Advertentie:

Sign in to follow this  
JvbM

Even voorstellen

Recommended Posts

Hallo allen,

 

Even voorstellen. Ik ben Jolanda, 31 jaar. Vorig jaar juli bevallen van mijn 2de en 3de kindje. De tweeling zwangerschap heeft veel van mijn lichaam gevraagd. Bekkeninstabiliteit en diastase.

Om goed te herstellen flink wat oefeningen toen gekregen van de fysiotherapeut. En deze steeds verder uit kunnen bouwen.

Toen ik zover was dat ik weer naar de sportschool mocht kwam de 2de lockdown.

Dus thuis aan de slag gegaan mbv de fysio en online video's. Voornamelijk gefocust op buik, rug en lower.

 

Sinds de sportscholen weer open zijn daar begonnen. Probeer daar 2x per week te sporten en ook 2x per week thuis.

Ik probeer een split schema aan te houden. Lower/upper met altijd wat buik en rug erbij.

Mijn doel is sterker worden. Mijn "probleemgebieden" ontlasten. Maar ook meer spierdefinitie zou ik zelf mooi vinden.

 

Ik hoop hier wat tips te kunnen krijgen en inspiratie te kunnen op doen. En vooral dingen te leren mbt training en uiteraard ook voeding.

Ik ben nog maar een beginner. Maar merk dat ik het kracht trainen wel echt leuk vind.

Edited by JvbM

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hallo,   Ik zit nu in mijn cut in de laatste weken. Ik zou evt al kunnen stoppen maar ik wil er nog iets meer vet af. Het probleem is dat mijn diabetes heel erg tegen mij werkt. Ik zit veel laag en om dan ook nog eens op een lege maag te sporten terwijl je je al kut voelt is echt niet meer vol te houden.   Ik denk als ik nog 3 weken doorga het perfecte resultaat er is voor mij alleen mijn lichaam heeft echt meer eten nodig vooral nu met mijn diabetes ongeregeldheden.   Stel ik stop nu en zorg dat ik net zo hard blijf sporten, gezond eet en op gewicht blijf en ik doe een pauze van 1 of 2 weken: heb ik dan hetzelfde resultaat als dat ik nu doorga of zorgt die pauze voor minder spieren voor het uiteindelijke resultaat?   Hopelijk heb ik het duidelijk genoeg uitgelegd, alvast bedankt 
    •   Misschien JEFIT?  
    • @Shorty had je pb gestuurd
  • Sponsors