Advertentie:

Recommended Posts

Ik heb een aantal foto's toegevoegd waarbij mijn vetpercentage hopelijk duidelijk wordt. Je begint al langzaam abs te zien en in een goede belichting zijn ze al heel goed te zien. 

Nu maak ik me zorgen om mijn chest. Ik ben bang dat ik te goede genen heb in mijn borst en dat mijn borst veel groter is geworden dan ik eigenlijk zou willen. Ik richtte op een bepaald doel qua spieren, ik wil meer voetballer gespierd zijn zoals Memphis Depay, Marcos Llorente, etc. dan echt een bodybuilder. Nu kijk ik in de spiegel en is mijn chest gewoon veel groter dan ik had gehoopt. Hij is nog wel wat vettig als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ik kan van de onderkant ertegen aan slaan en dan lijkt er nog redelijk wat vet aan te zitten alleen niet meer zoveel als eerst.

Nu zijn mijn vragen:

1) adhv mijn foto's denken jullie dat er nog flink wat borst verloren zou gaan in het verdere droogtrainen?

2) stel het is niet zo en mijn borst is inderdaad te groot geworden. Zijn er manieren om je borst op een verstandige manier minder gespierd te maken. Ik ben bang als ik volledig stop met trainen dat het er dan heel raar gaat uitzien na een tijdje.

Alvast bedankt

20220427_191822.jpg

20220502_120247.jpg

20220502_120722.jpg

20220427_191908.jpg

1651681704672456596677075709202.jpg

Edited by Gdberghuis

Advertentie:

Persoonlijk zou ik me niet zoveel zorgen maken man, niet over je chest, schouders, traps of vet percentage.

Gewoon goed op je voeding letten en gewoon lekker trainen.

Laat Mephis of die andere voetballers lekker achterwege en probeer jezelf zo goed mogenlijk te maken. 

Die foto's van die jongens worden ook altijd in de beste omstandigheden genomen. En hun fysiek is uiteraard niet onmogelijk maar elk lichaam is anders dus staar jezelf  niet blind (ook een voetballer 🙈 ) op andere.

• Like 1

Ja opzich heb je wel een punt ben er te veel mee bezig. Alleen het is wel belangrijk om goed naar je lichaam te kijken en dat alles wel proportioneel groeit. Ik zie zoveel mensen met enorme armen, borst en dan dunne benen of met enorme armen en hele lage schouders. Ik streef gewoon naar een bepaald doel en ik wil er wel 'normaal' uitzien. Een grote chest heb ik nooit mooi gevonden vooral niet bij mijn lengte, ik ben 173cm. Zac efron is net zo groot als mij en heeft een goede chest alleen de rest van zijn lichaam is zo gespierd wat ik niet heb dat het wel staat. Ik wil niet straks in een situatie komen waarbij mijn chest te groot is en ik dus verplicht ben om de rest groter te maken. Ik ga het zien en heb echt nog wel flink wat vet dus misschien gaat er nog genoeg af. 

Mijn borst voelt in ieder geval niet voor 100% spier en vooral kwabbig als ik hem niet aanspan. Weet niet of mensen die volledig droog zijn of droger zijn dan ik dat ook nog steeds hebben?

Bedankt voor het reageren