Advertentie:

Sjefke

Merk anabolen

Recommended Posts

Goedemiddag heren. Ik sport 7 jaar naturel (185cm/88kg/10%bf) en ben 29 jaar. Ik wil me eerste kuur gaan doen (test-e,12 weeks).

 

Alleen ik zou dus niet weten welk merk nou echt goed is… want er is zoveel keuze. Kan iemand mij hier mee helpen? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Late reactie sorry!

Ik val even met de deur in huis, maar ik denk dat je te weinig weet van dit onderwerp om aan dat soort dingen te beginnen :(

Hier gaat HEEL veel meer in om dan Testosteron injecteren en klaar is Sjefke. Stuur me maar een berichtje als je informatie nodig hebt, ik kan via Skype of zoiets een paar uur informatie geven. En zelfs dan heb je nog maar het topje van de ijsberg, maar je MOET tot in de puntjes weten wat al die spullen doen. Zowel de positieven als de negatieven!

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors