Advertentie:

BigK89

SARM kuur

Recommended Posts

Hi allen, ik train al een paar jaar naturel met de nodige supplementen (whey, creatine, pre-workouts), en wil nu een verdere stap zetten. Ik heb veel gelezen en kwam uit op SARMs. Zijn deze aan te raden voor een eerste "kuur"? En hoe weet ik of de kwaliteit goed is en of ik goede resultaten zal behalen?

Advertentie:

Ik heb meerdere filmpjes hier op het forum geplaatst, waarbij ikzelf en een goede vriend uit België (The Lifting Dermatologist) veel info verstrekken over SARMs. Ook heb ik een aantal sticky onderwerpen gemaakt over de verschillende SARMs.
Bronnen kunnen we niet in de topics bespreken, stuur me maar een privé berichtje, daar kan ik je verwijzen naar een betrouwbare bron.

En vervolgens als laatste: Je kunt nooit weten of je goede resultaten gaat behalen, wij hebben ook een glazen bol. Dat ligt aan je eten, drinken, micro's en macro's, training, slaap etc. HEEL veel factoren. Als die allemaal in balans zijn, waarom zou je dan geen fantastische gains maken op SARMs?

Als je geen testosteron wilt (of jezelf niet wilt pinnen) zijn SARMS een goede optie. Sommigen zeggen om met Ostarine te beginnen omdat het het minst onderdrukkend is, maar het is ook het zwakst. Mijn aanbeveling is LGDm, het is de meest onderzochte van alle SARMS (testen op mensen) en de voordelen zijn groter dan die van Ostarine

https://supplements4muscle.com/sarms/432-swiss-pharmaceuticals-ostarine-mk-2866-80caps.html

Edited by JohnyBee