Advertentie:

Justin

advies nodig voor Anabool/Steroids gebruik

Recommended Posts

Goede dag 

Ik heb een vraag:

Ik sport al jaren en soms met een beetje resultaat en soms gewoon echt niet,
Ik let enorm goed op mijn voeding, op maat gemaakt, en training op maat gemaakt, maar ik merk geen resultaat,

Inmiddels ben ik 37jr sport 4/5x in de week zware workout tot zwetends toe, maar weinig tot geen resultaat, Onlangs heb ik een kuurtje genomen in Pilvorm Winstrol & Dianabol 3x per dag voor een maaltijd. hiermee ging het erg goed en ik boekte resultaat, Kuurtje was klaar, en ik had nog steeds een schema, maar geen kuurtje meer. en ik merkte dat ik geen resultaat meer boekte.

Nu vroeg ik me af:
wat kan ik het beste gebruiken om:

1. Mijn buikje weg te krijgen?
2. meer massa te krijgen maar toch wel weer strak te worden?

Heeft iemand een tip/advies?

Ik weet er echt 0,0 over en snap er weinig van, want ieder verteld weer wat anders,

hoor het graag wie mij kan helpen.

mvg. Justin

Edited by Justin

Advertentie:

om puur te reageren op je 2 vragen:

1. Mijn buikje weg te krijgen?

dit heeft ten alle tijden te maken met het hanteren van een calorie tekort, dus minder calorieën tot je nemen dat je lichaam verbruikt. een extra tekort kan je ook creëren door bijvoorbeeld cardio te doen. maar zo lang je onder je dagelijkse behoefte uitkomt zou je vet moeten gaan verbranden. mocht je dagelijkse behoefte bijv. 2500kcal zijn en je eet er 2300, zou het kunnen dat je op gegeven moment stopt met afvallen, dan zou je weer 200kcal lager kunnen gaan eten dus op 2100 om weer verder te gaan.

2. meer massa te krijgen maar toch wel weer strak te worden?

Ik heb geen idee hoe lang je al echt goed traint, in het begin van je trainingsjaren zou je kunnen nog profiteren van je beginner gains. Vaak lukt het dan met een goed dieet ook nog om vet te verbranden en spieren op te bouwen. Mocht je daar al voorbij zijn zou ik persoonlijk eerst zorgen dat je op een acceptabel (laag) vetpercentage zit, dan kan je daarna een (lean) bulk gaan doen om zo veel mogelijk kwalitatieve massa te bouwen zonder al te veel vet aan te komen!.

En wat betreft kuren zou ik misschien nog even wachten tot je het trainen en dieet echt volledig onder de knie hebt, ik denk dat je daar echt nog meer dan genoeg progressie uit kan halen.

Een oral only kuur zoals je hebt gedaan zou ik nooit doen, schadelijk voor je ingewanden + onderdrukt je eigen testosteron. en je verliest wss bijna alles als je weer stopt. Mocht je een oral nemen doe dat dan altijd in combinatie met een test basis. 

Trainen en eten is de basis. AAS helpen maar doen geen wonderen als je basis niet top is. 

• Like 1

Een buik krijg je alleen weg door een laag vetpercentage (Dieeten dus) en niks, maar dan ook niks anders.

Een StrongMan heeft meer Abs dan wij spieren in ons hele lichaam, maar je ziet ze niet door hun Vet%.

Wat betreft AAS, heb je wel je bloed laten checken ivm je leverwaardes?
2x een oral (afgebroken door de lever) en en een extra klap op je HDL/LDL is best wel iets voor je lichaam. Dit kan zelfs van invloud zijn op je spiermassa; Je test is naar de Kl@t3, dus zodra je stopt verlies je spiermassa, dus ook geen winst als je gestopt bent met kuren. Er is een kans dat je minder Testosteron hebs dan je oma, en dus evenveel spiergroei.

Zoals allemaal gezegd hierboven:

Zomaar een kuur beginnen (zeker in pilvorm alleen) is pure stommiteit. 

Sorry, ik heb geen filter xD

Het is gewoon echt dom geweest, maar dat is nu te laat. Ook van die "gains" die je had, is nu niets meer over, en anders ga je het nog verliezen. Dat is de realiteit. :(

Het goede advies is al gegeven:

Kcal omlaag, dan zal je zien dat je afvalt in vetpercentage. Die fase kan best een half jaar duren, bij mij duurt cutten ook lang. Dat is nou eenmaal hoe mijn lichaam werkt.

Een harde workout tot zwetends toe, dat zegt ons ook eigenlijk niets. Het zegt jouzelf ook niets. Het zegt je pas iets als je letterlijk teveel pijn in je armen, borst of whatever hebt om je om te kleden bij de gym. Of dat je de leuning van de trap NODIG hebt om uberhaupt beneden te komen na legday. DAN heb je hard getraind.

Maar terugkomend op het buikje wegtrainen:

Kcal omlaag met 300, dan een week dat aantal kcal eten. (Niet teveel in koolhydraten droppen, daar wordt je loom en moe van. Op koolhydraten draaien je spieren EN hersenen!)

Dan na die week pas weer op de weegschaal... ben je iets kwijt? Dan is 300kcal zat. Niks kwijt? Dan nog iets minder eten. Dan drop je nog eens 150 kcal zeg maar.

Etc. Etc. :)

En nogmaals; anabolica verbranden GEEN vet. Daar zijn ze gewoonweg niet voor! ;)

Wat mij hielp (helpt) is boksen met gewichten, afwisselen met 1kg en 2 kg. Rondjes van 2 min... maximale verbranding (bij mij tenminste). En mooi strak ook...

Tabs nooit gebruiken das je geld weggooien en je lever overuren laten draaien. Snap ook niet dat mannen dit gebruiken maar dat terzijde. 
Als je toch wil kuren doe het dan goed! Maar zoals je beschrijft je hebt er 0,0 verstand van maar wel steroïden gebruiken das echt verstand van 0,0 heel jammer dat mensen deze fout maken. 
buikje (buikvet) wegtrainen gaat niet, je zal je calorieën moeten aanpassen om strak te worden. Hoe minder vet rondom je lichaam hoe beter je spieren zichtbaar worden. 

Edited by Bolo