Advertentie:

AASjemenou

Waarom zijn SARMS zo populair op dit forum?

Recommended Posts

Ik vraag me nu al een tijdje af waarom SARMS hier zo populair zijn ? Ik heb een hoop studies gezien over ze maar begrijp nogsteeds niet waarom iedereen ze wilt gebruiken? Ik zie ook telkens weer feiten verschijnen over dat ze onder gedoseerd verkocht worden en vaak niets of heel weinig bevatten.

Had het fijn gevonden als iemand me wat meer over dit topic zou kunnen bijpraten. 

mvg, Jay

Advertentie:

6 uur geleden zei AASjemenou:

Ik vraag me nu al een tijdje af waarom SARMS hier zo populair zijn ? Ik heb een hoop studies gezien over ze maar begrijp nogsteeds niet waarom iedereen ze wilt gebruiken? Ik zie ook telkens weer feiten verschijnen over dat ze onder gedoseerd verkocht worden en vaak niets of heel weinig bevatten.

Had het fijn gevonden als iemand me wat meer over dit topic zou kunnen bijpraten. 

mvg, Jay

Ik denk dat het voornamelijk het gebruiksgemak is vergeleken met AAS. En er zijn behoorlijk goede resultaten op te behalen. 

Hey man,

Ze zijn simpelweg zo populair omdat ze (bewezen) VEEL minder (zeg maar praktisch geen) nare bijwerkingen met zich meenemen en mensen TOCH een dikke edge geven op anderen.

Kracht, uithoudingsvermogen, en zeker weten spiermassa kan daaruit gewonnen worden. En niet zo'n beetje ook. Ik heb mensen echt

KILO'S zien gainen. :)

Je weet het als je het eens probeert en het ook echt daadwerkelijk SARMs zijn, maar je hebt gelijk... het wordt veel gefaked. Dus zoek je bron goed uit. EN de nakuur! 

Die studies die gericht zijn op resultaten moet je vaak ook met een korrel zout nemen. Gros van die proefpersonen zijn beginners dan wel mensen die zo af en toe sporten. Ik zoek veel liever naar uitgebreide logs (liefst met bloedonderzoeken) etc op het internet. Dit geeft mij een veel beter beeld en heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken. 

Nooit spijt gehad van de keuze en kijkend naar bloedonderzoeken mijn lichaam ook niet. De vele positieve opmerkingen van mensen om mij heen, mijn eigen resultaten zowel binnen als buiten de gym laten mij zien dat ze echt wel goede resultaten geven. 

19 uur geleden zei Traveller040:

Die studies die gericht zijn op resultaten moet je vaak ook met een korrel zout nemen. Gros van die proefpersonen zijn beginners dan wel mensen die zo af en toe sporten. Ik zoek veel liever naar uitgebreide logs (liefst met bloedonderzoeken) etc op het internet. Dit geeft mij een veel beter beeld en heeft mij uiteindelijk over de streep getrokken. 

Nooit spijt gehad van de keuze en kijkend naar bloedonderzoeken mijn lichaam ook niet. De vele positieve opmerkingen van mensen om mij heen, mijn eigen resultaten zowel binnen als buiten de gym laten mij zien dat ze echt wel goede resultaten geven. 

100% waar.
Super uitgelegd. je hebt maar 1 lichaam, dus ben er voorzichtig mee :)

Op 3-7-2022 at 19:35 zei Traveller040:

Ja helemaal mee eens. Ik had exact het zelfde. Zocht ervaringen maar allemaal

maar halve info. Mensen die idd zoals je zegt af en toe trainen, niks bijhouden kwa voeding en training, of naast de sarms ook aan de aas zaten. Kan je precies niks mee. Heb zelf daarom 2 zeer uitgebreide logs gemaakt op dit forum van dag 1 tot aan de laaste chlomifeen nakuur pil. Ook bloedtesten erbij, completer kan t eigenlijk niet. 

gr Sander

• Like 1

De resultaten vindt ik ook zeker goed na 2 kuren in een klein jaar 7.5 kg spieren erbij

en tijdens het trainen een energie heb het idee dat je veel langer kan doorgaan voordat je spieren echt op zijn.

bijwerkingen niet gehad, ik moet elke 3 maanden bloed en urine laten testen dit was ook gewoon goed.

nu aan een nakuur dat hoort er ook bij.

daarna even niks om en dan nog eentje dan

• Like 1
  • Upvote 1

16 uur geleden zei Jeroen:

De resultaten vindt ik ook zeker goed na 2 kuren in een klein jaar 7.5 kg spieren erbij

en tijdens het trainen een energie heb het idee dat je veel langer kan doorgaan voordat je spieren echt op zijn.

bijwerkingen niet gehad, ik moet elke 3 maanden bloed en urine laten testen dit was ook gewoon goed.

nu aan een nakuur dat hoort er ook bij.

daarna even niks om en dan nog eentje dan

Precies mijn ervaring dit ja

Jij snapt hem :D:D geniaal die show 

Edited by Jeroen

Op 10/07/2022 at 18:23 zei Sportfanatic216:

@everyone tijdens het kuren met een sarm verhogen jullie dan het aantal werksets/reps of houden jullie dit ongeveer hetzelfde? Just curious 😄

Ja dat doen we, je kunt meer doen en WIL ook meer doen. Dus waarom niet? 
Altijd tot het gaatje gaan :D