Advertentie:

danstijl

Over de 40

Recommended Posts

Hé mensen, ben Daan en ben pas op latere leeftijd, 44 jaar beginnen te trainen. Beviel zo goed en maakte al snel gains door consequent te trainen en op voeding te letten. Al snel werd het een obsessie en ben nu volop gemotiveerd aan het trainen om het maximale uit m’n lichaam te halen. Op een gegeven moment merk je toch dat je niet verder komt en stabiel blijft. Geest wil wel maar m’n lichaam heeft vaak toch pauze nodig. Na veel onderzoek en lezen toch ook benieuwd naar stimulerende middelen om nog even dat extraatje te krijgen. Ben benieuwd hoe we dit naar een hoger plan kunnen brengen. 

Advertentie:

Hai Daan! Hie staat het met trainen?

Ik snap je verhaal haha, ben Zelf ook op latere leeftijd begonnen. 
Na een paar jaar het maximale gegeven te hebben kwa eten en trainen wou ik ook een stapje verder, maar niet al te gek. 
Heb toen de sarm LGD gedaan. Een zeer uitgebreid verslag van dit kan je vinden op dit forum. ( staan 2 verslagen op van 2 verschillende sarm kuurtjes)

Als je dus iets zoekt maar niet gelijk

aan de hele gekke middelen wilt dan is dat echt iets voor jou. 
Shorty die op dit forum Actief is kan je hier alles over vertellen, hij is de absolute expert op dit gebied. 

mvg Sander

Hé Sander, bedankt man, dat je je verhaal deelt en voor je berichtje. 
Ja inderdaad, ik ben inmiddels in contact gekomen met shorty dus dat gaat helemaal goedkomen. Thanks 👊

gr Daan 

21 uur geleden zei Motivator:

Hai Daan! Hie staat het met trainen?

Ik snap je verhaal haha, ben Zelf ook op latere leeftijd begonnen. 
Na een paar jaar het maximale gegeven te hebben kwa eten en trainen wou ik ook een stapje verder, maar niet al te gek. 
Heb toen de sarm LGD gedaan. Een zeer uitgebreid verslag van dit kan je vinden op dit forum. ( staan 2 verslagen op van 2 verschillende sarm kuurtjes)

Als je dus iets zoekt maar niet gelijk

aan de hele gekke middelen wilt dan is dat echt iets voor jou. 
Shorty die op dit forum Actief is kan je hier alles over vertellen, hij is de absolute expert op dit gebied. 

mvg Sander

Oh jee, zitten ze mijn ego weer te strelen :P

Maar wel bedankt voor de complimenten guys.

Kunnen jullie allemaal wel op een normale manier trainen? Ik train nu in een buitengym, want ik mag niet binnen, want heb geen QR. (en komt er ook nooit, dus ja, ik zit vast aan buiten. Maar is wel gezond)

QR wel "verplicht" in mijn gym alleen word hier nooit op gecontroleerd omdat de werknemers die daar werken het 1 grote onzin vinden dus gewoon lekker in de gym zonder gezeik

21 uur geleden zei Shorty:

Oh jee, zitten ze mijn ego weer te strelen :P

Maar wel bedankt voor de complimenten guys.

Kunnen jullie allemaal wel op een normale manier trainen? Ik train nu in een buitengym, want ik mag niet binnen, want heb geen QR. (en komt er ook nooit, dus ja, ik zit vast aan buiten. Maar is wel gezond)

Ja credits naar jou haha. Mensen steken dr veel tijd in als t goed is, hard trainen, disipline met eten etc. Als je dan n sarm gaat doen van slechte kwaliteit, of een die niet werkt dan is dat echt zwaar klote.

Op 29-1-2022 at 09:38 zei Traveller040:

QR wel "verplicht" in mijn gym alleen word hier nooit op gecontroleerd omdat de werknemers die daar werken het 1 grote onzin vinden dus gewoon lekker in de gym zonder gezeik

Gelukkig hier ook! Bij ons hebben ze ook geen ruimte voor buiten dus dat zou helemaal drama zijn anders.