Advertentie:

Sign in to follow this  
KingstongKnight

Welke Sarms tijdens cut zonder test onderdrukking?

Recommended Posts

Hi,

 

Ik wil mijn volgende cut met sarms gaan ondersteunen.

 

Nu wil ik het liefst dat mijn testosteron waarden niet naar beneden gaan, dus wil ik een Sarm gebruiken die niet onderdrukt maar wel zeer effectief is in vetverlies.

 

Nu kwam ik zelf op een combi van Cardarine samen met MK-677.

Deze zouden beiden niet onderdrukkend zijn op testo gebied.

 

Kan iemand dit bevestigen? of hebben jullie andere opties.

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Klopt deze zijn beide niet test onderdrukken maar het zijn beide ook geen sarms al worden ze wel online verkocht als sarm. 

 

Sarms onderdrukken je test nu eenmaal maar lang niet zoals aas dat doet. Na een simpele pct zijn je test levels weer terug op het level wat ze waren en met een groot geluk zelfs iets hoger dan voorheen (geluk wat ik had). Wil je je test niet onderdrukken dan moet je wegblijven bij sarms etc zo simpel is het. 

 

Een caloriedeficit is wat je helpt aan vetverlies. Dat is altijd leidend. Sarms zijn geen magisch middel wat je even shredded maakt. Als je sarms neemt maar elke dag nog 10k kcal weg eet zal jij weinig aan vet verliezen. Sarms zorgen ervoor dat je geen spieren verliest op een cut en je zo dus wat agressiever kan cutten zonder spier en kracht verlies. Als je het goed doet bouw je ook nog wat spieren op tijdens je cycle in een cut maar lang niet zoveel als in een caloriesurplus (logisch uiteraard). 

 

Beste tip die ik je kan?geven is: Ik zou me eerst wat beter in lezen en verdiepen in alles rondom sarms voor je eraan begint. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi, ik begrijp heel goed dat een calorie tekort leidend is voor een cut. Ik zit nu ook al 500kcal onder onderhoud niveau. Ik vroeg me alleen af of deze 2 middelen me iets meer shredded konden maken als ik deze inneem gedurende mijn cut en eventueel wat hardere spieren krijg en iets meer spierbehoud houdt. 

 

Is het een goede optie denk je?

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuten geleden zei KingstongKnight:

Hi, ik begrijp heel goed dat een calorie tekort leidend is voor een cut. Ik zit nu ook al 500kcal onder onderhoud niveau. Ik vroeg me alleen af of deze 2 middelen me iets meer shredded konden maken als ik deze inneem gedurende mijn cut en eventueel wat hardere spieren krijg en iets meer spierbehoud houdt. 

 

Is het een goede optie denk je?

 

Opzich wel. Er zijn wel 2 dingen waar je rekening mee moet houden. 

 

1) cardarine moet je cardio bij doen, anders is het effect te verwaarlozen. 

2) mk677 krijg je honger van ( lastig tijdens cutten) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors