Advertentie:



Sign in to follow this  
Fit

Perfection Bar review

Recommended Posts

Perfection bar review (bodyenfit)

Link naar product

Ik heb een aantal dagen geleden de whey perfection bars van bodyenfit binnen gekregen. Wat mij als eerste op viel was dat de repen handig verpakt waren in een kleine hersluitbare doos. Ik heb de repen (Chocolate sensation smaak) direct in de koelkast gezet. Mij leek het namelijk het lekkerst om de repen koud te eten.

De prijs van dit product is 14,90 voor 12 repen. Net wat meer dan een euro per reep. Deze prijs vind ik goed te doen want op sommige momenten wanneer je makkelijk eiwitten binnen wilt krijgen is z'n reep zeker makkelijk.

De smaak is ook wel lekker te noemen eigenlijk, de buitenkant is van chocolade en de binnenkant natuurlijk whey of iets dergelijks. Enige nadeel is dat wanneer je een grote hap neemt uit haast het daarna moeilijk te kauwen is :D

De repen zijn ook stevig en kruimelen niet, dus het word geen zooi als je zit te eten omdat die binnenkant uit elkaar zou vallen of iets dergelijks.

Conclusie:

Makkelijk product om snel eiwitten binnen te krijgen, smaak is goed en de prijs is ook redelijk. Ook is er via de website van bodyenfit een lab test beschikbaar van dit product!

Perfection-Bar-Display_4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik gebruik hem zelf ook voor de snelle momenten. Super lekkere en makkelijke reep met goede voedingswaarden. Perfect voor drukke dagen of snelle momenten (lees: school haha)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reepjes nooit in een koelkast bewaren, breken je tanden wanneer je wil afhappen. Maar ja, ook weer niet in de volle zon anders heb je proteine Nutella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onze koelkast staat waarschijnlijk paar graden hoger dan jullie want bij mij blijven ze goed te eten haha :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reepjes nooit in een koelkast bewaren, breken je tanden wanneer je wil afhappen. Maar ja, ook weer niet in de volle zon anders heb je proteine Nutella.

Er zijn genoeg mensen die de Quest Bars in de magnetron doen, dat lijkt mij ook niet lekker haha :P Ik wissel vaak af met de Smart Bars, die vind ik met de perfection Bars echt heel goed te doen. Vullen goed, god van smaak en prima eiwitbronnen. Deze bewaar ik wel in een keukenkastje inderdaad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben eigenlijk benieuwt naar de smaak cocos :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Ik zou ze altijd los erbij pakken, met compound oefeningen pak je ze altijd maar een minimaal percentage mee.    Succes! 
    • Inderdaad, ik heb vraagtekens, maar meer omdat ik het zelf nog niet geprobeerd heb. Verder heb ik wel de studies gezien die aangeven dat het wel werkt! De vraag is, hoelang moet je zoiets doen, hoever moet het afgekneld zijn, hoeveel procent load van het 1RM trainden die mensen op etc.   Dat zijn factoren die erg meespelen. Maar hey, als het werkt, ga ik het proberen.    Iemand ervaring hiermee inderdaad?
    • Is hier nog wel eens dieper op in gegaan? Ik kom het onderwerp zelden tegen. 
        Net een BFR training gehad op biceps en triceps. 

      Ik weet dat het veilig is, maar ik vond het toch even heel eng... De aderen in mijn biceps werden dermate groter en zichtbaar dat ik de elastieken uit angst heb af gedaan. 

      Ik heb 3 goede sets van 15 herhalingen op m’n biceps gedaan (barbell curl) en 3 goede sets van 25 herhalingen op triceps (cable pushdown). 

      Ik denk dat ik deze vorm van training pas serieus aandurf als ik een echte set bands met drukmeter heb aangeschaft. Om die uitgave te rechtvaardigen wil ik mij wel eerst even goed inlezen over de positieve effecten van deze vorm van trainen. Wellicht dat hier iemand wat over kan vertellen? 

      Mijn persoonlijke ervaring tijdens de beperkte trainingsduur onder BFR is wel positief. Je merkt inderdaad dat je training zwaarder voelt. Als de pomp komt is de pijn bijna ondraaglijk. Let wel: ik kan tegen deze pijn, ik presteer goed onder pijn, maar het voelde ietwat gevaarlijk en daarom ben ik gestopt en zonder elastieken verder gaan trainen. De elastieken zaten duidelijk te strak, want de armen begonnen instant gruwelijk koud aan te voelen. Elastieken iets losser gedaan en toen was het hele effect juist weg.... dus te strak vs te los.

      Ben benieuwd hoe de armen er morgen bij staan    @Shorty heeft ook zijn vraagtekens bij de effectiviteit van de training. Ik kan meerdere bronnen opzoeken die dan beiden het tegenovergestelde ‘aantonen’....   Lastig onderwerp? Mensen met praktijkervaring? 
  • Sponsors