Advertentie:

JJ1999

Ostarine vragen.

Recommended Posts

Yooo,

Na lang ingelezen te hebben besloten, om mij te wagen aan een Sarms kuurtje. Ik heb besloten voor Ostarine (nakuur wordt een testbooster) 

Ik wist op voorhand dat Ostarine veel al gebruikt wordt bij het cutten. Ik wil het gaan gebruiken voor de bulk. Nu is mijn vraag heeft dit wel nut of kan ik beter gaan bulken met Rad.

Ik wist van te voren natuurlijk dat Ostarine een wat mildere sarm was, daarom ook de keus voor Ostarine, want eerste keer. Alleen nu begint de twijfel in te slaan, wil natuurlijk niet half half het doen, aangezien ik nu wil bulken met ostarine, daarna een rust pauze in te lassen en dan cutten met ostarine. Wat zouden jullie doen, heeft het zin om te bulken met Ostarine of niet?

Advertentie:

Allereerst even een opmerking over je nakuur. Doe aub geen nakuur met een "testbooster". Doet helemaal niks voor je behalve geld weggooien. Testboosters kunnen in het rijtje terecht van fatburners etc. Als je graag geld wilt weggooien vooral daaraan besteden maar zou het zeker niet aanraden.

Ostarine is prima voor je eerste cycle. Zo kan je kijken hoe je lichaam reageert op sarms. Ik ben zelf ook begonnen met osta voor ik met andere aan de slag ging. Verwacht geen wonderen door "iets" te gebruiken en denken dat het vanzelf gaat of een snelle korte route naar je droom fysiek want dan kom je van een koude kermis thuis. Je zult nog steeds hard moeten trainen en alles qua voeding etc op orde moeten hebben wil je resultaten gaan zien. Tuurlijk ligt je plafond hoger met sarms dan natty maar zult nog steeds volle bak aan de gang moeten. 

Lang verhaal kort, osta is prima als beginner cycle en als het bevalt etc kan je verder gaan kijken wat je volgende cycles worden etc. Het is een een marathon en geen sprint. 

28 minuten geleden zei Traveller040:

Allereerst even een opmerking over je nakuur. Doe aub geen nakuur met een "testbooster". Doet helemaal niks voor je behalve geld weggooien. Testboosters kunnen in het rijtje terecht van fatburners etc. Als je graag geld wilt weggooien vooral daaraan besteden maar zou het zeker niet aanraden.

Ostarine is prima voor je eerste cycle. Zo kan je kijken hoe je lichaam reageert op sarms. Ik ben zelf ook begonnen met osta voor ik met andere aan de slag ging. Verwacht geen wonderen door "iets" te gebruiken en denken dat het vanzelf gaat of een snelle korte route naar je droom fysiek want dan kom je van een koude kermis thuis. Je zult nog steeds hard moeten trainen en alles qua voeding etc op orde moeten hebben wil je resultaten gaan zien. Tuurlijk ligt je plafond hoger met sarms dan natty maar zult nog steeds volle bak aan de gang moeten. 

Lang verhaal kort, osta is prima als beginner cycle en als het bevalt etc kan je verder gaan kijken wat je volgende cycles worden etc. Het is een een marathon en geen sprint. 

hmmm, gevoel over testbooster had ik al. Beter voor Clomid kunnen gaan dus 50/50/25/25. Alleen door ervaringen op het net, niet hiervoor gekozen, want zo’n pct pak je ook niet ‘zomaar’ natuurlijk.

wat betreft Ostarine, ik neem dat een aantal kg wel haalbaar is, natuurlijk als voeding en training in orde is ( in bulk ) of verwacht ik er dan te veel van en is het niet beter om met lgd te beginnen of Rad, uiteraard met clomid nakuur dan.

Hey kerel, ik kom ff binnen en aangezien dit helemaal mijn ding is de afgelopen 8 jaar, kan ik niet anders dan ff inbreng doen :)

Ik ga even hard zijn:

als je niet wist dat je voor SARMs ook een nakuur nodig hebt, moet je echt nog wat extra huiswerk doen.

Nu wat zachter:

Niemand kan jou zeggen of je meer of minder gains gaat maken op RAD-140 of op Ostarine (MK-2866) want ieder lijf reageert anders op dingen! 

Je kunt beginnen met welke SARM het beste bij jouw doelen aansluit! Er zit geen "sterker" of "minder sterk" ladder in verschillende SARMs.

Verder is het ALLERbelangrijkste dat je 100% zeker weet dat je SARMs koopt, en niet een laag gedoseerde orale steroïd, want dat is goedkoper en daarom faken "bedrijven" die zooi. (Dan gaan er namelijk nare dingen gebeuren) En wat ook kan is dat je wel een SARM koopt, maar dat die zwaar ondergedoseerd is en dat je dus ook je geld weggooit. Clomifeen is overigens ook erg moeilijk te krijgen!

We mogen niet op bronnen praat op de topics reageren, dus als je een bron zoekt, stuur me ff een berichtje.

Hoop dat alles beantwoord is man. Groeten!!

35 minuten geleden zei Shorty:

Hey kerel, ik kom ff binnen en aangezien dit helemaal mijn ding is de afgelopen 8 jaar, kan ik niet anders dan ff inbreng doen :)

Ik ga even hard zijn:

als je niet wist dat je voor SARMs ook een nakuur nodig hebt, moet je echt nog wat extra huiswerk doen.

Nu wat zachter:

Niemand kan jou zeggen of je meer of minder gains gaat maken op RAD-140 of op Ostarine (MK-2866) want ieder lijf reageert anders op dingen! 

Je kunt beginnen met welke SARM het beste bij jouw doelen aansluit! Er zit geen "sterker" of "minder sterk" ladder in verschillende SARMs.

Verder is het ALLERbelangrijkste dat je 100% zeker weet dat je SARMs koopt, en niet een laag gedoseerde orale steroïd, want dat is goedkoper en daarom faken "bedrijven" die zooi. (Dan gaan er namelijk nare dingen gebeuren) En wat ook kan is dat je wel een SARM koopt, maar dat die zwaar ondergedoseerd is en dat je dus ook je geld weggooit. Clomifeen is overigens ook erg moeilijk te krijgen!

We mogen niet op bronnen praat op de topics reageren, dus als je een bron zoekt, stuur me ff een berichtje.

Hoop dat alles beantwoord is man. Groeten!!

Heb je een pb gedaan.

Ik las dat Ostarine een milde vorm, waarbij geen zware pct noodzakelijk voor is, had ik dus beter niet voor waarheid kunnen aan nemen dus. Gelukkig bestaan er zo’n forums om te leren.

Geen zware nakuur inderdaad, maar hij js ZEKER wel onderdrukkend voor je Testosteron spiegel. Dus een nakuur is praktisch verplicht als je correct wilt herstellen. ;)

Sluit me helemaal bij shorty aan 👍 enige wat ik nog wilde toevoegen is bloedonderzoek doen. Vind ik persoonlijk ook erg belangrijk en iets wat vaak vergeten word of mensen niet zo mee bezig zijn. Gezondheid boven alles