Advertentie:

Sign in to follow this  
ScoobysFundRaise

Help mijn Fundraise!

Recommended Posts

Mijn naam is Patrick, en ga rond allerlei forums om als doel Custommealplanner en scoobysworkshop.com online te houden.
Help mee om fitness gratis en voor iedereen beschikbaar te houden. Laat de fitness industrie de beginnende nieuwe generatie niet voor de gek houden met allerlei poedertjes, verkeerde doel stellingen en een juiste verwachtings patroon te creeeren.

 

Fitness is gratis, en voor iedereen ! althans tot 31 december :(
Help mij hierom de website waar al 15jaar gratis en voor niks alle waarheden over Homeworkouts, krachttraining, bodybuilding, cardio en voeding kan vinden online te houden !
Om deze website online te houden voor het wereldwijde publiek wilt de eigenaar voor 1 Januari, 250 duizend Amerikaanse Dollars ervoor zien. Wat hij zal gaan geven aan een goed doel naar keuze.
Om even duidelijk te wezen: ik verdien hier geen ene cent aan, en dat wil ik ook niet, en Scooby ook niet. Fitness is gratis en voor iedereen.
Dankzij dit enorme bedrag heb ik jouw hulp nodig zodat dit voor de eeuwigheid online kan blijven. 
Het gaat natuurlijk over <https://www.scoobysworkshop.com> en <https://www.custommealplanner.com>
Voordat je uberhaubt een donatie doet, neem dan even de tijd om rond te kijken op de workshop en een maaltijdplanner te maken. Kijk ook even rond op zijn Youtube kanaal Scooby1961. 
 

De fundraise vind je op
<https://www.gofundme.com/f/save-the-real-true-fitness-webpage?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=p_cp share-sheet&fbclid=IwAR28A6WXfiy1j28syXVph0eQwrC27eAyAXJmFjjkpNOxTe9RsxMsPxdOX74>

 

Wil jij ook gelijkwaardigheid en wens jij andere ook een juiste start in hun fitness avonturen? Help mij dan alstublieft, deel mijn fundraise aan mensen die hier interresse in hebben.

Houd de waarheid online ! Gratis voor iedereen !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Je doelstelling en intentie zijn lovenswaardig Scooby. Maar zoals met alles bestaat het leven uit keuzes maken. Kinderen voedt je daarmee op; volwassenen worden geacht dat zelf te doen.

En daar zit 'm nou net de kneep. Veel mensen LATEN zich een rad voor ogen draaien zonder zich er bij af te vragen of 't bij hun past en voldoet aan hun persoonlijke doelen en wensen. 

Persoonlijke ontwikkeling hangt samen met keuzes maken die passen bij je persoonlijkheid, aard en doelstellingen. Wijk je daarvan af; gaat 't vroeg of laat mis. Ook voor wat betreft sport in het algemeen en fitness in het bijzonder. 

Moraal van dit verhaal: onderzoek en ervaar ZELF wat bij je past. En misschien moet je dan inderdaad de ene voor de andere groep inruilen. Maar wel een waar je je echt thuis in voelt.

 

Voor wat betreft je doelstelling: je actie zal weinig veranderen aan de situatie. Veel mensen laten zich graag leiden door de geldende mening en samenstelling van de groep waartoe ze behoren. Daartoe brengen ze graag een offertje. Daarbij komt dat je de marketing machine niet moet onderschatten. Een enorme industrie met evenzoveel middelen. Bespaar jezelf een teleurstelling.

Edited by geert gielissen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijft bij mij de vraag waarom jij zelf 250k wilt ophalen hiervoor dat lijkt mij nagenoeg niet mogelijk. Wat ik begrijp zoekt de eigenaar die het wel overnemen voor 250k en daar is nog niemand voor naar voren gestapt. Ja hij wil het geld doneren maar dit is niet zomaar een bedrag. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft ook door mijn hoofd gespeeld Arjen. Krijg hier een beetje een vieze smaak van. Beetje paradoxaal. 

P.S.: Dit forum is ook gratis. Deelnemers met erg veel, vooral functionele en op ervaring gebaseerde kennis. Ook qua diepere kennis heeft Krachtforum het nodige potentieel. Heb je een vraag; lanceer 'm en je wordt in ieder geval serieus genomen. Absolute waarheden zijn er niet, maar je wordt een eind op weg geholpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 8-1-2022 at 16:49 zei geert gielissen:

Heeft ook door mijn hoofd gespeeld Arjen. Krijg hier een beetje een vieze smaak van. Beetje paradoxaal. 

P.S.: Dit forum is ook gratis. Deelnemers met erg veel, vooral functionele en op ervaring gebaseerde kennis. Ook qua diepere kennis heeft Krachtforum het nodige potentieel. Heb je een vraag; lanceer 'm en je wordt in ieder geval serieus genomen. Absolute waarheden zijn er niet, maar je wordt een eind op weg geholpen.

 

Precies ben ik niet de enige. Dit forum is ook gratis en help iedereen waar ik kan bij eventuele vragen. Ook zijn er zat andere leden met deze kennis. Ik verdien hier ook niks aan en dat is voor mij ook niet se bedoeling, heb het opgezet als hobby en het zien groeien is alles wat wat ik wil zien :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
    • Hey, Niet een directe antwoord op je vraag, maar misschien kan je proberen om 2 maal per week al je spiergroepen te trainen en niet zoveel focus leggen op je Biceps en triceps. Je zou kunnen kijken naar een upper lower split schema. 2 maal per week spiergroepen trainen kan al een schelen met spieropbouw.   Dan wel een iets directere antwoord op je vraag; Persoonlijk vind ik het fijn om de grote compound oefeningen 4à5 setjes te doen en de isolatie oefeningen doe ik meestal 3 setjes. Succes!
  • Sponsors