Advertentie:

swaglegoman123

Hoi, heb help nodig om 'n schema te maken.

Recommended Posts

Advertentie:

Allereerst wil ik even zeggen dat je voor een goed schema geen bijzondere apparaten nodig hebt dus dat scheelt. Maar dit schema slaat de plank wel volledig mis. Kijk even in de categorie trainingschemas op het forum hier, daar kun je al een stuk betere vinden. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Fit said:

Allereerst wil ik even zeggen dat je voor een goed schema geen bijzondere apparaten nodig hebt dus dat scheelt. Maar dit schema slaat de plank wel volledig mis. Kijk even in de categorie trainingschemas op het forum hier, daar kun je al een stuk betere vinden. 

Zal ik doen. Dankjewel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • Hallo,   Ik zit nu in mijn cut in de laatste weken. Ik zou evt al kunnen stoppen maar ik wil er nog iets meer vet af. Het probleem is dat mijn diabetes heel erg tegen mij werkt. Ik zit veel laag en om dan ook nog eens op een lege maag te sporten terwijl je je al kut voelt is echt niet meer vol te houden.   Ik denk als ik nog 3 weken doorga het perfecte resultaat er is voor mij alleen mijn lichaam heeft echt meer eten nodig vooral nu met mijn diabetes ongeregeldheden.   Stel ik stop nu en zorg dat ik net zo hard blijf sporten, gezond eet en op gewicht blijf en ik doe een pauze van 1 of 2 weken: heb ik dan hetzelfde resultaat als dat ik nu doorga of zorgt die pauze voor minder spieren voor het uiteindelijke resultaat?   Hopelijk heb ik het duidelijk genoeg uitgelegd, alvast bedankt 
    •   Misschien JEFIT?  
    • @Shorty had je pb gestuurd
  • Sponsors