Advertentie:

Fit

Ab Roller (abs)

Recommended Posts

Houd de Ab Roller (of barbell) met beide handen vast en je knieën op de vloer. Plaats nu de Ab Roller op de grond, je lichaam in een positie zoals bij geknielde ‘push up':

• rol de ab roller langzaam recht naar voren, strek je lichaam in een rechte positie zo ver als je kunt zonder dat je lichaam de grond raakt;
  • adem in tijdens dit gedeelte van de oefening;
  • na een korte pauze in de gestrekte positie, terug naar de uitgangspositie terwijl je uitademt.

Ab-Roller.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Heerlijke oefening is dit. Niet alleen voor je buik, maar ook voor je core en schouders. Ben bijna zover dat ik de oefening uit staand positie kan doen. :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heerlijke oefening is dit. Niet alleen voor je buik, maar ook voor je core en schouders. Ben bijna zover dat ik de oefening uit staand positie kan doen. :D

Dit lukt mij nog net niet maar we blijven oefenen! -_-

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Helpimstuck:

Lijkt me erg taai hoor... dus ik ga het lekker proberen! :D

Erg fijne oefening is het! Je voelt je abs goed branden erna.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ab roller is echt mijn nummer 1 ook haha. Blijf hem heerlijk vinden en kan makkelijk thuis ook!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

heb er eentje van m'n vriendin gehad, ga hem komende week eens proberen, volgens mij kun je daar je abs inderdaad lekker kort mee zetten.

bewerkt door alex

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei alex:

heb er eentje van m'n vriendin gehad, ga hem komende week eens proberen, volgens mij kun je daar je abs inderdaad lekker kort mee zetten.

Let op een goede houding, bekijk even wat filmpjes voor je het doet. Foute houding = zere rug. Verder blijft het een super oefening!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden