Advertentie:

Sign in to follow this  
Agnes van Suijlekom

Welke fanatieke fitnesser kan ons helpen?

Recommended Posts

Doe jij fanatiek aan fitness en train je minimaal vier keer per week? En doe je dit recreatief (dus geen wedstrijden)? Dan ben ik benieuwd naar jouw mening en wil ik je graag uitnodigen voor een gesprek. Als dank voor dit gesprek, krijg je een vergoeding van €25.

 

Het Mulier Instituut doet onderzoek naar het gebruik van prestatiebevorderende middelen (zoals supplementen, creatine, pre-workout of anabole steroïden) in de fitness. Om beter te begrijpen waarom fitnessers deze middelen wel of juist niet gebruiken, gaan we in gesprek met fanatieke fitnessers zoals jij. Het maakt dus niet uit of je wel of geen middelen/supplementen gebruikt. Het interview kan face-to-face of digitaal plaatsvinden, duurt maximaal een uur en wordt gepland op een moment dat het jou uitkomt. Alle gegevens worden vertrouwelijk behandeld en je blijft anoniem.
 

Interesse in deelname of heb je een vraag over het onderzoek? Kijk voor meer informatie op de website of neem contact op met Agnes van Suijlekom via a.vansuijlekom@mulierinstituut.nl of 06-29637626.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoy    Bedankt man neen hoor net niet haha al een eindje bezig met sportieve groeten 
    • Hoi Sani, In mijn optiek zou ik op je benen dagen, nog een soort Hip extension oefing erin doen, zoals (romanian) deadlift, Hip trust of zoiets. En sowieso iets meer Hamstring gerichte oefeningen, nu heb je alleen Hamstring curls 2 keer, de rest is wel meer gericht op je quads.   Woensdag zou het wel 1 setje minder kunnen met de biceps denk ik. Ook zou ik vrijdag nog sowieso 1 setje schouders inplannen en zaterdag of de bent over row of de dumbell row skippen
    • Hoi Darius, Welkom hier! Niet net begonnen zo te zien 👍
  • Sponsors