Advertentie:

Aleksius

Fotoshoot ready + SARMs?

Recommended Posts

Beste leden!

Over 8 weken heb ik een fotoshoot gepland staan. Uiteraard wil ik er op deze shoot zo 'goed' mogelijk uitzien. Mijn definitie van 'goed' voor deze shoot is 'zo droog/vol/groot/fit als mogelijk'.

Korte introductie:
Ik ben 30 en train de afgelopen vijf jaar consistent 4/5x per week. Sinds twee jaar ben ik Crossfit & Weightlifting workouts gaan implementeren. 

Huidige situatie:
Toen ik 8 weken geleden geleden begon met 'cutten' voor de shoot woog ik 106kg. Op dit moment weeg ik 97,5kg. Als ik mijn excelsheet moet geloven zou ik ten tijde van de shoot rond de 90kg ish moeten zijn. Ik volg op dit moment een 5 daagse split. Focus ligt op bovenlichaam (lees: benen zijn als boomstammen en komen niet op de foto). Uiteraard eet ik hierbij gevarieerd en houd ik me aan de voorgeschreven kcal-behoefte. 

Doel:
Om zo droog/groot/vol/fit mogelijk op de foto te staan.

Hulpvraag:
Zou S4 (GTx-007; Andarine) dit proces kunnen bevorderen? Uiteraard zijn andere tips ook welkom. Nooit eerder heb ik iets van AAS gebruikt.

------
Ik heb me  ingelezen in de verschillende soorten SARMs. Vooral op YouTube heb ik naar 'Coach Greg' & 'Derek van More plates' gekeken/gelezen.
Toch ben ik benieuwd naar jullie ervaringen/tips en adviezen. 

Thanks voor jullie hulp!

Advertentie:

Ik heb zelf nooit S4 gebruikt (wel van plan dit jaar) maar van wat ik heb gezien en gelezen in logs/foto's/progressie etc is S4 hiervoor heel erg geschikt. Je dat laatste zetje te geven in je cut voor die droge harde look. 

@Shorty kan je veel vertellen over sarms/aas. Hij heeft ook een side topic hier op het forum gemaakt met meer info over S4 (kan je wellicht opzoeken). Greg persoonlijk niet zo'n fan van op sarms gebied maar derrek heeft er een goede uitgebreide informatieve video over die je waarschijnlijk al hebt gezien. Succes met de laatste weken en je shoot. Mocht je de resultaten willen delen altijd welkom 

• Like 1

S4 kan inderdaad een perfecte uitkomst zijn hier, mits je dat goed en verstandig aanpakt :)

Heb je berichtje gezien en je hebt al iets terug!