Advertentie:

BigK89

SARM kuur

Recommended Posts

Hi allen, ik train al een paar jaar naturel met de nodige supplementen (whey, creatine, pre-workouts), en wil nu een verdere stap zetten. Ik heb veel gelezen en kwam uit op SARMs. Zijn deze aan te raden voor een eerste "kuur"? En hoe weet ik of de kwaliteit goed is en of ik goede resultaten zal behalen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik heb meerdere filmpjes hier op het forum geplaatst, waarbij ikzelf en een goede vriend uit België (The Lifting Dermatologist) veel info verstrekken over SARMs. Ook heb ik een aantal sticky onderwerpen gemaakt over de verschillende SARMs.
Bronnen kunnen we niet in de topics bespreken, stuur me maar een privé berichtje, daar kan ik je verwijzen naar een betrouwbare bron.

En vervolgens als laatste: Je kunt nooit weten of je goede resultaten gaat behalen, wij hebben ook een glazen bol. Dat ligt aan je eten, drinken, micro's en macro's, training, slaap etc. HEEL veel factoren. Als die allemaal in balans zijn, waarom zou je dan geen fantastische gains maken op SARMs?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je geen testosteron wilt (of jezelf niet wilt pinnen) zijn SARMS een goede optie. Sommigen zeggen om met Ostarine te beginnen omdat het het minst onderdrukkend is, maar het is ook het zwakst. Mijn aanbeveling is LGDm, het is de meest onderzochte van alle SARMS (testen op mensen) en de voordelen zijn groter dan die van Ostarine

https://supplements4muscle.com/sarms/432-swiss-pharmaceuticals-ostarine-mk-2866-80caps.html

Edited by JohnyBee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Ik werk zelf ook onregelmatige diensten als ik ochtenddienst heb neem ik brood mee en eet savonds warm Als ik middagdienst heb eet ik tussen de middag warm en neem savonds brood mee. Ok zou dus in jou geval tussen de middag voor het werk warm eten
    • Hallo,   Sinds kort heb ik een nieuw bijbaantje, als boodschappen bezorger bij de Abert Heijn.  Door het baantje werk ik een aantal dagen in de week van 14:00 tot 22:00 en ben ik onderweg op het moment van m'n dagelijkse avondmaaltijd. Ik prep m'n maaltijden omdat ik nu in de cut zit. Deze lijn trek ik graag door maar, hoe warm ik mijn eten nu op?  Tuurlijk kan ik bij willekeurige mensen aanbellen om te vragen of ik de magnetron mag gebruiken, het liefst meid ik dat.    Mijn vraag; Zijn er magnetrons langs de weg te vinden? Bij supermarkten, tankstations, etc? Of weet je betere alternatieven?>   Let me know!
    • Drijf het volume van de beenoefeningen zeker ook op zoals @Traveller040 zei. Enkel leg extension, leg curls en een leg press gaan toch te magertjes zijn voor een goede beenontwikkeling. Neem zeker squatten, romanian deadlift of gewone deadlifts en bijvoorbeeld lunges op in je schema. Laatste zijn compoundoefeningen en zijn algemeen gunstiger voor spierontwikkeling. Je hebt namelijk nogal veel isolatieoefeningen in je routine. Op zich niets mis mee maar ze nemen wel de bovenhand. Neem de verhouding minstens 2/3 compound en 1/3 isolatie in je trainingen.  
  • Sponsors