Advertentie:

Wesselfit

Rad 140 - Log

Recommended Posts

Hoi,

Ik volg momenteel een rad 140 cycle en dacht dat het leuk zou zijn om mijn resultaten en ervaringen met jullie te delen. Mijn doel is om enkele kilo aan te komen waardoor onder andere het vetpercentage zakt ik eet ongeveer op onderhoudsbehoefte (waar ik af en toe best moeite mee heb). Ik train ongeveer 4/5 jaar ik pakte het direct serieus op ook al heb je in het begin de welbekende beginnersfoutjes.

Ik volg een upper/lower schema mocht ik meer tijd hebben in de week wil ik er wel is een push/pull/leg van maken.

betreft de compound lifts.

1: bench - i.v.m. pijntjes ben ik een tijdje geleden gestopt met de flat bench ben toen overgestapt op de decline bench press, echter vind ik dit toch een beetje cheaten en wil liever een grotere upper chest en ben ik daarom overgestapt op een incline chest press.

2: Squat - is mijn favoriet voor de beentjes mijn pr is 175 x 3 (ja diepte/form is correct heb me met regelmaat gefilmd)

3: Deadlift - Deed ik eigenlijk nooit maar is ongeveer gelijk aan mijn squat (wil dit misschien oppakken)

stats:

Lengte: 183

gewicht (start): 83,2

vetpercentage: 15 dit is een schatting 

leeftijd: 26

ik heb foto gemaakt van te voren ik zal later kijken of ik dit eventueel ga delen zo ja, dan zal ik me hoofd wegkrassen (hoeft niet allemaal op het internet) :)

Week 1 (26-8 / 2-9) 

Ik begon op 10 mg rad om te kijken hoe mijn lichaam er op reageerde (dit zal later omhoog gaan). Wat ik meteen merkte is dat ik de hele dag een pomp had voor de rest had ik een klein beetje pijn aan de bal.

26-8 = 83,2

27-8 = 83,2

31-8 = 83,8

01-9 = 83,2

02-9 = 83,2

Week 2 (03-9 - 10-09)

Dosis verhoogd naar 20 mg rad aan het eind van deze week merkte ik al wel een krachttoename nog niet waar mijn kracht ooit zat, maar het gaat wel die kant op. Begin van de week nog wel een beetje pijn aan de bal, maar dat is nu bijna weg. De voeding probeer ik rond onderhoud te houden echter in het weekend heb ik daar af en toe wel moeite mee :) er komt langzaam gewicht bij dit zou natuurlijk ook een beetje water kunnen zijn (of normale fluctuatie), ook al is een rad een redelijk droog middel van zich zelf.

04-9 = 82,5

07-9 = 84,1

10-9 = 84,3

Dit is mijn log voor de eerste 2 weken mochten jullie info/tips hebben hoor ik het graag.

Ik ben van plan om ieder weekend een update met jullie te delen.

Groet,

Wessel

Advertentie:

Hey, leuk dat je een log doet :)

1 dikke tip: niet elke dag wegen! Je lichaam kan letterlijk kilo's fluctueren in 24 uur tijd. 

1 keer per week op dezelfde dag van de week wegen. Dat geeft je de beste "steady" meting. 

Blijf je dan hetzelfde wegen 1 weging na de andere? Dan ga je weer meer kcal eten :)

Verder, super gedetailleerd en blijf lekker loggen :)

• Upvote 1

Op 12-9-2021 at 18:47 zei Shorty:

Hey, leuk dat je een log doet :)

1 dikke tip: niet elke dag wegen! Je lichaam kan letterlijk kilo's fluctueren in 24 uur tijd. 

1 keer per week op dezelfde dag van de week wegen. Dat geeft je de beste "steady" meting. 

Blijf je dan hetzelfde wegen 1 weging na de andere? Dan ga je weer meer kcal eten :)

Verder, super gedetailleerd en blijf lekker loggen :)

bedankt voor de feedback.

Ik weeg me vaker zodat ik een week gemiddelde kan pakken. Ik ben me er namelijk van bewust dat het dagelijks schommelt en als ik dan 1 weging per week zou doen kan dat net een weging zijn waar veel fluctuatie is.

15 uur geleden zei Traveller040:

Succes kerel. Zojuist zelf een rad cycle erop zitten. Ik ga je dus zeker volgen en ben benieuwd hoe het verloop verder gaat

Ja ik heb het gevolgd en dit was een van de redenen dat ik deze log ben begonnen :)

Hoe is het nu bij jou na de nakuur? alle gains gehouden?

• Like 1

4 uur geleden zei Wesselfit:

bedankt voor de feedback.

Ik weeg me vaker zodat ik een week gemiddelde kan pakken. Ik ben me er namelijk van bewust dat het dagelijks schommelt en als ik dan 1 weging per week zou doen kan dat net een weging zijn waar veel fluctuatie is.

Ja ik heb het gevolgd en dit was een van de redenen dat ik deze log ben begonnen :)

Hoe is het nu bij jou na de nakuur? alle gains gehouden?

Goed om te horen man. Mijn nakuur zit er net op maar voel me top en alles. Als ik in de spiegel kijk zie ik geen verschil met net na de cycle, lijk iets droger maar ik ben nu ongeveer 3 weken op vakantie en nog zo'n 3.5 te gaan dus al aantal weken niet gewogen of metingen gedaan etc dus kan daar niks over zeggen maar op het oog zie ik niet veel verschil dus dat is top. 

Week 3 (11-09 - 17-09)

Aankomend weekend ben ik weg vandaar dat ik nu mijn update over week 3 geef.

Ik heb de dosis verhoogd naar 25 mg rad 140 dit is de dosis die ik aanhoud voor de rest van de cycle. Alles verloopt eigenlijk heel goed kracht gaat geleidelijk omhoog en ik begin de verschillen in me lichaam te zien. Voor mijn gevoel begin ik een stukje droger te worden en oog ik ook wat groter. Ik kreeg ook de eerste opmerking in de gym te horen wat natuurlijk een goed teken is.

Ik verwacht de aankomende weken de grootste veranderingen te zien aangezien het middel dan al een tijdje in het lichaam zit. Iemand hier ervaringen mee? in welke weken van de cycle de meeste veranderingen plaatsvinden?

In ieder geval heb ik momenteel geen last van bijwerkingen waar ik uiteraard zeer blij mee ben. 

Gewicht:

11-09 = 83,8

15-09 = 84,9

16-09 = 84

17-09 = 83,5

Mochten jullie meer willen weten hoor ik dat graag :)

Fijn weekend!

• Like 1

Goed zo! Hou die dosis op 25mg :)

6 uur geleden zei Wesselfit:

Week 3 (11-09 - 17-09)

Aankomend weekend ben ik weg vandaar dat ik nu mijn update over week 3 geef.

Ik heb de dosis verhoogd naar 25 mg rad 140 dit is de dosis die ik aanhoud voor de rest van de cycle. Alles verloopt eigenlijk heel goed kracht gaat geleidelijk omhoog en ik begin de verschillen in me lichaam te zien. Voor mijn gevoel begin ik een stukje droger te worden en oog ik ook wat groter. Ik kreeg ook de eerste opmerking in de gym te horen wat natuurlijk een goed teken is.

Ik verwacht de aankomende weken de grootste veranderingen te zien aangezien het middel dan al een tijdje in het lichaam zit. Iemand hier ervaringen mee? in welke weken van de cycle de meeste veranderingen plaatsvinden?

In ieder geval heb ik momenteel geen last van bijwerkingen waar ik uiteraard zeer blij mee ben. 

Gewicht:

11-09 = 83,8

15-09 = 84,9

16-09 = 84

17-09 = 83,5

Mochten jullie meer willen weten hoor ik dat graag :)

Fijn weekend!