Advertentie:

JJ1999

Ostarine vragen.

Recommended Posts

Yooo,

 

Na lang ingelezen te hebben besloten, om mij te wagen aan een Sarms kuurtje. Ik heb besloten voor Ostarine (nakuur wordt een testbooster) 

 

Ik wist op voorhand dat Ostarine veel al gebruikt wordt bij het cutten. Ik wil het gaan gebruiken voor de bulk. Nu is mijn vraag heeft dit wel nut of kan ik beter gaan bulken met Rad.
 

Ik wist van te voren natuurlijk dat Ostarine een wat mildere sarm was, daarom ook de keus voor Ostarine, want eerste keer. Alleen nu begint de twijfel in te slaan, wil natuurlijk niet half half het doen, aangezien ik nu wil bulken met ostarine, daarna een rust pauze in te lassen en dan cutten met ostarine. Wat zouden jullie doen, heeft het zin om te bulken met Ostarine of niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Allereerst even een opmerking over je nakuur. Doe aub geen nakuur met een "testbooster". Doet helemaal niks voor je behalve geld weggooien. Testboosters kunnen in het rijtje terecht van fatburners etc. Als je graag geld wilt weggooien vooral daaraan besteden maar zou het zeker niet aanraden.

 

Ostarine is prima voor je eerste cycle. Zo kan je kijken hoe je lichaam reageert op sarms. Ik ben zelf ook begonnen met osta voor ik met andere aan de slag ging. Verwacht geen wonderen door "iets" te gebruiken en denken dat het vanzelf gaat of een snelle korte route naar je droom fysiek want dan kom je van een koude kermis thuis. Je zult nog steeds hard moeten trainen en alles qua voeding etc op orde moeten hebben wil je resultaten gaan zien. Tuurlijk ligt je plafond hoger met sarms dan natty maar zult nog steeds volle bak aan de gang moeten. 

Lang verhaal kort, osta is prima als beginner cycle en als het bevalt etc kan je verder gaan kijken wat je volgende cycles worden etc. Het is een een marathon en geen sprint. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minuten geleden zei Traveller040:

Allereerst even een opmerking over je nakuur. Doe aub geen nakuur met een "testbooster". Doet helemaal niks voor je behalve geld weggooien. Testboosters kunnen in het rijtje terecht van fatburners etc. Als je graag geld wilt weggooien vooral daaraan besteden maar zou het zeker niet aanraden.

 

Ostarine is prima voor je eerste cycle. Zo kan je kijken hoe je lichaam reageert op sarms. Ik ben zelf ook begonnen met osta voor ik met andere aan de slag ging. Verwacht geen wonderen door "iets" te gebruiken en denken dat het vanzelf gaat of een snelle korte route naar je droom fysiek want dan kom je van een koude kermis thuis. Je zult nog steeds hard moeten trainen en alles qua voeding etc op orde moeten hebben wil je resultaten gaan zien. Tuurlijk ligt je plafond hoger met sarms dan natty maar zult nog steeds volle bak aan de gang moeten. 

Lang verhaal kort, osta is prima als beginner cycle en als het bevalt etc kan je verder gaan kijken wat je volgende cycles worden etc. Het is een een marathon en geen sprint. 

 

 

hmmm, gevoel over testbooster had ik al. Beter voor Clomid kunnen gaan dus 50/50/25/25. Alleen door ervaringen op het net, niet hiervoor gekozen, want zo’n pct pak je ook niet ‘zomaar’ natuurlijk.

 

wat betreft Ostarine, ik neem dat een aantal kg wel haalbaar is, natuurlijk als voeding en training in orde is ( in bulk ) of verwacht ik er dan te veel van en is het niet beter om met lgd te beginnen of Rad, uiteraard met clomid nakuur dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kerel, ik kom ff binnen en aangezien dit helemaal mijn ding is de afgelopen 8 jaar, kan ik niet anders dan ff inbreng doen :)

 

Ik ga even hard zijn:

als je niet wist dat je voor SARMs ook een nakuur nodig hebt, moet je echt nog wat extra huiswerk doen.

 

Nu wat zachter:

Niemand kan jou zeggen of je meer of minder gains gaat maken op RAD-140 of op Ostarine (MK-2866) want ieder lijf reageert anders op dingen! 

 

Je kunt beginnen met welke SARM het beste bij jouw doelen aansluit! Er zit geen "sterker" of "minder sterk" ladder in verschillende SARMs.

 

Verder is het ALLERbelangrijkste dat je 100% zeker weet dat je SARMs koopt, en niet een laag gedoseerde orale steroïd, want dat is goedkoper en daarom faken "bedrijven" die zooi. (Dan gaan er namelijk nare dingen gebeuren) En wat ook kan is dat je wel een SARM koopt, maar dat die zwaar ondergedoseerd is en dat je dus ook je geld weggooit. Clomifeen is overigens ook erg moeilijk te krijgen!

 

We mogen niet op bronnen praat op de topics reageren, dus als je een bron zoekt, stuur me ff een berichtje.

 

Hoop dat alles beantwoord is man. Groeten!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minuten geleden zei Shorty:

Hey kerel, ik kom ff binnen en aangezien dit helemaal mijn ding is de afgelopen 8 jaar, kan ik niet anders dan ff inbreng doen :)

 

Ik ga even hard zijn:

als je niet wist dat je voor SARMs ook een nakuur nodig hebt, moet je echt nog wat extra huiswerk doen.

 

Nu wat zachter:

Niemand kan jou zeggen of je meer of minder gains gaat maken op RAD-140 of op Ostarine (MK-2866) want ieder lijf reageert anders op dingen! 

 

Je kunt beginnen met welke SARM het beste bij jouw doelen aansluit! Er zit geen "sterker" of "minder sterk" ladder in verschillende SARMs.

 

Verder is het ALLERbelangrijkste dat je 100% zeker weet dat je SARMs koopt, en niet een laag gedoseerde orale steroïd, want dat is goedkoper en daarom faken "bedrijven" die zooi. (Dan gaan er namelijk nare dingen gebeuren) En wat ook kan is dat je wel een SARM koopt, maar dat die zwaar ondergedoseerd is en dat je dus ook je geld weggooit. Clomifeen is overigens ook erg moeilijk te krijgen!

 

We mogen niet op bronnen praat op de topics reageren, dus als je een bron zoekt, stuur me ff een berichtje.

 

Hoop dat alles beantwoord is man. Groeten!!

Heb je een pb gedaan.

 

Ik las dat Ostarine een milde vorm, waarbij geen zware pct noodzakelijk voor is, had ik dus beter niet voor waarheid kunnen aan nemen dus. Gelukkig bestaan er zo’n forums om te leren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen zware nakuur inderdaad, maar hij js ZEKER wel onderdrukkend voor je Testosteron spiegel. Dus een nakuur is praktisch verplicht als je correct wilt herstellen. ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sluit me helemaal bij shorty aan 👍 enige wat ik nog wilde toevoegen is bloedonderzoek doen. Vind ik persoonlijk ook erg belangrijk en iets wat vaak vergeten word of mensen niet zo mee bezig zijn. Gezondheid boven alles

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Dag allemaal,   Ik ben mathijn, 30 jaar. Vader van 2 kinderen. Ik train nu zo ongeveer 14 jaar. Nooit tevreden geweest met het resultaat. Ik denk toch dat ik iets verkeerd doe, aangezien ik altijd 3x per week 1,5 uur sport. Thuis een homegym gemaakt (squatrack waarmee je ook kunt bankkdrukken, verstelbare dumbelset tot 24 kg en pull up bar).  Ik ga 1x per week naar de basic fit voor uitgebreide beentraining, 2x per week train ik thuis. (1x rug en biceps, 1 x borst, schouders en triceps).  Ik heb 2x een half jaar niet gesport door drukte met werk en een verbouwing thuis, in die periodes 2x een hernia gehad. Verlamming aan mijn rechtervoet aan overgehouden (klapvoet). Daaraan ben ik geopereerd waardoor ik weer kan lopen zonder spalk (1 jaar in een revalidatiekliniek gezeten om te kunnen herstellen). Besloten nu nooit meer een training over te slaan, gezien ik dit blijkbaar echt nodig heb.   Nu ben ik lid geworden van dit forum in de hoop dat er mensen zijn die mij wat advies kunnen geven. Ik ben niet heel sterk maar ben wel fors gebouwd. Ik bouw snel spieren op, verlies ze ook heel snel als ik wat minder sport. Ik kom ook snel aan en val snel af. Mijn grootste probleem is wat heel veel sporters hebben volgens mij: ga ik training op spiergroei (8 tot 12 herhalingen) word ik snel groot, maar kom ik ook aan in buikvet. Ziet er niet mooi uit, al voel ik me wel heel sterk. Ga ik op kracht training, word ik sneller sterk maar zie je vooral dat ik dikker word. Ga ik op veel herhaling zitten (12 tot 20) voel ik mijn kracht snel verliezen waardoor ik niet lekker in mijn vel zit. Kunnen jullie me advies geven over hoe ik een balans kan vinden om er strakker uit te zien met behoud van mijn kracht.  Nu train ik met herhalingen van 8 tot 12. Squaten durf ik door mijn rug niet met veel gewicht te doen, dus doe ik setjes van bijv. squaten:5x12 herhaling 60 kg, legg press machine 5x12 120 kg.  Bankdrukken 5x15 herhaling met 60 kg (ik heb momenteel niet meer gewicht en vind 60 kg een prima gewicht om op te blijven hangen.    Ik weeg nu zo een 105 kg, ongeveer met een spiermassa van 82 kg. Ik ben 1,91 m lang Vetpercentage is zo een 25%. Die wil ik haar graag naar de 18 % brengen.  Ik kan door mijn rug niet goed cardiosessies doen, en heb er ook een hekel aan.    Ik heb zowat alle dieten al geprobeerd : vasten, ketogeen, combi van die twee, etc, etc. maar niks blijft werken. Alleen effect voor 2 maanden en daarna niet meer vol te houden.    Hebben jullie advies voor mij?   

    • Lekker man gewichten ook goeie progressie👌🏼,   Het stagneren van gewicht is bij mij ook herkenbaar zo’n 2 weken nu al ongeveer, ook ik zit zo rond de 4800 calorieen , en wil eigenlijk niet heel veel hoger meer gaan, ook omdat ik over 8 weken ga droogtrainen/recompen.   Verder blijf ik ook ondanks dat ik niet aankom elke week weer sterker worden, dit is echt top!   Veel succes nog met je cycle maar dat gaat denk ik helemaal goed komen 👌🏼
    • Nu de eindsprint  De lgd is bijna op. Jammergenoeg tussendoor ook corona gehad  het zit niet echt mee tijdens deze kuur. Nu Weer lekker naar de sportschool om het laatste beetje er uit te persen Donderdag mocht ik uit quarantaine dus meteen naar de sportschool Vrijdag judo , zaterdag fitness  zondag 20 km hard gelopen maandag fitness en zo naar judo Ik zal van de week ook weer eens op de weegschaal gaan staan kijken wat die te melden heeft. Als ik in de spiegel kijk ben ik alsnog tevreden over de kuur , ik had er nog meer uit kunnen halen als de sportscholen los waren gebleven.    
  • Sponsors