Advertentie:

Peter-1721

Voorstellen Peter

Recommended Posts

Goedemorgen! 
ik ben Peter, 34 jaar

 

in het verleden veel verschillende sporten gedaan, boksen kracht training. 
 

de laatste jaren niet zo actief geweest en daarbij teveel kilo’s aangekomen. 
 

na de laatste corona lockdown weer gestart met kracht training, 

 

Vooral heel veel gelezen,  en nu maar eens tijd om te kijken of ik hier wat gerichtere info kan vinden☺️
 

momenteel doe ik een upper lower split, welke ik 3-4 keer per week uitvoer. 
 

 

Sinds Januari heb ik mijn kcal inname terug gebracht tot +- 2000 kcal per dag, en daarmee ongeveer 18 kilo gewicht verloren. 
Momenteel voelt het gewicht verlies erg langzaam. 
 

zou het helpen om 4 weken de kcal inname te verhogen? 
 

alvast bedankt voor het “eventueel” lezen. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Advertentie:

Welkom Peter,

 

hier genoeg ervaringsdeskundigen betreffende calorie inname. Echter het calorie tellen laat ik wat aan mij voorbij gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Peter!

 

Ik zat een tijd op 1700 Kc en stoptte met afvallen (voelde me K)

Ben naar 1800 Kc gegaan en BAM, Kilo kwijt, riem strakker, etc! (en kracht is gebleven/gegroeid).

 

Maar om eerlijk te zijn is, als je traint op volume/kracht, dan is wegen niet echt meer relevant.

Houdt je gewicht bij, maar ga meten op Vet Percentage. Dat zegt veel meer.
Voor mij is gewicht een momentopname om mijzelf in de gaten te houden en zorgen dat ik niet te véél cheat. Da's heel snel gedaan zo in de zomer (ijsjes, nom!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Peter! Welkom!

Kort gezegd, wat is je doel NU?
Langzaam aankomen in zoveel mogelijk droge spiermassa? Of nog ietsje meer afvallen?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op 18-7-2022 at 19:25 zei Bart.BB:

Welkom Peter!

 

Ik zat een tijd op 1700 Kc en stoptte met afvallen (voelde me K)

Ben naar 1800 Kc gegaan en BAM, Kilo kwijt, riem strakker, etc! (en kracht is gebleven/gegroeid).

 

Maar om eerlijk te zijn is, als je traint op volume/kracht, dan is wegen niet echt meer relevant.

Houdt je gewicht bij, maar ga meten op Vet Percentage. Dat zegt veel meer.
Voor mij is gewicht een momentopname om mijzelf in de gaten te houden en zorgen dat ik niet te véél cheat. Da's heel snel gedaan zo in de zomer (ijsjes, nom!)

Bedankt voor de reactie,


ik zal ook wat variëren in voedings inname, 

 

Ik wil mijn vet percentage verder verlagen, 

het zit nu rond 18%
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed zo!

 

En denk maar zo; Goed werk heeft TIJD nodig. 

Snel er op is ook snel er af (en andersom).

Edited by Bart.BB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Berichten


    • Omdat hij dat leuk vind? Ik doe de oldschool split, omdat ik dat lekker vind en de pomp voor mij daarop beter is.
      De ene persoon reageert goed op PPL, de andere op oldschool splits. De andere op 7 dagen per week elke keer de spiergroepen kiezen die hij wil trainen.

    • Hey @Bolo,

      Je input is welkom en deels correct. Eerst inderdaad het eten etc. goed geregeld hebben is de basis en die is bij veel mensen niet op orde.

      Maar je moet nooit, maar dan ook nooit, HCG gebruiken gedurende je hele kuur. Het is 1, zinloos. En 2, je stuurt gemixte signalen over ''HCG zegt produceren, oh nee toch niet want er is nog synthetisch hormoon, HCG zegt jawel produceren, Test-E zegt weer nee joh hoeft niet ik ben er nog...'' etc. etc.

      Daarnaast kunnen de Leydig cellen ongevoelig worden voor HCG en dus ook voor lichaamseigen LH. Dat wil dus zeggen dat het lichaam niet optimaal of zelfs helemaal geen Testosteron zou kunnen produceren. Dus HCG gewoon maar de hele kuur gebruiken, is roekeloos.

      Ergens is het wel zo natuurlijk dat ie makkelijker Tren kan bestellen dan een nakuur voor SARMs etc. Maar dat is niet de schuld van @Dazing

       
    • Je praat enkel over gebruik van sarms en het is makkelijker om bv Tren te kopen bla bla bla je kijkt naar middelen die voor jou zeker nog niet aan de orde zijn! Plaats eens wat voor onderhouden je hebt qua eten, hoeveel zit jij boven je dagelijkse onderhoud en dat soort dingen. Jij zit nog lang niet aan je max van wat je bereiken kan. Nu heb je capsules gekocht waar je totaal niets aan hebt, maar mocht je zo graag willen gebruiken raad ik je gewoon Test E aan op 250mg per week en deze opdelen in 2x dus maandag en donderdag injecteren om zo je waardes gelijk verdeeld te houden. Je zult zien dat jij uit elkaar klapt met je fysiek en wil jij je eigen aanmaak hormonen graag in gebruik willen houden dan HCG mee laten lopen op 500iu eod! Geloof er niets van dat jij je goed ingelezen hebt want ander kwam je wel uit op bodybuilding.com 
  • Sponsors