Advertentie:

Sign in to follow this  
Flunx

Nieuw op het forum!

Recommended Posts

Hi there,

 

bij deze wou ik mij graag voorstellen aan mensen hier op het forum. Vandaag aangemeld, vanwege research die ik deed en het beviel mij wel dat ik aardig wat goede kennis hier op het forum voorbij zag komen, en mensen die elkaar willen helpen (dat heb ik helaas ook anders gezien).

 

Helaas voor de lockdown in een fantastische fase van mijn sport ervaring die door Rutte weer een stapje terug is gegaan. HOPELIJK nu gewoon weer volop aan de bak zonder onnodige pauzes. Ik hoop hier via dit forum toch meer wegwijs te worden in zowel, voeding als training en dan meer gebaseerd op wat te eten, slimme tips and tricks en wellicht goede ondersteuning waar nodig. Altijd bang dat ik nooit het goede heb gegeten en nu eigenlijk wel eens ready om even een heel schema op te bouwen met goede informatie uit één bron want, ik denk dat daar nog het punt is waar ik veel steken laat vallen. Ook eventueel interesse om aan bepaalde SARMs te beginnen, daar nog niet genoeg over ingelezen dus dat ga ik nog even wat meer doen. Ik ben wel zo dat ik vooral de goede informatie naast elkaar wil hebben mocht ik ergens mee beginnen, en niet gewetenloos in te gaan maar, wat ik heb gelezen hebben meer leden hier dat zelfde idee!

 

Ben 23 jaar op het moment, en ben 1.93cm lang. Altijd toch wel extreme overwicht gehad en ben in totaal van 165 naar 120 kg afgevallen, wat nu weer opgebouwd wordt in spiermassa dus ik wordt langzamerhand ook weer zwaarder. Ik ben er nog lang niet, en ik wil nog niet al te veel vrij geven aangezien ik vrij onzeker ben in dit gebied. Hopelijk na verloop van tijd en langer aanwezig te zijn hier op dit forum toch wat meer vertrouwen te krijgen om dingen naar buiten te gooien, wie weet!  Maar, toch wel mijn grootste doel is om gewoon, slank door het leven te gaan en daarna vooral ook gespierd. Ready to go, gemotiveerd en zeker na dit eerste weekje gym is de motivatie weer erg aanwezig. Nu alweer zin om te trainen, haha! Oja, en Ronnie Coleman is toch wel echt de persoon waar ik altijd een beetje tegen op kijk, als ik er toch één moet noemen! 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom op het forum,

net even opgezocht die Ronnie coleman is echt groot.

45 kg afgevallen een hele prestatie man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en hier zit je goed. Gemoedelijke sfeer. Allemaal "gewone" mensen die op hun eigen manier gefascineerd zijn door spierontwikkeling. Ieder op zijn tempo en ieder op zijn niveau.

Ronnie Coleman, 7x mister Olympia geloof ik, heeft zijn onverzettelijkheid wel duur betaald gekregen. Was die zijn rug nu niet totaal naar de haaien ? Ja, toch ? Hij blijft momenteel wel de moed vinden om nog aan zijn fysiek te werken wat uitermate knap is. Ontegensprekelijk een echt massamonster in zijn tijd die vooral gefixeerd was op zo zwaar mogelijk te trainen.

 

Veel succes met je doelen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja klopt, scheelde ook niet veel of hij was er geweest. Hij had schroeven in zijn rug gekregen om dat zijn hele rug naar de knoppen was, ik las dat er een wervel uit was geschoten. Daarna zijn dus die schroeven gebroken die er eigenlijk voor zorgden dat hij zo'n beetje heel zijn rug brak... Er werd hem daarvoor geadviseerd weer meer te sporten, en nu na alles wat hem is overkomen staat die inderdaad weer in de gyms, het blijft toch een passie/verslaving! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors