Advertentie:

Peter Wouters

Suikers vs vet

Recommended Posts

Een interessante documentaire waarin een identieke tweeling wordt onderworpen aan ofwel een koolhydraatrijk dieet(KD) ofwel een vetrijk dieet(VD). Het resultaat is verassend. De insulinerespons verbeterd in KD en verslechterd in VD. Deze laatste verliest daarbij nog 2kg spiermassa en 1,5kg vet. en dit in 1 maand.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Advertentie:

Cool! Nice! Die noteer ik even voor later vandaag.

Ken je de film ook "The Sugar movie"? Deze is ook indrukwekkend, hij staat ook wel op Popcorn Time of via torrent te downlaoden.

bewerkt door topeiko

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee die ken ik nog niet. Heb net de trailer eens bekeken en het lijkt iets soortgelijks.

Ja, klopt inderdaad. Komt redelijk overeen denk ik. Daarbij heb je nog wel een paar, zoals Food Inc etc etc

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• SARM - Ligandrol - LGD-4033.

Beste dames en heren,

Ik zal hieronder nu wat informatie geven over de SARM Ligandrol (wetenschappelijke benaming LGD-4033).
      Veel mensen vragen zich af waar het zoal voor gebruikt kan worden en wat de effecten zijn.

Dosering - 1 keer per dag.
      Mannen: 10mg bij het ontbijt bijvoorbeeld.
      Vrouwen: 5mg per dag, ook bij het ontbijt gewoon.

Effecten:
      - Zorgt voor extra stikstofretentie. (betere pomp en meer kracht)
      - Ook zeer geschikt voor een hercompositie! (vetpercentage omlaag en spiermassa opbouwen)
      - Flinke toename van kracht en spiermassa.
      - Beste SARM om mee te bulken.
      - PERFECTE combinatie met S4 (Andarine)!
      - Erg bruikbaar om droge spiermassa mee te bouwen!
      - Maakt het lichaam efficiënter in het gebruiken van eiwitten, koolhydraten en goede vetten.
      - NIET levertoxisch, zoals Prohormonen en Orale steroïden.

Maximale kuurlengte:
      12 weken is perfect. Daarna neemt de effectiviteit af en dan doet men een nakuur. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur beginnen zou, is deze weer maximaal effectief. Dit kan dezelfde SARM overnieuw zijn, of een totaal andere.

Testosteron onderdrukking:
      Tussen de 1 en 20 procent. Hiervoor is een mini-nakuur met Clomifeen altijd aangeraden.
      Is dat verplicht? Nee, ik ben niemand's papa, maar voorkomen is beter dan genezen...
      Clomifeen heeft mijn eigen natuurlijke testosteron productie zelfs blijvend verhoogd!
    • SARM - Ostarine - MK-2866.

Beste dames en heren,

Ik zal hieronder nu wat informatie geven over de SARM Ostarine (wetenschappelijke benaming MK-2866).
      Veel mensen vragen zich af waar het zoal voor gebruikt kan worden en wat de effecten zijn.

Dosering - 1 keer per dag.
      Mannen: 25mg bij het ontbijt bijvoorbeeld.
      Vrouwen: start de eerste twee weken op 12,5mg per dag en als ze daarvan niets negatiefs ondervindt, kan de dosis naar 25mg verhoogd worden.

Effecten:
      - Zorgt voor extra stikstofretentie. (betere pomp en meer kracht)
      - Helpt met pijnlijke gewrichten.
      - Zorgt voor sterkere botten, pezen en spieren.
      - Voorkomt verliezen van spiermassa en kracht tijdens het cutten.
      - Erg bruikbaar om droge spiermassa mee te bouwen!
      - Maakt het lichaam efficiënter in het gebruiken van eiwitten, koolhydraten en goede vetten.
      - Verhoogt ook het cardio-uithoudingsvermogen wat tijdens sessies op de fiets of loopband.
      - NIET levertoxisch, zoals Prohormonen en Orale steroïden.

Maximale kuurlengte:          
      12 weken is perfect. Daarna neemt de effectiviteit af en dan doet men een nakuur. Dan neem je 3 tot 4 weken niets, zo went het lichaam weer aan ''naturel'' zijn en als je dan weer met een nieuwe kuur beginnen zou, is deze weer maximaal effectief. Dit kan dezelfde SARM overnieuw zijn, of een totaal andere.

Testosteron onderdrukking:
      Tussen de 1 en 20 procent. Hiervoor is een mini-nakuur met Clomifeen altijd aangeraden.
      Is dat verplicht? Nee, ik ben niemand's papa, maar voorkomen is beter dan genezen...
      Clomifeen heeft mijn eigen natuurlijke testosteron productie zelfs blijvend verhoogd!

Vragen mogen jullie altijd roepen!  
  • Sponsors