Advertentie:

Sign in to follow this  
KingstongKnight

Welke Sarms tijdens cut zonder test onderdrukking?

Recommended Posts

Hi,

 

Ik wil mijn volgende cut met sarms gaan ondersteunen.

 

Nu wil ik het liefst dat mijn testosteron waarden niet naar beneden gaan, dus wil ik een Sarm gebruiken die niet onderdrukt maar wel zeer effectief is in vetverlies.

 

Nu kwam ik zelf op een combi van Cardarine samen met MK-677.

Deze zouden beiden niet onderdrukkend zijn op testo gebied.

 

Kan iemand dit bevestigen? of hebben jullie andere opties.

 

Groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Klopt deze zijn beide niet test onderdrukken maar het zijn beide ook geen sarms al worden ze wel online verkocht als sarm. 

 

Sarms onderdrukken je test nu eenmaal maar lang niet zoals aas dat doet. Na een simpele pct zijn je test levels weer terug op het level wat ze waren en met een groot geluk zelfs iets hoger dan voorheen (geluk wat ik had). Wil je je test niet onderdrukken dan moet je wegblijven bij sarms etc zo simpel is het. 

 

Een caloriedeficit is wat je helpt aan vetverlies. Dat is altijd leidend. Sarms zijn geen magisch middel wat je even shredded maakt. Als je sarms neemt maar elke dag nog 10k kcal weg eet zal jij weinig aan vet verliezen. Sarms zorgen ervoor dat je geen spieren verliest op een cut en je zo dus wat agressiever kan cutten zonder spier en kracht verlies. Als je het goed doet bouw je ook nog wat spieren op tijdens je cycle in een cut maar lang niet zoveel als in een caloriesurplus (logisch uiteraard). 

 

Beste tip die ik je kan?geven is: Ik zou me eerst wat beter in lezen en verdiepen in alles rondom sarms voor je eraan begint. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi, ik begrijp heel goed dat een calorie tekort leidend is voor een cut. Ik zit nu ook al 500kcal onder onderhoud niveau. Ik vroeg me alleen af of deze 2 middelen me iets meer shredded konden maken als ik deze inneem gedurende mijn cut en eventueel wat hardere spieren krijg en iets meer spierbehoud houdt. 

 

Is het een goede optie denk je?

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minuten geleden zei KingstongKnight:

Hi, ik begrijp heel goed dat een calorie tekort leidend is voor een cut. Ik zit nu ook al 500kcal onder onderhoud niveau. Ik vroeg me alleen af of deze 2 middelen me iets meer shredded konden maken als ik deze inneem gedurende mijn cut en eventueel wat hardere spieren krijg en iets meer spierbehoud houdt. 

 

Is het een goede optie denk je?

 

Opzich wel. Er zijn wel 2 dingen waar je rekening mee moet houden. 

 

1) cardarine moet je cardio bij doen, anders is het effect te verwaarlozen. 

2) mk677 krijg je honger van ( lastig tijdens cutten) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Wat mij hielp (helpt) is boksen met gewichten, afwisselen met 1kg en 2 kg. Rondjes van 2 min... maximale verbranding (bij mij tenminste). En mooi strak ook...
    • Zoals allemaal gezegd hierboven: Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit.    Sorry, ik heb geen filter Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit.   Het goede advies is al gegeven: Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.   Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.   Maar terugkomend op het buikje wegtrainen: Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!) Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.   Etc. Etc.   En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor!  
    • Welkom en veel plezier gewenst met je terugkeer naar het ijzer.  Neem je tijd en enjoy.
  • Sponsors