Advertentie:

Sign in to follow this  
Bart.BB

Hoi hoi!

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Bart, 41 jaartjes jong en sinds kort bloedje fanatiek met BB.
Altijd interessant gevonden, maar door overgewicht dit steeds uitgesteld. Advies (destijds) was cardio "want van BB val je niet af", maar ik heb er een broertje dood aan. Ik houd van explosief, kort, krachtig, etc. Nadat ik was afgevallen, de wens om te gaan BB uitgesproken en dit ook gaan doen! 
De bedoeling was om lekker te trainen en spier op te bouwen wat ik over dat ik over de jaren was verloren.
Toen wist ik nog niet hoe verslavend BB is. Ik hoor me nog zeggen; "eerst trainen, die shakes  en supplementen, dat zal wel", maar mijn lichaam gaf al snel aan dat het proteines wilde, en veel!

Inmiddels ben ik strak aan trainen, volg voedingschema's (onder begeleiding) en lees vanalles mbt voeding, supplementen, herstel, etc. 

Het lijk soms wel een halve medische opleiding. O.o (en er staat wel heel veel onzin  op the interwebz mbt BB/Krachtraining/fitness)

Uiteindelijk een account aangemaakt om alles goed te kunnen lezen en vragen te kunnen stellen.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom hier 

Het is makkelijk verdwalen in de jungle van het www. 

Meestal is het niet zo moeilijk en zeker niet als je een beetje boeren verstand gebruikt ;)

Wat je al zegt, goed naar je lichaam luisteren en lekker trainen.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoy    Bedankt man neen hoor net niet haha al een eindje bezig met sportieve groeten 
    • Hoi Sani, In mijn optiek zou ik op je benen dagen, nog een soort Hip extension oefing erin doen, zoals (romanian) deadlift, Hip trust of zoiets. En sowieso iets meer Hamstring gerichte oefeningen, nu heb je alleen Hamstring curls 2 keer, de rest is wel meer gericht op je quads.   Woensdag zou het wel 1 setje minder kunnen met de biceps denk ik. Ook zou ik vrijdag nog sowieso 1 setje schouders inplannen en zaterdag of de bent over row of de dumbell row skippen
    • Hoi Darius, Welkom hier! Niet net begonnen zo te zien 👍
  • Sponsors