Advertentie:

Sign in to follow this  
Kyra

Vollere benen en billen

Recommended Posts

Hi allemaal, 

Wat is een juiste trainingsschema voor vollere benen en billen? Ik train al 10 jaar en nu sinds enige tijd vanuit huis. Dus mijn spieren zijn wel een het ander gewend. 
Ik zie op YouTube bloggers die een schema geven met 3 dagen kracht en 1 dag rust. Ik doe dit nu al ruim 2 weken en mijn benen zijn er juist dunner en strakker van geworden maar dat is niet iets wat ik wil :) enige tips? Ik probeer trouwens ook veel eiwitten te eten en nu sinds enkele dagen ook gestart met size gainer. 

Advertentie:

Guest
5 uur geleden zei Kyra:

Hi allemaal, 

Wat is een juiste trainingsschema voor vollere benen en billen? Ik train al 10 jaar en nu sinds enige tijd vanuit huis. Dus mijn spieren zijn wel een het ander gewend. 
Ik zie op YouTube bloggers die een schema geven met 3 dagen kracht en 1 dag rust. Ik doe dit nu al ruim 2 weken en mijn benen zijn er juist dunner en strakker van geworden maar dat is niet iets wat ik wil :) enige tips? Ik probeer trouwens ook veel eiwitten te eten en nu sinds enkele dagen ook gestart met size gainer. 

Welkom Kyra,