Advertentie:

D.onbekend

Nolva tijdens of na rad 140

Recommended Posts

Ik wil starten met rad 140, 1 jaar geleden ook gedaan met rad 140 + mk677. maar toen met te weinig kennis en geen pct. Lichte gyno gekregen en me test waarde is toen gedaald naar 6.1 nmol/l.(2 x bloed laten testen). Nu paar maanden ermee gekapt en me waardes zijn goed, 19,1mnol. Maar ik wil niet dat weer me test waardes naar de klote gaan en meer gyno krijg, wat kan ik het beste doen? 20mg rad + 20 mg nolva 8 weken lang ( weet dat nolva er na moet maar had ergens gelezen dat je t ook tijdens kan doen maar geen idee of het goed is daarom de vraag) of 8 weken lang 20mg rad en erna 2/4 weken nolva?

Advertentie:

Beste D,

Dat is wel raar dat je gyno kreeg van een sarm, ik zit nu op week 8 van mijn rad cycle en heb nergens last van.

Na 12 weken heb ik clomid als nakuur voor 4 weken, dit is wel aan te raden en raden de meeste op dit forum ook aan

Groeten

• Upvote 1

Sluit me bij sportfanatic aan. Zou sowieso me sarms niet bij dezelfde halen waar je ze vorige keer hebt gehaald. Gyno en testwaardes naar de klote horen niet bij echt sarms. 

Verder wil je inderdaad clomid hebben als pct. Nolva is meer een pct voor AAS.

Hier op het forum zit iemand met veel verstand over de sarm wereld die kan je vast verder helpen

• Upvote 1

Sluit me bij bovenstaande aan, echte sarms crashen je testwaardes niet maar onderdrukken dit een beetje ergens tussen de 10-30% dit verschilt natuurlijk per persoon, maar hier zou je geen gyno van moeten krijgen. Grote kans dus dat er een ander middeltje in jou sarms heeft gezeten helaas. Nakuur inderdaad 4 weken clomid.

• Upvote 1

2 uur geleden zei Fit:

Sluit me bij bovenstaande aan, echte sarms crashen je testwaardes niet maar onderdrukken dit een beetje ergens tussen de 10-30% dit verschilt natuurlijk per persoon, maar hier zou je geen gyno van moeten krijgen. Grote kans dus dat er een ander middeltje in jou sarms heeft gezeten helaas. Nakuur inderdaad 4 weken clomid.

Ja was er al achter dat het niet echte sarms waren maar had het ook te lang door gepakt en geen pct, heb te veel oestrogeen aangemaakt denk ik. Maar als het je testosteron onderdrukt gaat het toch wel naar beneden in waarde of zie ik dat verkeerd?

3 uur geleden zei Traveller040:

Sluit me bij sportfanatic aan. Zou sowieso me sarms niet bij dezelfde halen waar je ze vorige keer hebt gehaald. Gyno en testwaardes naar de klote horen niet bij echt sarms. 

Verder wil je inderdaad clomid hebben als pct. Nolva is meer een pct voor AAS.

Hier op het forum zit iemand met veel verstand over de sarm wereld die kan je vast verder helpen

Bedankt voor je bericht! Wie is de gene als ik vragen mag?

6 minuten geleden zei D.onbekend:

Ja was er al achter dat het niet echte sarms waren maar had het ook te lang door gepakt en geen pct, heb te veel oestrogeen aangemaakt denk ik. Maar als het je testosteron onderdrukt gaat het toch wel naar beneden in waarde of zie ik dat verkeerd?

Bedankt voor je bericht! Wie is de gene als ik vragen mag?

Sarms onderdrukken je test inderdaad wel maar zoals fit zegt is dit geen "shutdown" of dusdanig dat je er problemen van zou moeten ervaren tenzij je drama test waarde levels hebt als baseline maar dan zou je dat eerst moeten aanpakken voor je eraan begint. (Bloedonderzoek zal dit voor je uitwijzen).

@Shorty kan je wel verder helpen met vragen over sarms maar hij heeft ok vele topics hier al lopen met info dus daar zou je ook kunnen beginnen

Topic is me even ontgaan!

Er is al voldoende gezegd... dit was 100% zeker geen RAD-140. Daar krijg je geen gyno van namelijk... 

8 weken nolvadex (sowieso nolvadex als PCT) is niet correct. Ik heb je berichtje ontvangen, we zullen daar eens een soort mini-cursus SARMs doen haha! :P

Groeten!

1 uur geleden zei Traveller040:

Sarms onderdrukken je test inderdaad wel maar zoals fit zegt is dit geen "shutdown" of dusdanig dat je er problemen van zou moeten ervaren tenzij je drama test waarde levels hebt als baseline maar dan zou je dat eerst moeten aanpakken voor je eraan begint. (Bloedonderzoek zal dit voor je uitwijzen).

@Shorty kan je wel verder helpen met vragen over sarms maar hij heeft ok vele topics hier al lopen met info dus daar zou je ook kunnen beginnen

Okee dankjewel! Ja maar waardes zijn gewoon goed nu gelukkig 

• Like 1

Op 25-3-2022 at 10:41 zei SBB:

@Shorty

Hey Kerel,

zou je mij een privebericht willen sturen over vertrouwbare sources.

alvast bedankt!

Kan ik!