Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

HMB Poeder review

Recommended Posts

Bodyenfit HMB poeder

Tijdje geleden HMB poeder van Bodyenfit aageschaft, puur omdat ik benieuwt was na alle dingen die ik had gelezen erover. De prijs was toch niet veel dus vond het het proberen wel eens waard. Wat mij als eerste opviel toen ik de pot openmaakte is dat het nogal op soort meel lijkt. Beetje dik poeder maar heel fijn. Toen ik het door mijn shake deed bleef het naar boven drijven, het mengde slecht maar wanneer je een tijdje goed schut met je shaker merk je er niks meer van, het is ook smaakloos dus wellicht door ander drinken doen kan ook.

Na het een week of 5-6 geprobeerd te hebben ben ik er niet zeker van of het bij mij iets van effect heeft gedaan. Ben natuurlijk iets vooruit gegaan maar dat komt natuurlijk ook door het goede eten dus het is ook zeer lastig om te weten of HMB hier een positief effect in heeft gespeeld.

Of ik dit product nogmaals aan schaf? Nee ik denk het niet voor mij is het effect hiervan misschien zo minimaal of niet dat het niet merkbaar is. Ik hou het liever gewoon simpel bij de whey en een goed voeding schema. Wel ben ik erg tevreden hoelang de inhoud van het potje mee gaat, wanneer je dus toch besluit om dit product te kopen zul je het iedegeval lang kunnen gebruiken!

 

hmbpoeder_bf.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Hoi Fit,

Bedankt voor de bijdrage. Toepassingen in de real world zijn tenslotte belangrijk. Toch zou ik graag meerdere reviews willen zien van dit product. Er zouden namelijk non-responders zijn. Ik ben wel benieuwd hoeveel je doseerde en wanneer. Aanbevolen dosis is 3gram 60 minuten voor training. HMB is een metaboliet van Leucine, het aminozuur in BCAA's maar met een veel krachtigere werking.

Hier is nogmaals de link naar Jacob Wilson die er uitgebreid onderzoek heeft naar verricht. https://www.facebook.com/themuscleprof/photos/a.730681440388599.1073741828.730640917059318/763298267126916/?type=3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb idd 3 gram voor de training gedaan! Is lastig om te weten of mijn vooruitgang door de HMB kwam omdat ik ook andere supplementen had en voeding schema. Maar goed het zou wel kunnen werken maar voor mij niet merkbaar. Verder is het wel fijn dat je 2 maanden met het product kunt doen, gaat lekker lang mee dus voor die prijs is het prima om eens te proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors