Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

HMB Poeder review

Recommended Posts

Bodyenfit HMB poeder

Tijdje geleden HMB poeder van Bodyenfit aageschaft, puur omdat ik benieuwt was na alle dingen die ik had gelezen erover. De prijs was toch niet veel dus vond het het proberen wel eens waard. Wat mij als eerste opviel toen ik de pot openmaakte is dat het nogal op soort meel lijkt. Beetje dik poeder maar heel fijn. Toen ik het door mijn shake deed bleef het naar boven drijven, het mengde slecht maar wanneer je een tijdje goed schut met je shaker merk je er niks meer van, het is ook smaakloos dus wellicht door ander drinken doen kan ook.

Na het een week of 5-6 geprobeerd te hebben ben ik er niet zeker van of het bij mij iets van effect heeft gedaan. Ben natuurlijk iets vooruit gegaan maar dat komt natuurlijk ook door het goede eten dus het is ook zeer lastig om te weten of HMB hier een positief effect in heeft gespeeld.

Of ik dit product nogmaals aan schaf? Nee ik denk het niet voor mij is het effect hiervan misschien zo minimaal of niet dat het niet merkbaar is. Ik hou het liever gewoon simpel bij de whey en een goed voeding schema. Wel ben ik erg tevreden hoelang de inhoud van het potje mee gaat, wanneer je dus toch besluit om dit product te kopen zul je het iedegeval lang kunnen gebruiken!

hmbpoeder_bf.jpg

Advertentie:

Hoi Fit,

Bedankt voor de bijdrage. Toepassingen in de real world zijn tenslotte belangrijk. Toch zou ik graag meerdere reviews willen zien van dit product. Er zouden namelijk non-responders zijn. Ik ben wel benieuwd hoeveel je doseerde en wanneer. Aanbevolen dosis is 3gram 60 minuten voor training. HMB is een metaboliet van Leucine, het aminozuur in BCAA's maar met een veel krachtigere werking.

Hier is nogmaals de link naar Jacob Wilson die er uitgebreid onderzoek heeft naar verricht. https://www.facebook.com/themuscleprof/photos/a.730681440388599.1073741828.730640917059318/763298267126916/?type=3

Ik heb idd 3 gram voor de training gedaan! Is lastig om te weten of mijn vooruitgang door de HMB kwam omdat ik ook andere supplementen had en voeding schema. Maar goed het zou wel kunnen werken maar voor mij niet merkbaar. Verder is het wel fijn dat je 2 maanden met het product kunt doen, gaat lekker lang mee dus voor die prijs is het prima om eens te proberen.