Advertentie:

Sign in to follow this  
Maik

Bench press set

Recommended Posts

Goeden avond alleb,

Nu we weer in een nieuwe lockdown gaan en aangezien dit niet de laatste zal zijn willen mn vrouw en ik een kleine eigen gym gaan maken thuis om de lockdowns op te vangen.

Nu zijn wij op zoek naar een goede complete verstelbare halterbank set waar je verschillende oefeningen mee kunt doen.

Denk aan bench press, biceps, triceps, benen en bv dips.

ik zie er veel voorbij komen via google maar weet niet zo goed wat nu goed en betrouwbaar merk is. Heb het idee dat het er 100 in een dozijn zijn namelijk.

mvg Maik Roode

Advertentie:

Misschien kijker naar een squat rek? En dan een los bankje erbij kopen? Geeft je de mogelijkheid om veel meer te trainen dan alleen een benchpress.

Ik heb zelf een multifunctioneel fitness rek, volgens mij bij gorillasports vandaan. Die kan je instellen als squat rek en als bankdruk rek. Heel handig enkel is de houding voor bankdrukken net rot bij mij maar dat komt meer door mijn bankje denk ik. 

https://gorillasports.nl/deal/multi-squat-rack

Je kunt hem dus op meerdere manieren uit elkaar schuiven, in zowel de breedte als hoogte!

DIY, heeft me een 250Euro gekost met verf bij, en 3-4uurtjes tijd heb ik tijdens de eerste lockdown gemaakt dan weet je ook direct wat doen :P al die dingen zijn verschuifbaar of volledig weg te halen bv safety bars. 

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.

• Like 1