Advertentie:

JJ1999

Ostarine vragen.

Recommended Posts

Yooo,

 

Na lang ingelezen te hebben besloten, om mij te wagen aan een Sarms kuurtje. Ik heb besloten voor Ostarine (nakuur wordt een testbooster) 

 

Ik wist op voorhand dat Ostarine veel al gebruikt wordt bij het cutten. Ik wil het gaan gebruiken voor de bulk. Nu is mijn vraag heeft dit wel nut of kan ik beter gaan bulken met Rad.
 

Ik wist van te voren natuurlijk dat Ostarine een wat mildere sarm was, daarom ook de keus voor Ostarine, want eerste keer. Alleen nu begint de twijfel in te slaan, wil natuurlijk niet half half het doen, aangezien ik nu wil bulken met ostarine, daarna een rust pauze in te lassen en dan cutten met ostarine. Wat zouden jullie doen, heeft het zin om te bulken met Ostarine of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Allereerst even een opmerking over je nakuur. Doe aub geen nakuur met een "testbooster". Doet helemaal niks voor je behalve geld weggooien. Testboosters kunnen in het rijtje terecht van fatburners etc. Als je graag geld wilt weggooien vooral daaraan besteden maar zou het zeker niet aanraden.

 

Ostarine is prima voor je eerste cycle. Zo kan je kijken hoe je lichaam reageert op sarms. Ik ben zelf ook begonnen met osta voor ik met andere aan de slag ging. Verwacht geen wonderen door "iets" te gebruiken en denken dat het vanzelf gaat of een snelle korte route naar je droom fysiek want dan kom je van een koude kermis thuis. Je zult nog steeds hard moeten trainen en alles qua voeding etc op orde moeten hebben wil je resultaten gaan zien. Tuurlijk ligt je plafond hoger met sarms dan natty maar zult nog steeds volle bak aan de gang moeten. 

Lang verhaal kort, osta is prima als beginner cycle en als het bevalt etc kan je verder gaan kijken wat je volgende cycles worden etc. Het is een een marathon en geen sprint. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minuten geleden zei Traveller040:

Allereerst even een opmerking over je nakuur. Doe aub geen nakuur met een "testbooster". Doet helemaal niks voor je behalve geld weggooien. Testboosters kunnen in het rijtje terecht van fatburners etc. Als je graag geld wilt weggooien vooral daaraan besteden maar zou het zeker niet aanraden.

 

Ostarine is prima voor je eerste cycle. Zo kan je kijken hoe je lichaam reageert op sarms. Ik ben zelf ook begonnen met osta voor ik met andere aan de slag ging. Verwacht geen wonderen door "iets" te gebruiken en denken dat het vanzelf gaat of een snelle korte route naar je droom fysiek want dan kom je van een koude kermis thuis. Je zult nog steeds hard moeten trainen en alles qua voeding etc op orde moeten hebben wil je resultaten gaan zien. Tuurlijk ligt je plafond hoger met sarms dan natty maar zult nog steeds volle bak aan de gang moeten. 

Lang verhaal kort, osta is prima als beginner cycle en als het bevalt etc kan je verder gaan kijken wat je volgende cycles worden etc. Het is een een marathon en geen sprint. 

 

 

hmmm, gevoel over testbooster had ik al. Beter voor Clomid kunnen gaan dus 50/50/25/25. Alleen door ervaringen op het net, niet hiervoor gekozen, want zo’n pct pak je ook niet ‘zomaar’ natuurlijk.

 

wat betreft Ostarine, ik neem dat een aantal kg wel haalbaar is, natuurlijk als voeding en training in orde is ( in bulk ) of verwacht ik er dan te veel van en is het niet beter om met lgd te beginnen of Rad, uiteraard met clomid nakuur dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kerel, ik kom ff binnen en aangezien dit helemaal mijn ding is de afgelopen 8 jaar, kan ik niet anders dan ff inbreng doen :)

 

Ik ga even hard zijn:

als je niet wist dat je voor SARMs ook een nakuur nodig hebt, moet je echt nog wat extra huiswerk doen.

 

Nu wat zachter:

Niemand kan jou zeggen of je meer of minder gains gaat maken op RAD-140 of op Ostarine (MK-2866) want ieder lijf reageert anders op dingen! 

 

Je kunt beginnen met welke SARM het beste bij jouw doelen aansluit! Er zit geen "sterker" of "minder sterk" ladder in verschillende SARMs.

 

Verder is het ALLERbelangrijkste dat je 100% zeker weet dat je SARMs koopt, en niet een laag gedoseerde orale steroïd, want dat is goedkoper en daarom faken "bedrijven" die zooi. (Dan gaan er namelijk nare dingen gebeuren) En wat ook kan is dat je wel een SARM koopt, maar dat die zwaar ondergedoseerd is en dat je dus ook je geld weggooit. Clomifeen is overigens ook erg moeilijk te krijgen!

 

We mogen niet op bronnen praat op de topics reageren, dus als je een bron zoekt, stuur me ff een berichtje.

 

Hoop dat alles beantwoord is man. Groeten!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minuten geleden zei Shorty:

Hey kerel, ik kom ff binnen en aangezien dit helemaal mijn ding is de afgelopen 8 jaar, kan ik niet anders dan ff inbreng doen :)

 

Ik ga even hard zijn:

als je niet wist dat je voor SARMs ook een nakuur nodig hebt, moet je echt nog wat extra huiswerk doen.

 

Nu wat zachter:

Niemand kan jou zeggen of je meer of minder gains gaat maken op RAD-140 of op Ostarine (MK-2866) want ieder lijf reageert anders op dingen! 

 

Je kunt beginnen met welke SARM het beste bij jouw doelen aansluit! Er zit geen "sterker" of "minder sterk" ladder in verschillende SARMs.

 

Verder is het ALLERbelangrijkste dat je 100% zeker weet dat je SARMs koopt, en niet een laag gedoseerde orale steroïd, want dat is goedkoper en daarom faken "bedrijven" die zooi. (Dan gaan er namelijk nare dingen gebeuren) En wat ook kan is dat je wel een SARM koopt, maar dat die zwaar ondergedoseerd is en dat je dus ook je geld weggooit. Clomifeen is overigens ook erg moeilijk te krijgen!

 

We mogen niet op bronnen praat op de topics reageren, dus als je een bron zoekt, stuur me ff een berichtje.

 

Hoop dat alles beantwoord is man. Groeten!!

Heb je een pb gedaan.

 

Ik las dat Ostarine een milde vorm, waarbij geen zware pct noodzakelijk voor is, had ik dus beter niet voor waarheid kunnen aan nemen dus. Gelukkig bestaan er zo’n forums om te leren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen zware nakuur inderdaad, maar hij js ZEKER wel onderdrukkend voor je Testosteron spiegel. Dus een nakuur is praktisch verplicht als je correct wilt herstellen. ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluit me helemaal bij shorty aan 👍 enige wat ik nog wilde toevoegen is bloedonderzoek doen. Vind ik persoonlijk ook erg belangrijk en iets wat vaak vergeten word of mensen niet zo mee bezig zijn. Gezondheid boven alles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors