Advertentie:

Recommended Posts

Ik heb een aantal foto's toegevoegd waarbij mijn vetpercentage hopelijk duidelijk wordt. Je begint al langzaam abs te zien en in een goede belichting zijn ze al heel goed te zien. 

 

Nu maak ik me zorgen om mijn chest. Ik ben bang dat ik te goede genen heb in mijn borst en dat mijn borst veel groter is geworden dan ik eigenlijk zou willen. Ik richtte op een bepaald doel qua spieren, ik wil meer voetballer gespierd zijn zoals Memphis Depay, Marcos Llorente, etc. dan echt een bodybuilder. Nu kijk ik in de spiegel en is mijn chest gewoon veel groter dan ik had gehoopt. Hij is nog wel wat vettig als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik kan van de onderkant ertegen aan slaan en dan lijkt er nog redelijk wat vet aan te zitten alleen niet meer zoveel als eerst.

 

Nu zijn mijn vragen:

1) adhv mijn foto's denken jullie dat er nog flink wat borst verloren zou gaan in het verdere droogtrainen?

 

2) stel het is niet zo en mijn borst is inderdaad te groot geworden. Zijn er manieren om je borst op een verstandige manier minder gespierd te maken. Ik ben bang als ik volledig stop met trainen dat het er dan heel raar gaat uitzien na een tijdje.

 

Alvast bedankt

20220427_191822.jpg

20220502_120247.jpg

20220502_120722.jpg

20220427_191908.jpg

1651681704672456596677075709202.jpg

Edited by Gdberghuis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Persoonlijk zou ik me niet zoveel zorgen maken man, niet over je chest, schouders, traps of vet percentage.

Gewoon goed op je voeding letten en gewoon lekker trainen.

Laat Mephis of die andere voetballers lekker achterwege en probeer jezelf zo goed mogenlijk te maken. 

Die foto's van die jongens worden ook altijd in de beste omstandigheden genomen. En hun fysiek is uiteraard niet onmogelijk maar elk lichaam is anders dus staar jezelf  niet blind (ook een voetballer 🙈 ) op andere.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja opzich heb je wel een punt ben er te veel mee bezig. Alleen het is wel belangrijk om goed naar je lichaam te kijken en dat alles wel proportioneel groeit. Ik zie zoveel mensen met enorme armen, borst en dan dunne benen of met enorme armen en hele lage schouders. Ik streef gewoon naar een bepaald doel en ik wil er wel 'normaal' uitzien. Een grote chest heb ik nooit mooi gevonden vooral niet bij mijn lengte, ik ben 173cm. Zac efron is net zo groot als mij en heeft een goede chest alleen de rest van zijn lichaam is zo gespierd wat ik niet heb dat het wel staat. Ik wil niet straks in een situatie komen waarbij mijn chest te groot is en ik dus verplicht ben om de rest groter te maken. Ik ga het zien en heb echt nog wel flink wat vet dus misschien gaat er nog genoeg af. 

 

Mijn borst voelt in ieder geval niet voor 100% spier en vooral kwabbig als ik hem niet aanspan. Weet niet of mensen die volledig droog zijn of droger zijn dan ik dat ook nog steeds hebben?

 

Bedankt voor het reageren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • En de nachten ook😴 haha Gefeliciteerd man!  
    • Wat scato al zegt probeer te kijken naar een upper lower split 4x per week. Verder is 4 oefeningen met elk 4 setjes teveel voor 1 spiergroep. Meer dan 12 setjes per workout is volgens diverse studies (zeker voor natty's) teveel en wordt ook wel junkvolume genoemd. Even een kanttekening: 4 oefeningen voor rug en benen is prima omdat dit een spiergroep is die uit meerdere spieren bestaat (kuiten,hamstring,quads bijvoorbeeld). Ik doel echt op 4 oefeningen voor bijvoorbeeld de borst is overkill en als je 16 setjes voor borst kan doen vraag ik me toch echt af met wat voor intensiteit je traint.   Kort voorbeeld schema voor upper/lower split   Upper 1: Pulls ups 1 rep van failure af bench press 6-10 reps Bent over rows 6-10 reps Machine chest press 10-15 reps Dumbell side raises 15-20 reps Tricep oefening   Upper 2 Incline bench press 10-15 V bar lat pulldown 12-15 Seated cable rows 12-15 Cable flyes 15-20 Cable side raises paused 15-20 Tricep oefening    Lower 1 Squats 6-8 Leg press 10-15 Lying leg curls 12-15 Calves oefening Glutes oefening Bicep oefening   Lower 2 Romanian deadlifts 6-10 Hack squats 12-15 Seated leg curls 12-15 Leg extensions 15-20 Kuit oefening Bicep oefening          
    • Hetzelfde voor mij! Net vader geworden dus de dagen zijn zwaar 🤣
  • Sponsors