Advertentie:

Moerasman

Ostarine kuur

Recommended Posts

Beste leden van het krachtforum, 

 

Ik (24) ben al een tijdje geïnteresseerd in sarms om mijn training naar het volgende level te brengen. Na enig research heb ik besloten om een ostarine te gaan proberen. Dit omdat ik een rustige stap in de PED wereld wil zetten en kijken hoe mijn lichaam gaat reageren op de kuur.  De kuur zal als volgt gaan:

 

1-2 week 10 mg 

3-8 week 20 mg

 

Afhankelijk van hoe ik op de kuur reageer trek ik het door naar 12 weken. 

 

Natuurlijk zal ik voor en na de kuur mijn bloed laten testen en kijken wat voor invloed de sarms op mij lichaam hebben gehad

 

Als PCT zal ik waarschijnlijk clomifeen gebruiken. 

 

Nu heb ik nog een paar vraagjes. 

Is er een beter PCT alternatief? 

Hoe lang zal ik moeten na kuren? 

Moet ik ook iets achter de hand hebben voor gyno vorming? 

Wanneer moet ik mijn bloed laten testen na de kuur? 

 

Alvast bedankt en als jullie nog tips hebben hoor ik het graag! 

 

Met vriendelijke groet 

 

Moerasman. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hallo Moerasman, @Shorty maakte een topic over dit onderwerp. Deze kan je hier vinden.

 

Wat het testen van het bloed na de pct betreft vind ik een discussiepunt. Als ik het goed heb kan je natuurlijk testosteron 200% stijgen tijdens de pct-kuur. Dus de kans bestaat wanneer je vlak achter de kuur test, je testosteron op bijvoorbeeld 150% staat wat een vals beeld kan opleveren. Komt nog bij dat de eliminatiefactor van Clomid 4 tot 11 weken kan duren afhankelijk van het individu. 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de referentie!

 

Na wat dieper te hebben gegraven op @Shorty@Shorty zijn posts. Zijn bijna al mijn vragen beantwoord. Ik zal mijn geplande dosis verhogen naar 25mg per dag. Gevolgd op een clomid nakuur van 4 week. Ik kan wel eventueel een log bijhouden mocht daar animo voor zijn binnen het forum. 

Edited by Moerasman

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Moerasman:

Bedankt voor de referentie!

 

Na wat dieper te hebben gegraven op @Shorty@Shorty zijn posts. Zijn bijna al mijn vragen beantwoord. Ik zal mijn geplande dosis verhogen naar 25mg per dag. Gevolgd op een clomid nakuur van 4 week. Ik kan wel eventueel een log bijhouden mocht daar animo voor zijn binnen het forum. 

 

Dat is de correcte en veilige manier idd. Tof dat je mijn raad opvolgt, ga je geen spijt van krijgen.

 

Alleen loggen als je ZEKER weet dat je echt SARMs hebt en geen vreemde capsules die goedkoop waren uit Polen of godweet waar en gelabeld zijn als SARMs, maar het stiekem niet zijn. 

 

Ik zeg dat laatste omdat je het hebt over 2 doseringen die niet helemaal kloppen, die 10 en 20mg. Wat je met Ostarine wilt als man is 25 zoals je al zei. Daar gaan mijn haren altijd van overeind want als simpelweg de dosering al niet klopt, kan de hele zooi ook niet voor de volle 100% kloppen snap je? 

 

Je hoort van Ostarine niet 1 bijwerking te krijgen, niet 1. Dus als je wat krijgt, meteen kappen en nakuren :( dan is het gegarandeerd niet wat je denkt gekocht te hebben!

 

Groeten bro!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors