Advertentie:

Sign in to follow this  
jiggie

We gaan het weer proberen

Recommended Posts

Zo na een periode van een verrotte schouder

en een waardeloze periode van

gym open gym dicht gym open gym dicht en een kleine 3,5 kg verloren te zijn, kan ze nergens meer vindenūüėČ

hoorde ik dat me¬†gym¬†weer op 15¬†januari open mocht. Lag ik net gvd in quarantaine.ūüĎĻ

het was me ook niet gegund

Sinds paar dagen eruit..Dus vanmiddag met goede moet, maar weer eens aan het oude ijzer gehangen, het voelde weer als vanouds alleen hebben ze die gewichten veel zwaarder gemaakt, dan de laatste keer dat ik er was.

Ben kapot, kan trap niet eens meer oplopen..

Oh ja proost ūü§£ūü§£

 

91CC1F5B-582D-4140-95BE-0498CF9CD749.jpeg

Edited by jiggie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Succes met het weer oppakken! De ijzers voelen altijd even zwaar dan weer :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 uur geleden zei jiggie:

het voelde weer als vanouds alleen hebben ze die gewichten veel zwaarder gemaakt, dan de laatste keer dat ik er was.

 

Oh dat is lullig van ze.. :P

wel lekker om het weer op te pakken! Goed bezig!

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterk bezig Jiggie. Je zal wel weer vlug die spieren bij kweken. Geduld is een schone deugd :D

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoy¬† ¬† Bedankt man neen hoor net niet haha al een eindje bezig met sportieve groeten¬†
    • Hoi Sani, In mijn optiek zou ik op je benen dagen, nog een soort Hip extension oefing erin doen, zoals (romanian) deadlift, Hip trust of zoiets. En sowieso iets meer Hamstring gerichte oefeningen, nu heb je alleen Hamstring curls 2 keer, de rest is wel meer gericht op je quads. ¬† Woensdag zou het wel 1 setje minder kunnen met de biceps denk ik. Ook zou ik vrijdag nog sowieso 1 setje schouders inplannen en zaterdag of de bent over row of de dumbell row skippen
    • Hoi Darius, Welkom hier! Niet net begonnen zo te zien ūüĎć
  • Sponsors