Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

HMB Poeder review

Recommended Posts

Bodyenfit HMB poeder

Tijdje geleden HMB poeder van Bodyenfit aageschaft, puur omdat ik benieuwt was na alle dingen die ik had gelezen erover. De prijs was toch niet veel dus vond het het proberen wel eens waard. Wat mij als eerste opviel toen ik de pot openmaakte is dat het nogal op soort meel lijkt. Beetje dik poeder maar heel fijn. Toen ik het door mijn shake deed bleef het naar boven drijven, het mengde slecht maar wanneer je een tijdje goed schut met je shaker merk je er niks meer van, het is ook smaakloos dus wellicht door ander drinken doen kan ook.

Na het een week of 5-6 geprobeerd te hebben ben ik er niet zeker van of het bij mij iets van effect heeft gedaan. Ben natuurlijk iets vooruit gegaan maar dat komt natuurlijk ook door het goede eten dus het is ook zeer lastig om te weten of HMB hier een positief effect in heeft gespeeld.

Of ik dit product nogmaals aan schaf? Nee ik denk het niet voor mij is het effect hiervan misschien zo minimaal of niet dat het niet merkbaar is. Ik hou het liever gewoon simpel bij de whey en een goed voeding schema. Wel ben ik erg tevreden hoelang de inhoud van het potje mee gaat, wanneer je dus toch besluit om dit product te kopen zul je het iedegeval lang kunnen gebruiken!

 

hmbpoeder_bf.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi Fit,

Bedankt voor de bijdrage. Toepassingen in de real world zijn tenslotte belangrijk. Toch zou ik graag meerdere reviews willen zien van dit product. Er zouden namelijk non-responders zijn. Ik ben wel benieuwd hoeveel je doseerde en wanneer. Aanbevolen dosis is 3gram 60 minuten voor training. HMB is een metaboliet van Leucine, het aminozuur in BCAA's maar met een veel krachtigere werking.

Hier is nogmaals de link naar Jacob Wilson die er uitgebreid onderzoek heeft naar verricht. https://www.facebook.com/themuscleprof/photos/a.730681440388599.1073741828.730640917059318/763298267126916/?type=3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb idd 3 gram voor de training gedaan! Is lastig om te weten of mijn vooruitgang door de HMB kwam omdat ik ook andere supplementen had en voeding schema. Maar goed het zou wel kunnen werken maar voor mij niet merkbaar. Verder is het wel fijn dat je 2 maanden met het product kunt doen, gaat lekker lang mee dus voor die prijs is het prima om eens te proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik denk dat met een uurtje sporten per dag je buik niet gaat weggaan. Wat belangrijker is is wat je totaal op een dag verbruikt. Er is een verschil tussen iemand die de hele dag achter een bureau zit en iemand die zware fysieke arbeid verricht. Wat je per dag eet is nog belangrijker.  Een dieet volgen is ook geen sinecure. Velen haken af na een bepaalde tijd. Wat een rol speelt is dat je een voedingspatroon aanhoud dat je met plezier kan volhouden. Wat ik nu al enkele jaren doe is gemakkelijk vol te houden en deed me 15 kilo verliezen op nog geen half jaar en ook mijn buik. Ik vermijd gewoon het eten van brood. Het is te zeggen, ik eet het soms bij gelegenheid nog maar door de week niet. Brood is in essentie niet slecht maar je eet er gemakkelijk teveel van en zodoende krijg je kcalorieen binnen.   Ik start de dag met een behoorlijk bord havermout en sojamelk aangevuld met rozijnen en een banaan. Zeer buikvullend en weinig calorieen.  Om 9 uur eet ik een banaan en drink wat sojamelk aangevuld met proteinen. 's Middags eet ik een slaschotel met verschillende soorten groenten. Ik doe verschillende mengelingen bij elkaar die ik vind in de groentenafdeling. Rode kool, witte kool, rode biet, wortel, radijs, ui, tomaat, sla, zelfs prei. De kunst is om dit lekker te maken. Ik doe daar een vinaigrette onder op basis van olijfolie. Ook gaat er nog een blik van 50 gr tonijn onder. Weerom zeer buikvullend en weinig calorieen. Als toetje nog een banaan en sojamelkshake. Om 3 uur nog een appel met wat sojamelk. 's Avonds eet ik mee wat de pot schaft. Als ik zin heb om iets te snoepen neem ik een stuk chocolade van 86%. Ik garandeer je dat je buik verdwijnt als sneeuw voor de zon.   Als je bang hebt om spiermassa te verliezen is het best om je eiwitten te uppen. Het kost je lichaam meer energie om een gram eiwit om te zetten dan een gram vet of koolhydraten. Bovendien remmen eiwitten je spierafbraak.    
    • Dan komt er wederom een vraag bij mij op;  is het niet de bedoeling van krachttraining dat je de training dusdanig uitvoert dat je microbeschadigingen in de spier krijgt waardoor deze sterker wordt en ook groter? Dit is toch niet mogelijk wanneer je op die wijze traint maar onder onderhoud gaat eten waardoor je spieren dus niet kunnen groeien?  Of bedoel je een andere vorm van krachttraining waarbij je niet over die grens heen gaat van microbeschadiging?  In mijn situatie is er geen sprake van een buikje maar een flinke buik, dus ik zal grondig aan slag moeten gaan. Er zullen ook wel beginners zijn met een klein buikje , dat verdwijnt vast wel met krachttraining maar als je echt een behoorlijke buik hebt, dan kan ik me voorstellen dat krachttraining niet de ideale manier is om dat kwijt te raken. 
    • Nee je begrijpt mij verkeerd, je kan prima afvallen door krachttraining. Het enige wat je hoeft te doen is zorgen dat je onder onderhoud eet. Of je krachttraining of cardio doet maakt voor de rest niets uit staat hier los van. Krachttraining zal alleen helpen om wat gespierder te blijven dan cardio. 
  • Sponsors