Advertentie:

Traveller040

RAD 140 log (2de cycle)

Recommended Posts

2 uur geleden zei Traveller040:

Lekker man, hoe was je lgd cycle nog bevallen? Succes alvast 👊. 

Goed om te lezen man 🙌. Ja zolang je progressie boekt zou ik me ook niet druk maken om het gewicht, Klinkt als een prima recomp. Ik hou van veel eten maar moet zeggen dat ik nu toch wel af en toe met moeite alles naar binnen werk. Dus word maar wat candybars halen om alles binnen te krijgen als het nie lukt haha. Blijft toch apart bijna 5k kcal wegwerken en amper aankomen haha

LGD was heerlijk, helaas vervroegd gestopt vanwege gyms die dicht gingen en m'n gescheurde enkelbanden. Maar nu kunnen we er weer tegenaan!

• Like 1

Advertentie:

Op 26-1-2022 at 13:46 zei Fit:

LGD was heerlijk, helaas vervroegd gestopt vanwege gyms die dicht gingen en m'n gescheurde enkelbanden. Maar nu kunnen we er weer tegenaan!

Heb jij ook al ooit rad gedaan? Zo ja hoe is deze tegenover lgd in jouw optiek? Ik ga over een tijdje ook lgd + S4 proberen nu nog paar daagjes rad

Op 27/01/2022 at 17:13 zei Sportfanatic216:

Heb jij ook al ooit rad gedaan? Zo ja hoe is deze tegenover lgd in jouw optiek? Ik ga over een tijdje ook lgd + S4 proberen nu nog paar daagjes rad

Nog een paar dagen KNALLEN dus! 
GO for it. En netjes je nakuur doen :)

• Like 1

Op 27-1-2022 at 17:13 zei Sportfanatic216:

Nog niet hier begin ik maandag mee 💪

• Upvote 1

Op 28-1-2022 at 22:35 zei Shorty:

Nog een paar dagen KNALLEN dus! 
GO for it. En netjes je nakuur doen :)

Jazeker,

Nu nog 9 dagen ondertussen,

Laatste weken niet echt mijn calorieen verhoogt omdat ik over enkele weken toch ga beginnen met lichtelijke te cutten,

Nakuur zeker netjes doen, better safe than sorry.

Tijdens de nakuur en de ‘tussen periode’ focus leggen op strength behouden/misschien klein beetje progressive overload nog toepassen, even kijken hoe het gaat.

@Fit

Veel succes met je rad kuur alvast!

Edited by Sportfanatic216

Ontzettend druk gehad afgelopen tijd waaronder paar keer naar buitenland moeten reizen voor werk dus weinig tijd gehad om te loggen. Ben vandaag begonnen met de PCT. Tijdens die 4 weken ga ik rond onderhoud zitten om daarna te gaan cutten.

Laatste weken zijn verder top gegaan en nog goede progressie kunnen maken ondanks dat ik soms in hotel gyms moest trainen. Zit nu rond de 93-93.5kg dus zeer tevreden over. Abs zijn nog prima zichtbaar ook net voor bedtijd. 

Heerlijke cycle gehad, nergens last van gehad qua sides of wat dan ook. 12 weken als een god gevoelt. Als het kon zou ik nog paar maanden doortrekken top spul haha. 

Zal kijken of ik nog keer progressie resultaten post als ik daar tijd voor heb komende tijd. 

• Like 3