Advertentie:

Moerasman

Ostarine kuur

Recommended Posts

Beste leden van het krachtforum, 

 

Ik (24) ben al een tijdje geïnteresseerd in sarms om mijn training naar het volgende level te brengen. Na enig research heb ik besloten om een ostarine te gaan proberen. Dit omdat ik een rustige stap in de PED wereld wil zetten en kijken hoe mijn lichaam gaat reageren op de kuur.  De kuur zal als volgt gaan:

 

1-2 week 10 mg 

3-8 week 20 mg

 

Afhankelijk van hoe ik op de kuur reageer trek ik het door naar 12 weken. 

 

Natuurlijk zal ik voor en na de kuur mijn bloed laten testen en kijken wat voor invloed de sarms op mij lichaam hebben gehad

 

Als PCT zal ik waarschijnlijk clomifeen gebruiken. 

 

Nu heb ik nog een paar vraagjes. 

Is er een beter PCT alternatief? 

Hoe lang zal ik moeten na kuren? 

Moet ik ook iets achter de hand hebben voor gyno vorming? 

Wanneer moet ik mijn bloed laten testen na de kuur? 

 

Alvast bedankt en als jullie nog tips hebben hoor ik het graag! 

 

Met vriendelijke groet 

 

Moerasman. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hallo Moerasman, @Shorty maakte een topic over dit onderwerp. Deze kan je hier vinden.

 

Wat het testen van het bloed na de pct betreft vind ik een discussiepunt. Als ik het goed heb kan je natuurlijk testosteron 200% stijgen tijdens de pct-kuur. Dus de kans bestaat wanneer je vlak achter de kuur test, je testosteron op bijvoorbeeld 150% staat wat een vals beeld kan opleveren. Komt nog bij dat de eliminatiefactor van Clomid 4 tot 11 weken kan duren afhankelijk van het individu. 

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de referentie!

 

Na wat dieper te hebben gegraven op @Shorty@Shorty zijn posts. Zijn bijna al mijn vragen beantwoord. Ik zal mijn geplande dosis verhogen naar 25mg per dag. Gevolgd op een clomid nakuur van 4 week. Ik kan wel eventueel een log bijhouden mocht daar animo voor zijn binnen het forum. 

Edited by Moerasman

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Moerasman:

Bedankt voor de referentie!

 

Na wat dieper te hebben gegraven op @Shorty@Shorty zijn posts. Zijn bijna al mijn vragen beantwoord. Ik zal mijn geplande dosis verhogen naar 25mg per dag. Gevolgd op een clomid nakuur van 4 week. Ik kan wel eventueel een log bijhouden mocht daar animo voor zijn binnen het forum. 

 

Dat is de correcte en veilige manier idd. Tof dat je mijn raad opvolgt, ga je geen spijt van krijgen.

 

Alleen loggen als je ZEKER weet dat je echt SARMs hebt en geen vreemde capsules die goedkoop waren uit Polen of godweet waar en gelabeld zijn als SARMs, maar het stiekem niet zijn. 

 

Ik zeg dat laatste omdat je het hebt over 2 doseringen die niet helemaal kloppen, die 10 en 20mg. Wat je met Ostarine wilt als man is 25 zoals je al zei. Daar gaan mijn haren altijd van overeind want als simpelweg de dosering al niet klopt, kan de hele zooi ook niet voor de volle 100% kloppen snap je? 

 

Je hoort van Ostarine niet 1 bijwerking te krijgen, niet 1. Dus als je wat krijgt, meteen kappen en nakuren :( dan is het gegarandeerd niet wat je denkt gekocht te hebben!

 

Groeten bro!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Dag allemaal,   Ik ben mathijn, 30 jaar. Vader van 2 kinderen. Ik train nu zo ongeveer 14 jaar. Nooit tevreden geweest met het resultaat. Ik denk toch dat ik iets verkeerd doe, aangezien ik altijd 3x per week 1,5 uur sport. Thuis een homegym gemaakt (squatrack waarmee je ook kunt bankkdrukken, verstelbare dumbelset tot 24 kg en pull up bar).  Ik ga 1x per week naar de basic fit voor uitgebreide beentraining, 2x per week train ik thuis. (1x rug en biceps, 1 x borst, schouders en triceps).  Ik heb 2x een half jaar niet gesport door drukte met werk en een verbouwing thuis, in die periodes 2x een hernia gehad. Verlamming aan mijn rechtervoet aan overgehouden (klapvoet). Daaraan ben ik geopereerd waardoor ik weer kan lopen zonder spalk (1 jaar in een revalidatiekliniek gezeten om te kunnen herstellen). Besloten nu nooit meer een training over te slaan, gezien ik dit blijkbaar echt nodig heb.   Nu ben ik lid geworden van dit forum in de hoop dat er mensen zijn die mij wat advies kunnen geven. Ik ben niet heel sterk maar ben wel fors gebouwd. Ik bouw snel spieren op, verlies ze ook heel snel als ik wat minder sport. Ik kom ook snel aan en val snel af. Mijn grootste probleem is wat heel veel sporters hebben volgens mij: ga ik training op spiergroei (8 tot 12 herhalingen) word ik snel groot, maar kom ik ook aan in buikvet. Ziet er niet mooi uit, al voel ik me wel heel sterk. Ga ik op kracht training, word ik sneller sterk maar zie je vooral dat ik dikker word. Ga ik op veel herhaling zitten (12 tot 20) voel ik mijn kracht snel verliezen waardoor ik niet lekker in mijn vel zit. Kunnen jullie me advies geven over hoe ik een balans kan vinden om er strakker uit te zien met behoud van mijn kracht.  Nu train ik met herhalingen van 8 tot 12. Squaten durf ik door mijn rug niet met veel gewicht te doen, dus doe ik setjes van bijv. squaten:5x12 herhaling 60 kg, legg press machine 5x12 120 kg.  Bankdrukken 5x15 herhaling met 60 kg (ik heb momenteel niet meer gewicht en vind 60 kg een prima gewicht om op te blijven hangen.    Ik weeg nu zo een 105 kg, ongeveer met een spiermassa van 82 kg. Ik ben 1,91 m lang Vetpercentage is zo een 25%. Die wil ik haar graag naar de 18 % brengen.  Ik kan door mijn rug niet goed cardiosessies doen, en heb er ook een hekel aan.    Ik heb zowat alle dieten al geprobeerd : vasten, ketogeen, combi van die twee, etc, etc. maar niks blijft werken. Alleen effect voor 2 maanden en daarna niet meer vol te houden.    Hebben jullie advies voor mij?   

    • Lekker man gewichten ook goeie progressie👌🏼,   Het stagneren van gewicht is bij mij ook herkenbaar zo’n 2 weken nu al ongeveer, ook ik zit zo rond de 4800 calorieen , en wil eigenlijk niet heel veel hoger meer gaan, ook omdat ik over 8 weken ga droogtrainen/recompen.   Verder blijf ik ook ondanks dat ik niet aankom elke week weer sterker worden, dit is echt top!   Veel succes nog met je cycle maar dat gaat denk ik helemaal goed komen 👌🏼
    • Nu de eindsprint  De lgd is bijna op. Jammergenoeg tussendoor ook corona gehad  het zit niet echt mee tijdens deze kuur. Nu Weer lekker naar de sportschool om het laatste beetje er uit te persen Donderdag mocht ik uit quarantaine dus meteen naar de sportschool Vrijdag judo , zaterdag fitness  zondag 20 km hard gelopen maandag fitness en zo naar judo Ik zal van de week ook weer eens op de weegschaal gaan staan kijken wat die te melden heeft. Als ik in de spiegel kijk ben ik alsnog tevreden over de kuur , ik had er nog meer uit kunnen halen als de sportscholen los waren gebleven.    
  • Sponsors