Advertentie:

danstijl

Diverse Sarms geprobeerd over 40

Recommended Posts

Na 3 jaar consequent trainen (en goede voeding) heb ik toch na onderzoek, wat sarm cycles geprobeerd. Ben 48 jaar en wil toch het maximale uit m’n lichaam halen, zo ver als kan. Om lang verhaal kort te maken, heb ik m’n twijfels of ik echte Sarms heb gehad. Ben benieuwd of iemand mij in persoonlijk bericht (las dat bronnen hier niet mag worden weergegeven) een goede shop kan doorgeven om meer zekerheid te hebben. 
Alvast bedankt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hier op het forum is er wel iemand die je verder kan helpen.

Ik zit nu in week 4 van mijn eerste kuur,

Kan prima boven de 40 hoor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 uur geleden zei danstijl:

Na 3 jaar consequent trainen (en goede voeding) heb ik toch na onderzoek, wat sarm cycles geprobeerd. Ben 48 jaar en wil toch het maximale uit m’n lichaam halen, zo ver als kan. Om lang verhaal kort te maken, heb ik m’n twijfels of ik echte Sarms heb gehad. Ben benieuwd of iemand mij in persoonlijk bericht (las dat bronnen hier niet mag worden weergegeven) een goede shop kan doorgeven om meer zekerheid te hebben. 
Alvast bedankt. 

 

Kan je nu al zeggen als je twijfel had over je vorige sarms dan had je geen echte sarms haha! Bij de real deal merk je echt wel dat het goed doet waar het voor is. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt guys.
Moet wel zeggen dat het niet helemaal niks was, er was wel degelijk verandering, voelde zeker wel iets, maar was me bewust dat iets niet helemaal klopte. Leek meer dat dosis laag was of soort van gemengd. Dus voelde wel soort van rush, maar was ook weer na 2 weken weg. Heel apart. Ook wat suppression voelde ik, maar dus geen echte vooruitgang. 
maar het lijkt me beter om de juiste bron te checken zodat ik wat vergelijkingsmateriaal heb. Ben benieuwd.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey gozer. Wat @Fit zegt is simpelweg de waarheid, je had gewoon geen echte (of correct gedoseerde) SARMs. 

 

Mega kut natuurlijk, maar het is altijd "you get what you paid for"

 

Betaal je niks, krijg je zooi :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ook niet goedkoop vindt. Maar beter meer betalen voor iets dat werkt.

Een groot voordeel vindt ik dat het een totaal pakket is alles zit er bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors