Advertentie:

BigK89

SARM kuur

Recommended Posts

Hi allen, ik train al een paar jaar naturel met de nodige supplementen (whey, creatine, pre-workouts), en wil nu een verdere stap zetten. Ik heb veel gelezen en kwam uit op SARMs. Zijn deze aan te raden voor een eerste "kuur"? En hoe weet ik of de kwaliteit goed is en of ik goede resultaten zal behalen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik heb meerdere filmpjes hier op het forum geplaatst, waarbij ikzelf en een goede vriend uit België (The Lifting Dermatologist) veel info verstrekken over SARMs. Ook heb ik een aantal sticky onderwerpen gemaakt over de verschillende SARMs.
Bronnen kunnen we niet in de topics bespreken, stuur me maar een privé berichtje, daar kan ik je verwijzen naar een betrouwbare bron.

En vervolgens als laatste: Je kunt nooit weten of je goede resultaten gaat behalen, wij hebben ook een glazen bol. Dat ligt aan je eten, drinken, micro's en macro's, training, slaap etc. HEEL veel factoren. Als die allemaal in balans zijn, waarom zou je dan geen fantastische gains maken op SARMs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je geen testosteron wilt (of jezelf niet wilt pinnen) zijn SARMS een goede optie. Sommigen zeggen om met Ostarine te beginnen omdat het het minst onderdrukkend is, maar het is ook het zwakst. Mijn aanbeveling is LGDm, het is de meest onderzochte van alle SARMS (testen op mensen) en de voordelen zijn groter dan die van Ostarine

https://supplements4muscle.com/sarms/432-swiss-pharmaceuticals-ostarine-mk-2866-80caps.html

Edited by JohnyBee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Berichten

    • Beste fitness beoefenaar,

      Voor een onderzoekje (educatief), heb ik een korte, hele simpele enquête gemaakt!
      Heb je een minuutje of twee over? Ik zou het heel tof vinden als je de tijd vindt om mijn vragen te beantwoorden.

      Link

      Mijn dank is enorm !

      Groet,
    • It was invented by John Sheaffer with the aim of driving strength in the following movements: Squat Bench press Deadlift  Overhead Press   Je wordt er sterker van, maar dit schema geeft minder massa en doet niks voor vetverbranding.
      Als je 2x5 traint, en dan 1xAMRAP... kan je óf maar 5 reps doen (misschien 6), óf je train de eerste 2x5 te licht.
      Het zal ongetwijfels iets voor je doen, maar het ligt niet in lijn met je doel.

      Voor kracht is 5x5 erg goed, voor massa 12/12/10/10 óf 15/12/10/8 óf 12/10/8/6 (iets meer focus op kracht).
      Ik ben 42, dus ivm blessures doe ik bijna niks onder de 8 reps. Tenminste... niet met opzet, soms zit er gewoon ff niks meer in de tank. Met 15 herhalingen merk ik dat ik kracht verlies en daarmee niet  optimaal massa aan zet. Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk  We zijn niet gelijk.

           
    • Ik volg op aanraden van jullie leden deze workout. Ik heb me volledig ingelezen en gisteren geprobeerd. Het is me zeer goed bevallen hoor.  2sets van 5 reps / 1 set as many reps as possible. Lees gerust de link eens door.  Maar neem je tijd want het is nogal een boterham 😀..    Wat mijn voeding betreft ga ik zeker eens langsgaan bij een coach.    Thx voor de reactie!       
  • Sponsors