Advertentie:

danstijl

Over de 40

Recommended Posts

Hé mensen, ben Daan en ben pas op latere leeftijd, 44 jaar beginnen te trainen. Beviel zo goed en maakte al snel gains door consequent te trainen en op voeding te letten. Al snel werd het een obsessie en ben nu volop gemotiveerd aan het trainen om het maximale uit m’n lichaam te halen. Op een gegeven moment merk je toch dat je niet verder komt en stabiel blijft. Geest wil wel maar m’n lichaam heeft vaak toch pauze nodig. Na veel onderzoek en lezen toch ook benieuwd naar stimulerende middelen om nog even dat extraatje te krijgen. Ben benieuwd hoe we dit naar een hoger plan kunnen brengen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hai Daan! Hie staat het met trainen?

Ik snap je verhaal haha, ben Zelf ook op latere leeftijd begonnen. 
Na een paar jaar het maximale gegeven te hebben kwa eten en trainen wou ik ook een stapje verder, maar niet al te gek. 
Heb toen de sarm LGD gedaan. Een zeer uitgebreid verslag van dit kan je vinden op dit forum. ( staan 2 verslagen op van 2 verschillende sarm kuurtjes)

Als je dus iets zoekt maar niet gelijk

aan de hele gekke middelen wilt dan is dat echt iets voor jou. 
Shorty die op dit forum Actief is kan je hier alles over vertellen, hij is de absolute expert op dit gebied. 
 

mvg Sander

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Sander, bedankt man, dat je je verhaal deelt en voor je berichtje. 
Ja inderdaad, ik ben inmiddels in contact gekomen met shorty dus dat gaat helemaal goedkomen. Thanks 👊

 

gr Daan 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 uur geleden zei Motivator:

Hai Daan! Hie staat het met trainen?

Ik snap je verhaal haha, ben Zelf ook op latere leeftijd begonnen. 
Na een paar jaar het maximale gegeven te hebben kwa eten en trainen wou ik ook een stapje verder, maar niet al te gek. 
Heb toen de sarm LGD gedaan. Een zeer uitgebreid verslag van dit kan je vinden op dit forum. ( staan 2 verslagen op van 2 verschillende sarm kuurtjes)

Als je dus iets zoekt maar niet gelijk

aan de hele gekke middelen wilt dan is dat echt iets voor jou. 
Shorty die op dit forum Actief is kan je hier alles over vertellen, hij is de absolute expert op dit gebied. 
 

mvg Sander


Oh jee, zitten ze mijn ego weer te strelen :P

Maar wel bedankt voor de complimenten guys.

Kunnen jullie allemaal wel op een normale manier trainen? Ik train nu in een buitengym, want ik mag niet binnen, want heb geen QR. (en komt er ook nooit, dus ja, ik zit vast aan buiten. Maar is wel gezond)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

QR wel "verplicht" in mijn gym alleen word hier nooit op gecontroleerd omdat de werknemers die daar werken het 1 grote onzin vinden dus gewoon lekker in de gym zonder gezeik

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 uur geleden zei Shorty:


Oh jee, zitten ze mijn ego weer te strelen :P

Maar wel bedankt voor de complimenten guys.

Kunnen jullie allemaal wel op een normale manier trainen? Ik train nu in een buitengym, want ik mag niet binnen, want heb geen QR. (en komt er ook nooit, dus ja, ik zit vast aan buiten. Maar is wel gezond)

 

Ja credits naar jou haha. Mensen steken dr veel tijd in als t goed is, hard trainen, disipline met eten etc. Als je dan n sarm gaat doen van slechte kwaliteit, of een die niet werkt dan is dat echt zwaar klote.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 29-1-2022 at 09:38 zei Traveller040:

QR wel "verplicht" in mijn gym alleen word hier nooit op gecontroleerd omdat de werknemers die daar werken het 1 grote onzin vinden dus gewoon lekker in de gym zonder gezeik

 

Gelukkig hier ook! Bij ons hebben ze ook geen ruimte voor buiten dus dat zou helemaal drama zijn anders.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors