Advertentie:

Sign in to follow this  
ScoobysFundRaise

Help mijn Fundraise!

Recommended Posts

Mijn naam is Patrick, en ga rond allerlei forums om als doel Custommealplanner en scoobysworkshop.com online te houden.
Help mee om fitness gratis en voor iedereen beschikbaar te houden. Laat de fitness industrie de beginnende nieuwe generatie niet voor de gek houden met allerlei poedertjes, verkeerde doel stellingen en een juiste verwachtings patroon te creeeren.

Fitness is gratis, en voor iedereen ! althans tot 31 december :(
Help mij hierom de website waar al 15jaar gratis en voor niks alle waarheden over Homeworkouts, krachttraining, bodybuilding, cardio en voeding kan vinden online te houden !
Om deze website online te houden voor het wereldwijde publiek wilt de eigenaar voor 1 Januari, 250 duizend Amerikaanse Dollars ervoor zien. Wat hij zal gaan geven aan een goed doel naar keuze.
Om even duidelijk te wezen: ik verdien hier geen ene cent aan, en dat wil ik ook niet, en Scooby ook niet. Fitness is gratis en voor iedereen.
Dankzij dit enorme bedrag heb ik jouw hulp nodig zodat dit voor de eeuwigheid online kan blijven. 
Het gaat natuurlijk over <https://www.scoobysworkshop.com> en <https://www.custommealplanner.com>
Voordat je uberhaubt een donatie doet, neem dan even de tijd om rond te kijken op de workshop en een maaltijdplanner te maken. Kijk ook even rond op zijn Youtube kanaal Scooby1961. 

De fundraise vind je op
<https://www.gofundme.com/f/save-the-real-true-fitness-webpage?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=p_cp share-sheet&fbclid=IwAR28A6WXfiy1j28syXVph0eQwrC27eAyAXJmFjjkpNOxTe9RsxMsPxdOX74>

Wil jij ook gelijkwaardigheid en wens jij andere ook een juiste start in hun fitness avonturen? Help mij dan alstublieft, deel mijn fundraise aan mensen die hier interresse in hebben.

Houd de waarheid online ! Gratis voor iedereen !

Advertentie:

Je doelstelling en intentie zijn lovenswaardig Scooby. Maar zoals met alles bestaat het leven uit keuzes maken. Kinderen voedt je daarmee op; volwassenen worden geacht dat zelf te doen.

En daar zit 'm nou net de kneep. Veel mensen LATEN zich een rad voor ogen draaien zonder zich er bij af te vragen of 't bij hun past en voldoet aan hun persoonlijke doelen en wensen. 

Persoonlijke ontwikkeling hangt samen met keuzes maken die passen bij je persoonlijkheid, aard en doelstellingen. Wijk je daarvan af; gaat 't vroeg of laat mis. Ook voor wat betreft sport in het algemeen en fitness in het bijzonder. 

Moraal van dit verhaal: onderzoek en ervaar ZELF wat bij je past. En misschien moet je dan inderdaad de ene voor de andere groep inruilen. Maar wel een waar je je echt thuis in voelt.

Voor wat betreft je doelstelling: je actie zal weinig veranderen aan de situatie. Veel mensen laten zich graag leiden door de geldende mening en samenstelling van de groep waartoe ze behoren. Daartoe brengen ze graag een offertje. Daarbij komt dat je de marketing machine niet moet onderschatten. Een enorme industrie met evenzoveel middelen. Bespaar jezelf een teleurstelling.

Edited by geert gielissen

Blijft bij mij de vraag waarom jij zelf 250k wilt ophalen hiervoor dat lijkt mij nagenoeg niet mogelijk. Wat ik begrijp zoekt de eigenaar die het wel overnemen voor 250k en daar is nog niemand voor naar voren gestapt. Ja hij wil het geld doneren maar dit is niet zomaar een bedrag. 

Heeft ook door mijn hoofd gespeeld Arjen. Krijg hier een beetje een vieze smaak van. Beetje paradoxaal. 

P.S.: Dit forum is ook gratis. Deelnemers met erg veel, vooral functionele en op ervaring gebaseerde kennis. Ook qua diepere kennis heeft Krachtforum het nodige potentieel. Heb je een vraag; lanceer 'm en je wordt in ieder geval serieus genomen. Absolute waarheden zijn er niet, maar je wordt een eind op weg geholpen.

Op 8-1-2022 at 16:49 zei geert gielissen:

Heeft ook door mijn hoofd gespeeld Arjen. Krijg hier een beetje een vieze smaak van. Beetje paradoxaal. 

P.S.: Dit forum is ook gratis. Deelnemers met erg veel, vooral functionele en op ervaring gebaseerde kennis. Ook qua diepere kennis heeft Krachtforum het nodige potentieel. Heb je een vraag; lanceer 'm en je wordt in ieder geval serieus genomen. Absolute waarheden zijn er niet, maar je wordt een eind op weg geholpen.

Precies ben ik niet de enige. Dit forum is ook gratis en help iedereen waar ik kan bij eventuele vragen. Ook zijn er zat andere leden met deze kennis. Ik verdien hier ook niks aan en dat is voor mij ook niet se bedoeling, heb het opgezet als hobby en het zien groeien is alles wat wat ik wil zien :)

• Like 1