Advertentie:

Sign in to follow this  
Traveller040

Tennisarm/elleboog

Recommended Posts

Beste allemaal,

 

Ik zit momenteel met een tennisarm (zwaar klote). Heb afgelopen week even rust gepakt en zit nu met corona thuis. Als dat ook over is wil ik weer gaan trainen maar ben op zoek naar mensen die hier eventueel ook last van hebben of hebben gehad. Zoek namelijk een aantal oefeningen die wel uit te voeren zijn zonder de elleboog teveel te belasten. Grootste opgave ligt bij push oefeningen en rows. Iemand toevallig ideeën over oefeningen die uit te voeren zijn zonder elleboog te belasten. Flyes moet wel lukken maar hoop eigenlijk ook op een push voor borst en eventueel row die wel uit te voeren is. Schouders ben ik bang dat die nu niet te trainen zijn

 

Alvast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

39 minuten geleden zei Traveller040:

Beste allemaal,

 

Ik zit momenteel met een tennisarm (zwaar klote). Heb afgelopen week even rust gepakt en zit nu met corona thuis. Als dat ook over is wil ik weer gaan trainen maar ben op zoek naar mensen die hier eventueel ook last van hebben of hebben gehad. Zoek namelijk een aantal oefeningen die wel uit te voeren zijn zonder de elleboog teveel te belasten. Grootste opgave ligt bij push oefeningen en rows. Iemand toevallig ideeën over oefeningen die uit te voeren zijn zonder elleboog te belasten. Flyes moet wel lukken maar hoop eigenlijk ook op een push voor borst en eventueel row die wel uit te voeren is. Schouders ben ik bang dat die nu niet te trainen zijn

 

Alvast bedankt

Hey Traveller,

 

Underhand front raise voor bovenkant borst en dumbell pul over zijn oefeningen waar ik aan denk. Echte push oefeningen lijken me inderdaad momenteel te belastend. Beschik je over een cable station zou ik daar ook variaties van flys uitproberen.

 

All the best

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoy    Bedankt man neen hoor net niet haha al een eindje bezig met sportieve groeten 
    • Hoi Sani, In mijn optiek zou ik op je benen dagen, nog een soort Hip extension oefing erin doen, zoals (romanian) deadlift, Hip trust of zoiets. En sowieso iets meer Hamstring gerichte oefeningen, nu heb je alleen Hamstring curls 2 keer, de rest is wel meer gericht op je quads.   Woensdag zou het wel 1 setje minder kunnen met de biceps denk ik. Ook zou ik vrijdag nog sowieso 1 setje schouders inplannen en zaterdag of de bent over row of de dumbell row skippen
    • Hoi Darius, Welkom hier! Niet net begonnen zo te zien 👍
  • Sponsors