Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Ab Roller (abs)

Recommended Posts

Houd de Ab Roller (of barbell) met beide handen vast en je knieën op de vloer. Plaats nu de Ab Roller op de grond, je lichaam in een positie zoals bij geknielde ‘push up':

  • rol de ab roller langzaam recht naar voren, strek je lichaam in een rechte positie zo ver als je kunt zonder dat je lichaam de grond raakt;
  • adem in tijdens dit gedeelte van de oefening;
  • na een korte pauze in de gestrekte positie, terug naar de uitgangspositie terwijl je uitademt.

Ab-Roller.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Heerlijke oefening is dit. Niet alleen voor je buik, maar ook voor je core en schouders. Ben bijna zover dat ik de oefening uit staand positie kan doen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heerlijke oefening is dit. Niet alleen voor je buik, maar ook voor je core en schouders. Ben bijna zover dat ik de oefening uit staand positie kan doen. :D

Dit lukt mij nog net niet maar we blijven oefenen! -_-

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuten geleden zei Helpimstuck:

Lijkt me erg taai hoor... dus ik ga het lekker proberen! :D

Erg fijne oefening is het! Je voelt je abs goed branden erna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ab roller is echt mijn nummer 1 ook haha. Blijf hem heerlijk vinden en kan makkelijk thuis ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb er eentje van m'n vriendin gehad, ga hem komende week eens proberen, volgens mij kun je daar je abs inderdaad lekker kort mee zetten.

Edited by alex

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minuten geleden zei alex:

heb er eentje van m'n vriendin gehad, ga hem komende week eens proberen, volgens mij kun je daar je abs inderdaad lekker kort mee zetten.

Let op een goede houding, bekijk even wat filmpjes voor je het doet. Foute houding = zere rug. Verder blijft het een super oefening!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Als jij maar diep genoeg in een deficiet zit, worden vanzelf jouw spieren ook opgevreten. Hoeveel proteine je ook eet. Ook is het zo dat als je te weinig koolhydraten eet met de eiwitten elke dag, gaan die eiwitten niet als aminozuren door het celmembraan.   Voor elk eiwit molecuul heb je een koolhydraat molecuul nodig om uberhaupt die eiwitten te laten opnemen. Als ik daar een studie op kan vinden, zal ik hem plaatsen maar dit stond ook vooral in alle biologieboeken die ik tot nu toe op school gehad heb  
    • Mijn huidige stats zijn 93kg,183cm,17% vet.Ik heb al wat ervaring met Aas maar heb heel veel last van oestrogene sides.Ik heb het zo wat gehad met Aas(zeker met aromatiserend aas) en wil het eens over een andere boeg gooien.Wat is volgens de mensen met ervaring met sarms beste optie om verder te bouwen met mijn huidige fysiek?Een recomp met welke sarm of cutten met welke sarm?Wat is haalbaar met sarms...Nog verder bulken op dit vet% lijkt me een beetje te veel van het goede,vet moet er weer allemaal terug af voor de zomer...Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
    • Wat betreft het behoud en toename van lean mass tijdens een caloric deficit. Scroll op onderstaande pagina naar "Deficit gaining, energy intake (protective effects on LBM, satiety, fat loss)". Daar vind je een lijst met bestaande onderzoeken. https://sci-fit.net/collection-300-protein-studies/  
  • Sponsors