Dus thuis aan de slag gegaan mbv de fysio en online video's. Voornamelijk gefocust op buik, rug en lower.

 

Sinds de sportscholen weer open zijn daar begonnen. Probeer daar 2x per week te sporten en ook 2x per week thuis.

Ik probeer een split schema aan te houden. Lower/upper met altijd wat buik en rug erbij.

Mijn doel is sterker worden. Mijn "probleemgebieden" ontlasten. Maar ook meer spierdefinitie zou ik zelf mooi vinden.

 

Ik hoop hier wat tips te kunnen krijgen en inspiratie te kunnen op doen. En vooral dingen te leren mbt training en uiteraard ook voeding.

Ik ben nog maar een beginner. Maar merk dat ik het kracht trainen wel echt leuk vind.

Edited by JvbM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors