Advertentie:

Fitness23

Groeihormonen (Piemel)

Recommended Posts

Advertentie:

Hey kerel,

 

Kan je gelijk uit de droom helpen: als je geen micropenis hebt, gaat geen enkel hormoon je daar helpen als je ouder bent dan 18😆

 

Groeihormoon doet namelijk alleen dingen GROEIEN in je puberteit. Daarna stopt het daarmee en gaat het veel andere dingen doen.

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas. Is niet waar, ik zit 8 jaar in deze informatie en dat is helaas niet wat het doet. Zonder operatie is jouw henkie niet te vergroten. Erewoord! 

 

Weet je wat helpt? Niet zo onzeker zijn! Als je henkie niet groot genoeg is, zit dat tussen je oren! Of krijg je constant klachten dat ie klein is? Hoogstwaarschijnlijk niet :)

 

Seks is ook veeeeeel meer dan jouw "size". Het is letterlijk wat jij daarmee kunt, als je in seks zuigt, dan moet je je daarin beter verdiepen! En niet in wondermiddeltjes die DAAR helaas niets voor doen. Vrouwen vinden het fantastisch als je met ze speelt en tease't. Erg veel vrouwen kunnen door penetratie ook nog eens niet klaarkomen, dus uiteindelijk heb je geen hol aan "lengte". Dikte moet je wel wat hebben, maar dat zit meestal wel oke.

 

En ik zou dat allemaal niet zeggen als ik zelf ook niet gemiddeld was. Ik ben gewoon gemiddeld, en jij waarschijnlijk ook. Werk aan je seks-game, en niet aan je "laat ik de makkelijke uitweg kiezen"-game. 

 

En dan om te eindigen:

SAMEN goed worden is seks is iets van maanden en jaren... een one-night-stand is (denk ik, nooit behoefte aan gehad) ALTIJD mega slechte seks. Het kan ook gewoon niet dat je elkaar "kent" na een meter bier en 15 minuten lullen over je hobby en huisdieren.

 

Misschien wat te lang en too much info, maar heb het beste met je voor en hier heb je tenminste wat aan bro ;)

 

Groeten!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 uur geleden zei Jarno:

Shorty, ook al seksuoloog zie ik.😂

 

Van alle markten thuis xD

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors