Advertentie:

Sign in to follow this  
Fit

Perfection Bar review

Recommended Posts

Perfection bar review (bodyenfit)

Link naar product

Ik heb een aantal dagen geleden de whey perfection bars van bodyenfit binnen gekregen. Wat mij als eerste op viel was dat de repen handig verpakt waren in een kleine hersluitbare doos. Ik heb de repen (Chocolate sensation smaak) direct in de koelkast gezet. Mij leek het namelijk het lekkerst om de repen koud te eten.

De prijs van dit product is 14,90 voor 12 repen. Net wat meer dan een euro per reep. Deze prijs vind ik goed te doen want op sommige momenten wanneer je makkelijk eiwitten binnen wilt krijgen is z'n reep zeker makkelijk.

De smaak is ook wel lekker te noemen eigenlijk, de buitenkant is van chocolade en de binnenkant natuurlijk whey of iets dergelijks. Enige nadeel is dat wanneer je een grote hap neemt uit haast het daarna moeilijk te kauwen is :D

De repen zijn ook stevig en kruimelen niet, dus het word geen zooi als je zit te eten omdat die binnenkant uit elkaar zou vallen of iets dergelijks.

Conclusie:

Makkelijk product om snel eiwitten binnen te krijgen, smaak is goed en de prijs is ook redelijk. Ook is er via de website van bodyenfit een lab test beschikbaar van dit product!

Perfection-Bar-Display_4.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Ik gebruik hem zelf ook voor de snelle momenten. Super lekkere en makkelijke reep met goede voedingswaarden. Perfect voor drukke dagen of snelle momenten (lees: school haha)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reepjes nooit in een koelkast bewaren, breken je tanden wanneer je wil afhappen. Maar ja, ook weer niet in de volle zon anders heb je proteine Nutella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onze koelkast staat waarschijnlijk paar graden hoger dan jullie want bij mij blijven ze goed te eten haha :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reepjes nooit in een koelkast bewaren, breken je tanden wanneer je wil afhappen. Maar ja, ook weer niet in de volle zon anders heb je proteine Nutella.

Er zijn genoeg mensen die de Quest Bars in de magnetron doen, dat lijkt mij ook niet lekker haha :P Ik wissel vaak af met de Smart Bars, die vind ik met de perfection Bars echt heel goed te doen. Vullen goed, god van smaak en prima eiwitbronnen. Deze bewaar ik wel in een keukenkastje inderdaad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben eigenlijk benieuwt naar de smaak cocos :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Berichten

    • Hoe “gevaarlijk” het ook klinkt, want je hebt best wat skinny fat, ik zou volgas gaan bulken. Nu afvallen rondom de middel, betekent dat je eerst elders wat kwijt raakt. En je wilt spiermassa opbouwen, dus dat gaat niet samen.  Ik ben met ongeveer zo’n fysiek ook gaan bulken. 
        Resultaat is uiteraard niet naturel, maar ben in 2020 begonnen met trainen en stond er in juni 2020 ongeveer bij als jij. 
        en dit is nu:     Je kunt de deze bijlage pas zien als je bent ingelogd.
    • Maar hoe sta je er nu bij dan qua fysiek?   Neem aan dat de laatste foto niet recent is ivm ontbreken tattoo’s?   Heb je je onderhoud al eens uitgerekend? 1800 kcal is niks idd. Ik denk dat je of ergens een rekenfoutje maakt, of ergens “stiekem” wat calorieën meer binnen krijgt. 
      ik zou uithongeren op 1800 kcal. 
         
    • Je bent precies daar waar ik anderhalf jaar geleden ben begonnen. Zelfde lengte en gewicht destijds. 
        Wat mij geholpen heeft is om vooral te doen waar je op dat moment zin in hebt. Voorheen volgde ik een strikt schema (5x5 stronglifts) en hoewel het een goed schema is voor overall massa, vond ik er geen moer aan. Ik ben destijds na 6 maanden volledig gestopt. 
        Nu train ik sinds begin 2020 zo’n 5 a 6 dagen in de week. Elke spiergroep pak ik 2 keer aan, soms 3 keer. Ook hier geldt: net waar ik zin in heb. 
        Het meest belangrijke om te groeien is dat jij de spier voldoende stimulatie geeft om te groeien. Doe je dit naturel, dan breek je de spier af en bouwt zichzelf opnieuw op. Doe je dit niet-naturel, dan heb je ook profijt van “onder pomp” trainen. Dus zoveel mogelijk bloed in de spieren en tijdens de pomp veel volume maken met sets en reps. Je kunt natuurlijk ook een combinatie van beiden doen, zo doe ik dat ook.    Ik volg dus geen strikt schema. Voor borst doe ik de ene keer 10 sets van 20  op de chest press machine en de andere keer ga ik flat of incline benchen, opgevolgd met cable fly’s, etc. You name it. Als je die borst maar genoeg op z’n flikker geeft. Meestal eindig ik met dips. Als je de borst goed hard getraind hebt, moet je nauwelijks nog een dip kunnen doen.    2 keer trainen is wel weinig. Kun je dit echt niet oprekken naar 3 keer? Hoeveel massa wil je pakken? Waar liggen je sterke punten en wat zijn je mindere punten?    Ik had je DM trouwens beantwoord dus spreken elkaar ook wel op app
          Trouwens, blijf je bij 2 keer pw trainen dan zijn de compound oefeningen wel jouw beste vriend. Je pakt in 1 oefening meerdere spiergroepen. Anders ben je 5 uur bezig per training  
  • Sponsors