Advertentie:

Moerasman

Ostarine kuur

Recommended Posts

Beste leden van het krachtforum, 

Ik (24) ben al een tijdje geïnteresseerd in sarms om mijn training naar het volgende level te brengen. Na enig research heb ik besloten om een ostarine te gaan proberen. Dit omdat ik een rustige stap in de PED wereld wil zetten en kijken hoe mijn lichaam gaat reageren op de kuur.  De kuur zal als volgt gaan:

1-2 week 10 mg 

3-8 week 20 mg

Afhankelijk van hoe ik op de kuur reageer trek ik het door naar 12 weken. 

Natuurlijk zal ik voor en na de kuur mijn bloed laten testen en kijken wat voor invloed de sarms op mij lichaam hebben gehad

Als PCT zal ik waarschijnlijk clomifeen gebruiken. 

Nu heb ik nog een paar vraagjes. 

Is er een beter PCT alternatief? 

Hoe lang zal ik moeten na kuren? 

Moet ik ook iets achter de hand hebben voor gyno vorming? 

Wanneer moet ik mijn bloed laten testen na de kuur? 

Alvast bedankt en als jullie nog tips hebben hoor ik het graag! 

Met vriendelijke groet 

Moerasman. 

Advertentie:

Hallo Moerasman, @Shorty maakte een topic over dit onderwerp. Deze kan je hier vinden.

Wat het testen van het bloed na de pct betreft vind ik een discussiepunt. Als ik het goed heb kan je natuurlijk testosteron 200% stijgen tijdens de pct-kuur. Dus de kans bestaat wanneer je vlak achter de kuur test, je testosteron op bijvoorbeeld 150% staat wat een vals beeld kan opleveren. Komt nog bij dat de eliminatiefactor van Clomid 4 tot 11 weken kan duren afhankelijk van het individu. 

• Upvote 1

Bedankt voor de referentie!

Na wat dieper te hebben gegraven op @Shorty@Shorty zijn posts. Zijn bijna al mijn vragen beantwoord. Ik zal mijn geplande dosis verhogen naar 25mg per dag. Gevolgd op een clomid nakuur van 4 week. Ik kan wel eventueel een log bijhouden mocht daar animo voor zijn binnen het forum. 

Edited by Moerasman

1 uur geleden zei Moerasman:

Bedankt voor de referentie!

Na wat dieper te hebben gegraven op @Shorty@Shorty zijn posts. Zijn bijna al mijn vragen beantwoord. Ik zal mijn geplande dosis verhogen naar 25mg per dag. Gevolgd op een clomid nakuur van 4 week. Ik kan wel eventueel een log bijhouden mocht daar animo voor zijn binnen het forum. 

Dat is de correcte en veilige manier idd. Tof dat je mijn raad opvolgt, ga je geen spijt van krijgen.

Alleen loggen als je ZEKER weet dat je echt SARMs hebt en geen vreemde capsules die goedkoop waren uit Polen of godweet waar en gelabeld zijn als SARMs, maar het stiekem niet zijn. 

Ik zeg dat laatste omdat je het hebt over 2 doseringen die niet helemaal kloppen, die 10 en 20mg. Wat je met Ostarine wilt als man is 25 zoals je al zei. Daar gaan mijn haren altijd van overeind want als simpelweg de dosering al niet klopt, kan de hele zooi ook niet voor de volle 100% kloppen snap je? 

Je hoort van Ostarine niet 1 bijwerking te krijgen, niet 1. Dus als je wat krijgt, meteen kappen en nakuren :( dan is het gegarandeerd niet wat je denkt gekocht te hebben!

Groeten bro!

• Upvote 1