Advertentie:

savi

Kennismaking!

Recommended Posts

Hoihoi!

 

Ik ben  savi, 30 jaar oud en werkzaam als machinist.

 

Ik train al zo'n 12 jaar  maar door dat ik veel in van der valk hotels verblijf  ivm mijn werk is het  wel een passen en meten om goed te kunnen trainen. 

 

Verder heb ik mijn eigen gym gebouwd zodat ik thuis altijd kan trainen.

 

Ben momenteel klein beetje  zoekende  mbt supplementen, maar denk dat ik bij dit forum op het goede adres  ben.

 

groetjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom Savi,

Grappig om nog een machinist hier tegen te komen, waar rij je op?

Ikzelf zit in Hoofddorp bij Ns.

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minuten geleden zei Scato89:

Welkom Savi,

Grappig om nog een machinist hier tegen te komen, waar rij je op?

Ikzelf zit in Hoofddorp bij Ns.

Ik ben kraanmachinist op een funderingskraan en graafmachine 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey!

Ik heb zelf heel wat dingen getest. Ik gebruik nu de supplementen van MoonNutrition. Eerst had ik altijd die van xxl nutrition. Maar toen kwam de gym waar ik sport met hun eigenmerk. Prima kwaliteit en niet te duur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors