Advertentie:

Amy

Dry scooping

Recommended Posts

Heyhey,

Ik ben een beetje ongerust en wou graag jullie mening horen, ik heb namelijk vanavond voor mijn workout 3/4 scoop (blast van xxl nutrition) preworkout drooggeschept(we erna met water gespoeld en veel water gedronken tijdens en na het trainen). Ik gebruik preworkout niet zo vaak, en ik dacht dat het best normaal was om droog te scheppen. Ik voel me kortademig en heb een lichte druk op mijn borst, maar het lijkt mee te vallen. Ik ben er toen over gaan googlen (wat misschien ook niet slim was:P) en ik lees er heel veel nare dingen over dat mensen hartaanvallen gekregen hebben door droog te scheppen. Moet ik mij nu zorgen maken? Kan ik iets doen zodat het sneller uitwerkt?

Ik ben in het vervolg niet meer van plan om nog pre workout te gebruiken, dus ik zou hier liever geen advies over willen, heb mijn lesje wel geleerd haha:/

groetjes

Edited by Amy

Advertentie:

Hoi Amy, helaas is mijn reactie nu al te laat maar ik ben er van overtuigd dat je je geen zorgen hoeft te maken. Pre workout kan altijd heftig aanvoelen na een tijdje en ook als je een andere pakt. Maar dry scoopen zou ik niet doen, ook is het effect minder. Als je het met water inneemt word het beter opgenomen en heb je dus meer aan je pre workout. 

Ook is het zo dat als je het genomen hebt en je gaat je zorgen lopen maken dat je je juist slechter gaat voelen. Probeer er niet op te letten goed blijven drinken. Sneller uit laten werken gaat helaas niet als het al opgenomen is.