Advertentie:

Sign in to follow this  
Sportfanatic216

Aantal werksetjes per week

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik heb al redelijk wat ervaring in de fitness wereld maar zit nu in een klein dubio.

 

Alhoewel ik elke week sterker wordt op mijn oefeningen zit ik te overwegen om meer werksets te gaan doen per week.

(wil er namelijk het maximale uithalen 😄)

 

Dit is mijn huidige volume:

Borst: 14

Rug: 14

Schouders: 13

Triceps: 6

Biceps: 8

Benen: 32 

Kuiten: 12

 

Graag had ik jullie bevindingen hierover en of het nodig is om dit te doen en waarom 


(Ik heb ook een artikel gelezen van Menno henselmans waar in staat dat meer volume wel beter is als de omstandigheden ernaar zijn)

 

 

Groeten!

Edited by Sportfanatic216

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Menno geeft een wijze raad. Wanneer hij doelt op 'als de omstandigheden er naar zijn' refereert hij naar een optimale lichamelijke en mentale conditie. Luisteren naar je lichaam dus. 

Als je je super voelt is er niks mis met wat extra sets. Voel je je minder goed; laat die toegevoegde sets dan achterwege. Maak er geen moeten maar mogen van. Je lijf is je beste raadgever!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Welkom Nick,   Ben blij dat je een pak beter bent. Langzaam aan de weg timmeren nu zonder te belasten inderdaad. Hou het leuk. Kom wel goed !
    • Welkom Nick,   die chemotherapie is natuurlijk een aanslag op je lichaam. Ik zou zeggen geniet van het sporten en leg de lat niet meteen te hoog voor jezelf dit levert stress op en is voor niemand goed. je moet heel wat hebben meegemaakt. goede combi fitness en mtb doe ik ook krachttraining op de sportschool en hardlopen en mtb en lekker buiten 
    •   Jawel hoor, maar als je 25% bodyfat hebt, is het geen goed idee daar eerst nog spiermassa bij te zetten. Gaat ook veel minder snel dan wanneer je eerst even het grote gedeelte eraf werkt en DAN daar de massa bijzet.   Je lichaam wordt niet graag zwaarder namelijk!
  • Sponsors