Advertentie:

Sign in to follow this  
Agnes van Suijlekom

Welke fanatieke fitnesser kan ons helpen?

Recommended Posts

Doe jij fanatiek aan fitness en train je minimaal vier keer per week? En doe je dit recreatief (dus geen wedstrijden)? Dan ben ik benieuwd naar jouw mening en wil ik je graag uitnodigen voor een gesprek. Als dank voor dit gesprek, krijg je een vergoeding van €25.

 

Het Mulier Instituut doet onderzoek naar het gebruik van prestatiebevorderende middelen (zoals supplementen, creatine, pre-workout of anabole steroïden) in de fitness. Om beter te begrijpen waarom fitnessers deze middelen wel of juist niet gebruiken, gaan we in gesprek met fanatieke fitnessers zoals jij. Het maakt dus niet uit of je wel of geen middelen/supplementen gebruikt. Het interview kan face-to-face of digitaal plaatsvinden, duurt maximaal een uur en wordt gepland op een moment dat het jou uitkomt. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en je blijft anoniem.
 

Interesse in deelname of heb je een vraag over het onderzoek? Kijk voor meer informatie op de website of neem contact op met Agnes van Suijlekom via a.vansuijlekom@mulierinstituut.nl of 06-29637626.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors