Advertentie:

Krachtpatser

Merken en bronnen TRT

Recommended Posts

Ik ben aan het uitzoeken hoe ik het beste TRT kan toedienen en welke merken en bronnen daarvoor te gebruiken.

Als je googled vind je merken als Shield Pharma en Mactropin die er op eerste oog heel erg belovend uit zien, maar naar een paar google searches kwam ik op dit forum er achter dat het pure troep is.

Mijn vraag is dan ook, wat zijn goede bronnen en merken. Ik weet dat er niet open gepraat mag worden hier over, dus ik vraag me af mag dat wel in PM?

Zo niet, hoe zoek je het beste uit welke bronnen/merken wel goed zijn? Google levert niet heel veel goede resultaten op helaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Trt is denk ik iets anders dan wat je bedoelt. Als jouw bloedwaardes aangeven dat je trt nodig hebt kan je dit gewoon bij je huisarts doen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TRT doe je eigenlijk voor heel je leven. Een kuur doe je voor x weken. De dosis die je tijdens TRT neemt is dus ook aanzienlijk lager en kan inderdaad via de huisarts mits jou eigen aanmaak laag genoeg is dat je onder de range valt. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors