Advertentie:

Gdberghuis

(Foto) is dit genetisch bepaald of slechte trainingschema?

Recommended Posts

Ik heb een foto toegevoegd van Haaland. Ik heb hetzelfde "probleem" als hem. Je ziet op de plek waar zijn borst gescheiden wordt een Asymmetrie. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Naarmate ik ga trainen zie ik ook een kleine Asymmetrie van mijn borst aan de onderkant van de chest waar de chest zich split naar de zijkant. Ik heb ook op andere gespierde atleten gelet en de meeste hebben dit ook.

 

Is dit gewoon een vorm van te weinig van de borst trainen op een bepaalde Oefening of is dit genetisch zoals de buikspieren? Een vriend van mij zijn buikspieren staan ook helemaal scheef hier kan je ook niks aan doen.

 

Alvast bedankt!621d2367ae56e_Screenshot_20220228-202847_SamsungInternet.thumb.jpg.16aa8141e9befa49fff70f35a35933ba.jpg

Screenshot_20220228-202847_Samsung Internet.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hai! Dat is genetisch, doe je niks aan. Heb het zelfde. 
als je meer massa krijgt valt het Eigenlijk amper meer op echt geloof me. 

 

gr Sander

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey!

Inderdaad, het is wat Sander zegt. 100% genetisch en we moeten roeien met de riemen die we hebben, beetje kut, maar is zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er heel beperkt last van als je het al 'last' kan noemen. Het is natuurlijk en t valt idd amper op bij mij.

 

Thanks mannen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors