Advertentie:

Sign in to follow this  
Mutantstingrays

Voorstellen

Recommended Posts

Hallo ik ben tjabo ben niet hier ..

Heb er ongeveer 6 jaar bodybuilding op zitten . Woog toen 90 kilo met 10 %  echter 10 jaar geleden  .

Nu weer sinds september begonnen sta nu op 80 kilo , gaat allemaal best hard moet ik zeggen , met een vatsoenlijk eetschema a 4100 cal .

Echter ben ik steigerbouwer , en loop zeker tussen de 15 a 25 km per dag om het nog maar niet over het fysieke arbeid te praten 🤣.

Heb vroeger wel is een kuurtje gedaan , en wil dat met de tijd weer gaan doen echter niet meer thuis in de betere merken , aangezien die niet meer bestaan 🥺

Na beetje onderzoek kwam ik uit op mactropin ... echter staat die hier bij jullie niet zo hoog aangeschreven,  kan ik hier ergens vinden wat wel goede , en niet ondergedoseerde merken zijn ...

Had vroeger bio gem  genericks  lyy gg

Mvg tjabo 💪💪💪

Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Hallo everyone    I moved from Denmark to Holland. I need some testosterone and EQ for personal use. Anyone have it plz dm me a on my telegram. Username their “Darkwolvesme”. I live in Amsterdam now. Thanks 
    • Alvast bedankt voor de schema's en de reply. Maar ook in jou schema ging je dan 5/7 trainen, wat ik zelf niet kan. het blijft wat zoeken, zodra je benen integreert, om dit in 3 dag /week rond te krijgen.   Ik zie wel dat je Squats en deadlifts op dezelfde dag deed, dus dat zie ik voor mezelf wel als mogelijkheid om één extra dag in te lassen en zo toch al enkele compounds te kunnen toevoegen voor de benen/onderrug...   Thanks.  
    • Heb nog een opvolg shema gevonden van dit schema maar het laatste schema om dan zwaarder te gaan vind ik niet😢 heel waarschijnlijk weg gedaan. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd. Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
  • Sponsors