Advertentie:

Hendrik

RAD-140 only log

Recommended Posts

Beste allemaal,

Voordat ik begin met de log even wat informatie over mijzelf. 

Ik ben een jongen van 20 jaar oud en ben nu al ongeveer 4,5 jaar naturel aan het trainen. Ik heb met veel plezier altijd naturel getraind maar heb nu besloten om eens te gaan experimenteren met mijn lijf aangezien ik hier heel nieuwsgierig naar ben. Ik heb in de afgelopen jaren veel kennis opgedaan over voeding, diëtiek en training. Ik heb ook mijn Personal Training diploma gehaald en heb met deze kennis mijzelf goed kunnen ontwikkelen. Toen ik begon met trainen woog ik ongeveer 52/53 kilo met een lengte van ongeveer 1.85/1.88m en een vetpercentage van om en nabij 14/16%. Na een aantal jaren van bulken en cutten heb ik veel spiermassa op kunnen bouwen. Op mijn zwaarste (na een uit de hand gelopen bulk) woog ik 103.1 Kg. Nu Op dit moment ben ik ongeveer 86.7 Kg met een vetpercentage van rond de 11%. (Ik twijfel nog om foto's toe te voegen wegens identiteit, als hier veel vraag naar is ga ik hier nog even over tobben). Ik houd al mijn prestaties in de sportschool bij via een app. Hier heb ik al veel kracht en progressie mee gemaakt alleen merk ik dat mijn lichaam flink stagneert. Mijn armen bijvoorbeeld, deze willen gewoon niet verder groeien ondanks dat ik ze echt keihard train. Vandaar dat ik aan deze cycle ga beginnen. 

Zoals de titel al suggereert ga ik beginnen met een cycle van alleen RAD-140 van aan het begin 12,5 mg en daarna opbouwen naar 20/25 mg als mijn lichaam dat toelaat. In een excel sheet ga ik wekelijks al mijn gegevens noteren zoals hoeveelheid mg RAD-140 Ik gebruik, mijn gewicht en afmetingen van verschillende delen van mijn lichaam. Daarnaast ga ik gedurende deze cycle bulken. Ik heb veel ervaring met het tracken van macro's, dit doe ik namelijk eigenlijk elke dag nog steeds. De keukenweegschaal is mijn grootste vriend lol. Tijdens deze cycle zal ik ook geen alcohol meer drinken zodat ik het allerbeste uit mijn cycle kan halen. Ik heb van te voren ook mijn bloedwaardes laten checken, helaas wilde ze niet mijn testosteron checken maar gelukkig wel mijn lipiden en andere waarden om te kijken wat de RAD wellicht voor invloed heeft op mijn nier en leverfunctie. Tijdens de cycle verdeel ik mijn trainingsdagen gewoon zoals ik dat altijd doe. Dat verschilt heel erg maar als voorbeeld: Chest tricep, rug bicep, benen kuiten, schouders armen of tricep/bicep, armen. Dit is maar een simpel voorbeeld. Deze trainingen doe ik gewoon wanneer die spiergroep hersteld is of weer aan de beurt is als jullie begrijpen wat ik bedoel. 

Verder zal ik voor supplementatie nog creatine gebruiken. Verder helemaal niets. Ik zal nog even een pdf toevoegen van de excel sheet die ik bij ga houden zodat jullie ook een beter beeld hiervan krijgen.  De bloeduitslag moet ik nog krijgen dus die zal ik later toevoegen.

Als er vragen, opmerkingen en/of tips zijn hoor ik die graag :).  

Groet H. 

Statistics gym - Dagschema.pdf

• Upvote 1

Advertentie:

Succes! Ben benieuwd naar je ervaringen!

Wel serieus bezig als je van 53kg naar 103kg ben gegroeid! Al lijkt me 86kg wel beter voor je;)

Succes kerel👊 ben benieuwd naar je bevindingen.

En mooi weer een nieuw logje van een sarm cycle. Altijd leuk om te volgen en zeker met zo'n sheet schema erbij met je afmetingen. 

Edited by Traveller040

2 uur geleden zei Scato89:

Succes! Ben benieuwd naar je ervaringen!

Wel serieus bezig als je van 53kg naar 103kg ben gegroeid! Al lijkt me 86kg wel beter voor je;)

Ja voelt een stuk beter haha, als al dat extra gewicht eraf is voel je pas echt hoeveel je mee droeg😂 bedankt, ik ben ook heel benieuwd

Beste mensen, helaas slecht nieuws. Na veel discussie en gesjoemel met mijn betreffende arts voor aandoening die ik heb opgelopen moet ik besluiten mijn kuur uit te stellen tot ik klaar ben met de medicatie die ik moet gaan slikken. Deze brengt zo'n hoog risico met zich mee dat mijn arts het ten strengste afraad om te gaan beginnen. Ze weet dat ik het toch een keer ga doen maar heeft me wel sterk geadviseerd om dit te doen nadat ik klaar ben met deze medicatie. Hierdoor zal ik helaas pas over ongeveer een half jaar kunnen beginnen met de kuur. Dat ik hem ga doen is zeker echter zal ik helaas nog even moeten wachten. Over een ongeveer een half jaar zal de log tevoorschijn komen.

18 uur geleden zei Hendrik:

Beste mensen, helaas slecht nieuws. Na veel discussie en gesjoemel met mijn betreffende arts voor aandoening die ik heb opgelopen moet ik besluiten mijn kuur uit te stellen tot ik klaar ben met de medicatie die ik moet gaan slikken. Deze brengt zo'n hoog risico met zich mee dat mijn arts het ten strengste afraad om te gaan beginnen. Ze weet dat ik het toch een keer ga doen maar heeft me wel sterk geadviseerd om dit te doen nadat ik klaar ben met deze medicatie. Hierdoor zal ik helaas pas over ongeveer een half jaar kunnen beginnen met de kuur. Dat ik hem ga doen is zeker echter zal ik helaas nog even moeten wachten. Over een ongeveer een half jaar zal de log tevoorschijn komen.

Jammer man! Hoop niet dat het ernstig is!

Beste mensen,

Bedankt voor de berichten! Een lange tijd is voorbij en ik ben over twee weken klaar met de medicatie waardoor ik eind deze maand/begin volgende maand ga beginnen met de RAD-140! Het was gelukkig niks ernstigs wat betreft mijn gezondheid echter was de medicatie ook erg lever toxisch. Om deze reden werd het dan ook sterk afgeraden aangezien RAD ook lever toxisch is. 

Ik ben blij om te gaan beginnen echter twijfel ik alleen nog over de dosering. Ik dacht er aan om te beginnen tussen de 10 en 15 mg en te kijken hoe het verloopt. Wat lijkt jullie een goede hoeveelheid om mee te beginnen? 

Hey Hendrik,

Ik zal maar meteen zeggen waar het op staat:
10, 12,5 en 15 mg zal voor RAD-140 honderd procent onzin zijn. Als je denkt dat RAD-140 lever toxisch is, zit je verkeerd hoor.
Mag ik vragen waar je je ''RAD'' vandaan hebt? En of je ook een nakuur hebt? Die is namelijk wel nodig! Je zult onderdrukt worden, hoe dan ook.

Als ik dat soort dingen lees, WEET ik gewoon dat mensen geen nakuur hebben EN dat ze praktisch zeker geen echte SARMs hebben. Zorgwekkend, echt waar.

Daarnaast, als je nu iets van medicatie moet nemen die WEL slecht voor je lever is, raadt ik je aan even 4 tot 6 weken na het stoppen van de medicatie NIETS te nemen. Ja, veel water en anti-oxidanten ja, maar verder geen medicatie en geen SARMs. 
in die 4 tot 6 weken heeft je lever de tijd om te herstellen van de medicatie.

(En even on-topic weer: de werkzame dosis voor mannen van RAD-140 is tussen de 20 en 30mg per dag. Minder heeft gewoon geen zin en is zonde van je tijd EN geld. Maar... Dat geld voor ECHTE RAD-140, waarover ik ten strengste twijfel of je die hebt.)

Ik heb ze toen der tijd via jou gekocht.... lol. Dat RAD-140 levertoxisch is is algemeen bekend. Dat is uit meerdere wetenschappelijke onderzoeken gekomen. (check onder andere dit wetenschappelijk onderzoek van 2020 https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7049679/ )Of het uiteindelijke schade toericht is een ander verhaal. dat ligt aan de hoeveelheid die je neemt. Het is en blijft een risicofactor. 

Het spreek elkaar wel tegen als je zegt dat ik 4-6 weken even rust moet nemen om vervolgens te gaan beginnen met RAD-140 die niet lever toxisch zou moeten zijn en geen schade aan mijn lever aanricht. Als deze namelijk niet lever toxisch zou zijn zou ik volgens jou namelijk gelijk kunnen beginnen... 

Ik heb ook een nakuur, namelijk clomid. Deze zal ik ook na de kuur zoiezo gaan slikken ongeacht of ik symptomen heb van testosteron supressie of niet. 

Daarnaast zijn er genoeg mannen die met 10mg/dag goede vooruitgang boeken zonder hun lichaam al te veel bloot te stellen aan de gevolgen die het met zich mee kan dragen. (weer een afweging van risicofactor). Al neem je meer mg/dag zal je hoogstwaarschijnlijk meer androgene bijwerkingen van het middel krijgen. Dat is helaas hoe het is. SARMS zijn niet side effect free en dat weten de meeste mensen al. Vele side-effects komen inderdaad vaak van SARMS die niet puur zijn echter is er in de literatuur ook al klinisch bewezen dat zelfs bij de meest pure SARMS uit het lab ook androgene bijwerkingen zijn ondanks dat SARMS meer anabolisch zijn dan androgeen.