Advertentie:

franske71

Rad+Lgd

Recommended Posts

Volgende week rond ik mijn kuur Rad en Lgd af.

Vooral veel gewonnen aan kracht.

Tijdens de nakuur wil ik zoeken naar een nieuwe combi.

Wellicht MK667, maar welke combi zou daar het beste bij passen?

Eventuele andere tips mogen ook via pb

Advertentie:

Ik vind rad en lgd een goede combi, als dat goed werkt zou ik deze gewoon nog eens doen na de nakuur en maand niks daarna.

hoeveel spiermassa heb je er bij gekregen tijdens de kuur ?

Ben ook benieuwd naar je ervaring. Kan je hier uitgebreider op in gaan? Ik heb ze beide als solo gedaan maar zit nu ook te kijken om ze te combineren dus benieuwd naar alle ervaringen

Ik train nu als zo'n 10jaar 4 dagen per week volgens Wendler 5/3/1 Is wat meer powerlift gerichte training.

Hoeveel kg er bij gekomen is, is wat lastig te voorspellen. Ik heb ook nogal een powerlift figuur zullen we maar zeggen.

Maar na een frozen shoulder periode zit ik nu weer op 110 bankdrukken, 170 DL en 150 squat en ik voel dat daar nog veel ruimte zit om te groeien, de oefeningen kosten me weinig moeite in tegen stelling tot 2 jaar geleden

MK677 is geen SARM die je spiermassa brengt etc.

Het zorgt voor een toename in GH. Groeihormoon. Maar dat betekent niet dat je GROEIT. Dat is echt een misvatting voor heel veel mensen. Groeihormoon zorgt alleen voor groei zolang je groeiplaten niet vast gezet zijn, en dat zijn ze bij ons allemaal al haha. :P als je je Groeihormoon wilt boosten, is een dagelijkse HGH injectie 100% een betere keus. 

Welke combinatie goed is voor je, hangt af van je doel :)

Is het kracht? Dan is zeker S4 een goede optie! Erg sterk op kracht. 

Is het massa? Dan is LGD-4033 of RAD-140 je beste keus. Die zijn de beste als het gaat om massa, over het algemeen dan!

Groeten!