Advertentie:

Sign in to follow this  
Bart.BB

Hoi hoi!

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Bart, 41 jaartjes jong en sinds kort bloedje fanatiek met BB.
Altijd interessant gevonden, maar door overgewicht dit steeds uitgesteld. Advies (destijds) was cardio "want van BB val je niet af", maar ik heb er een broertje dood aan. Ik houd van explosief, kort, krachtig, etc. Nadat ik was afgevallen, de wens om te gaan BB uitgesproken en dit ook gaan doen! 
De bedoeling was om lekker te trainen en spier op te bouwen wat ik over dat ik over de jaren was verloren.
Toen wist ik nog niet hoe verslavend BB is. Ik hoor me nog zeggen; "eerst trainen, die shakes  en supplementen, dat zal wel", maar mijn lichaam gaf al snel aan dat het proteines wilde, en veel!

Inmiddels ben ik strak aan trainen, volg voedingschema's (onder begeleiding) en lees vanalles mbt voeding, supplementen, herstel, etc. 

Het lijk soms wel een halve medische opleiding. O.o (en er staat wel heel veel onzin  op the interwebz mbt BB/Krachtraining/fitness)

Uiteindelijk een account aangemaakt om alles goed te kunnen lezen en vragen te kunnen stellen.

Advertentie:

Welkom hier 

Het is makkelijk verdwalen in de jungle van het www. 

Meestal is het niet zo moeilijk en zeker niet als je een beetje boeren verstand gebruikt ;)

Wat je al zegt, goed naar je lichaam luisteren en lekker trainen.