Advertentie:

Amy

Dry scooping

Recommended Posts

Heyhey,

Ik ben een beetje ongerust en wou graag jullie mening horen, ik heb namelijk vanavond voor mijn workout 3/4 scoop (blast van xxl nutrition) preworkout drooggeschept(we erna met water gespoeld en veel water gedronken tijdens en na het trainen). Ik gebruik preworkout niet zo vaak, en ik dacht dat het best normaal was om droog te scheppen. Ik voel me kortademig en heb een lichte druk op mijn borst, maar het lijkt mee te vallen. Ik ben er toen over gaan googlen (wat misschien ook niet slim was:P) en ik lees er heel veel nare dingen over dat mensen hartaanvallen gekregen hebben door droog te scheppen. Moet ik mij nu zorgen maken? Kan ik iets doen zodat het sneller uitwerkt?

 

Ik ben in het vervolg niet meer van plan om nog pre workout te gebruiken, dus ik zou hier liever geen advies over willen, heb mijn lesje wel geleerd haha:/

 

groetjes

Edited by Amy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi Amy, helaas is mijn reactie nu al te laat maar ik ben er van overtuigd dat je je geen zorgen hoeft te maken. Pre workout kan altijd heftig aanvoelen na een tijdje en ook als je een andere pakt. Maar dry scoopen zou ik niet doen, ook is het effect minder. Als je het met water inneemt word het beter opgenomen en heb je dus meer aan je pre workout. 

 

Ook is het zo dat als je het genomen hebt en je gaat je zorgen lopen maken dat je je juist slechter gaat voelen. Probeer er niet op te letten goed blijven drinken. Sneller uit laten werken gaat helaas niet als het al opgenomen is. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors